DIY VII. - Aztékovia by boli namňa hrdí.

januára 26, 2013

Pôvodný plán dnešného dňa bol asi takýto, no kedže vonku je -5°C tak sme to trošku prehodnotili. Namiesto toho som využila zas deň,keď som vstala za vidna plus moje recyklačné tendencie a vzniklo toto:







Čo k tomu potrebujeme? Najprv to budú:
1. Lepidlo a lak na dekupáž v jednom 2. Tvary nastrihané z karty podľa vašej chuti, ja som zvolila trojuholníky, veľmi som nad tým nepremýšľala, chcela som vyhodiť starú euro26 kartu a ako správny utajovač identity som ju začala skartovať a potom mi napadlo toto.. 3. Háčiky na náušnice 4. Štetec 5. To, čo chcete mať na náušniciach, ja som si vytlačila aztécky vzor, lebo mám naň miernu úchylku odkedy som od Jakuba dostala leukoplasty z H&M a tam bol taký farebný [z tej AIDS edície pre H&M či čo] a kedže okrem toho leukoplastu nemám nič aztécke, tak preto!  6. Budete potrebovať aj mištičku s troškou vody! 

Ako teda nato?
1. Obreslite a vystrihnite si podľa potreby. 2. Nezabudnite na druhú stranu! Dve náušnice = štyri papieriky 3. Lepidlo a štipka vody na štetec 4. Natrieme kartu 5. Priložíme vystrihnutý vzor čo najpresnejšie. 6. Lepidlo a štipka vody zas, čo najrýchlejšie 7. Natrieme vzor, najlepšie dvakrát či trikrát, ako sa na to cítite a nechajte zaschnúť.

Keď máme náš polotovar pekne suchý, je tu záverečná fáza. Potrebujeme zapaľovač a ihlu, skôr hrubšiu ako tenšiu.
Ihlu si nahrejeme a poviem vám, horkej ihle neodolá ani jedna karta! :}




Keď chcete vedieť, čo som robila predtým, tak hľa:
DIY I. - Prerábka fialového svetra.
DIY II. - Prerábka červeného svetra na jahodový sveter.
DIY III. - Čo sa stane keď sa stretne lak na nehty a sponka na vlasy.
DIY IV. - O paralelnom svete a ako ho vytvoriť.
DIY V. - Ako som obalamutila inšpiráciu.
DIY VI. - Papierový journal.

You Might Also Like

28 comentários

  1. sakra hrdí by byli! vypadají krásně:)
    a máš boží zapalovač:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je úplne super ! :)
    ja som tak chcela vtedy tie leukoplasty z H&M a nikde som ich už nenašla. :/ :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, super nápad :) Moc se ti to povedlo :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné! aztec vzor je super, este viac sa mi páči ked je mega farebný :)
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa pači megafarebny, ale iba ten z H&M a nikde som nenašla takyy na nete :/

      Odstrániť
  5. Krása! Skvelý nápad, podarilo sa ti to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je super nápad! a vyzerá to fakt dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto je naozaj dobrý nápad! Určite to vyskúšam, ale najprv si potrebujem zohnať lepidlo. Tento vzor sa mi veľmi páči :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I am new to your blog and I'm so glad I found it! I invite you to check mine out! I hope you have a great weekend! =)

    -Heidi Harlequin
    www.20stampslater.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňa by to nikdy nenapadlo! super nápad krásne :) http://terezbk.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. parádička!vyzerajú super. a ja mám pocit, že je chyba že nevlastním ten lepidlolak, určite je to skvelá vecička !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomuver! Mne ho priniesol muž že mal doma a že sa mi zíjde vraj a po včerajšku mám chuť všetko odecoupageovať :D to potom všetko vyzerá tak profi aj tie odznaky čo mam na insta tak vyzerajú že tak sú odjakživa!
      A vďaky!

      Odstrániť
    2. Však toto, že všetko vyzerá tak profi! Už som si otvorila stránku , ktorú som vyčítala na lepidlolaku, tak som zvedavá, čo všetko pokúpim :D tie odznaky som videla, tiež vyzerajú perfektne!

      Odstrániť
    3. to aj v pohode v papiernictve nejakom zoženieš, aj keď umelecký raj je pre mňa topka, no žeby sa ti to oplatilo s poštovným :P

      Odstrániť
  11. tak to je kouzelné moc super nápad konečně něco co se nevidí všude super nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. i love your blog!!:) i'm following you, visit my blog if you want!!:):)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ááá jsem okouzlená! Nádherný blog, přesně to, co jsem teď potřebovala. Nádherné výtvory, musím to taky zkusit, ale takovou trpělivost v sobě asi nenajdu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tak jednoduché a taký krásny výsledok z toho !!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Veľmi dobrý nápad na inšpiráciu
    www.life-l0ve.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram