Petra Pani.

januára 02, 2013

Fotky z minulého roka {!} len aby bolo jasno medzi nami. :D (Ešte som vo Francii asi)
Popravde, to počasie nebolo bohviečo,no niekto sa v tom svetri odfotiť musel, holt ťažký to život blogujúceho.. Fotiť v zime je smrť a ani za svet neuverím dievčatám čo si dajú tielko, sukničku a ešte napíšu že nebola zima, veď majú predsa silonky! Rrrrr.. To by som uverila jedine Fínkam, ktoré vošli do Dobšinskej ľadovej jaskyne, zhodili bundy a povedali čosi ako "Home sweet home".. To že fín tam bol v tričku s krátkym rukávom a bermudách, to je druhá vec.
Okrem iného som mala seknuté v krku takže som si to otáčanie hlavou fakt užila! :D
No ale to sú starosti minulého roka, menej stažovania si predsavzávam do toho nového!


Prísady:svetrík-nowistyle.jp,sukňa-zara,pančuchyMámDvoje-určiteVásNezaujímaOdkiaľ,smrtonosnéBoty(nikdyNevziaťNaĽad)-Gate,klobúčnik-H&M


You Might Also Like

22 comentários

  1. Už jsem si myslela, že je u vás pořád sníh, tady je to totiž jako na podzim. Moc ti to na fotkách sluší a máš úžasný boty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no už teda nie je, ale to ani neviem kedy zmizol.. raz bol a potom sa zobudím pozriem z okna a nič :D
      a vďaka! :}

      Odstrániť
  2. ani ja memám rada také blogerky a ešte ked im vidí na tvári že sú už skoro zamrznuté :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten klobouček je k sežrání a to jakože fakt! :D Sluší ti to moc. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný světřík, moc ti to sluší :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ♥♥ juuu to je skvělý !!!! :) ty jsi dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ndjkwndcxmjkwdoq! Já nemám slov! Aww jen jsem tu přišla a tvůj blog si zamilovala! Máš úžasné fotky, design stránek, styl a úžasnej klobouk který už scháním stráááášně dlouho! Na fotkách ti to moc sluší hlavně na té první a na té předposlední! :-) A miliju tvůj svetr! <3 A ty holky taky nechápu! Já se fotím v kabátu a mrznu!! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak aj ja používam také citoslovcia :D (dfgehwgbfwkjfw atd.)
      a děkujiii, potešila si ma:)
      po klobúčiku sa pozri v H&M keďtak

      Odstrániť
  7. Páčia sa mi Tvoje vlásky :)))

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love the top and the hat is so cute.
    http://www.handbagmadness.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné! Máš nádherné vlasy! A celkově v tomto outfitu vypadá jako panenka:)

    Giveaway

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tvoje fotky jsou tak krasny!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné fotky.. A máš krásne vlasy..

    prosím sleduj môj blog.ďakujem
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram