Summa Summárum 2012!

decembra 31, 2012

Ani tomu neverím, že je tu nový rok. {čochvíľa} Koľké to klišé na úvod, ale tentokrát je to pre mňa fakt extrém, čím som staršia tým to ide rýchlejšie, je to děs.
Ale si tu aspoň čosi o tom rýchlom roku napíšem aj keby neviem čo! 
Rok dvetísícdvanásť bol rok, kedy..
- som začala fotiť na film
- blog oslávil dvojročnicu
- som začala nakupovať na ebayi
- som polámala pár sŕdc až sa zlomilo aj moje
- som samovoľne schudla 5 kíl a odvtedy som nepribrala
- prišiel Jakub, pozbieral črepiny a spravil mi druhé srdcO
- som prvýkrát dostala raňajky do postele (a nie posledný)
- som zažila prvé úžitky z blogovania, aj druhé a tak...
- som hrala v Dome Umenia {málokto vie aký to má pre mňa význam}
- som fotila na film ako besná {a Margita}
- som dostala do ruky grafický tablet a už som ho nepustila
- som najlepšie nápady dostávala pred spaním
- som jedla veľa MekDonaldu {hanba mi, zhorím v gastronomickom pekle}
- som si užívala fakt, že mi niekto {Jakub} umýva vlasy [na nezaplatenie pri takejto dĺžke]
- som pila vodku s opravdickým Fínom
- som sa naučila skejtovať
- som si znechutila všetky druhy alkoholu {rozhovormi s porcelánom}
- som prežila prvú partnerskú prímorskú dovolenku
- som bola na medzinárodnej výmeneYiA {Youth in Action}
- som sa zamilovala do Prahy
- som si prvýkrát zarobila niečím čo ma bavilo a nebolo to počítanie tovaru ani predávanie voňaviek {:D}
- som videla Red Hot Chilli Peppers naživo
- som vytiahla môj bicykel po asi šiestich rokoch
- som oslávila 19 rokov
- som si kúpila prvý mejk-ap vživote
- som svoje háro zverila Jakubovi a ten ma prvý krát nafarbil 
- som videla živého soba aj sobicu
- som mala stužkovú a druhýkrát hrala v Dome Umenia
- som na colnici vysvetľovala že blogujem
- som začala postcrossovať
- som dostala šijací stroj
- som prežila koniec sveta
- som silvestrovala v Paríži (ešte silvestrujem)

To je všetko na čo si spomínam, nevynechala som ani jednu najmenšiu hlúposť, všetky sú tu pekne zdokumentované!

A teraz takto k blogovému životu,vám tu aspoň 'vypichnem' články, ktoré stoja možno aj za dve zhliadnutia :}

29.Február {aký paradox :D} - VIDEO - Eskimo Kiss  - moje animačné a tabletové zručnosti poprvé..


 4. Marec - Have you ever wanted to meet yourself and see yourself from someone else's point of view? - Na výlete v preslulom Prešove, poopičná turistika and so..

22. Marec - Brouci si písničky broukaj - prvé skúsenosti s lomografovaním, prvé odhodlané fotografie

26. Marec - Rome wasn't built in a day. Hey hey hey.



21.Apríl - Eight Days a Week - a prvá spolupráca, smutné je že na tomto malebnom mieste teraz vystavali panelák{y} takže už sa tá mini lúka, na ktorej sme sa zamladi ešte v podprsenke opaľovali (napríklad aj so slečnou, ktorá má v deň publikovania článku narodeniny {pozdravujem}), viac nezazelená..

3.Máj - 1st May! -  Keď sme sa bozkávali pod čerešňou a bolo už dosť teplo na holé nohy vápenné..

24.Máj - F-LOVE-r is in the air

28.Jún - Swan Lake. - Keď som si objednala šaty, ktoré by som si sama nikdy nekúpila a keď si ma na ulici fotil nejaký úchylko mobilom..

2.August - Bulgaria II. - Road Trippin' - Keď som s Jakubom burgaskú výpadovku v bielych balerínach brázdila..

7.August - Norwegian wood.

14.August - A girl with caleidoscope eyes.

15.August - Mixed paper journal made in Slovakia - Keď som vyrábala žurnál, dokončila som ho nedávno, nezdá sa ale 40 strán dá zabrať!

9.September - VIDEO - 60 Days Of Summer / Life Project - stále si ho rada pozriem.. aj niekoľkokrát zasebou :D

2.Október - I want to ride my bicycle, I want to ride my bike. - Po sto rokoch som vytiahla bicykel a bol to super pocit, také zadosťučinenia a už sa nemôžem dočkať až naň bude zas počasie :}

17.Október - TheDominica vs. Chinon CS-4 - Jakub si kúpil novú hračku a tak sme ju spoločne testovali 

23.Október - Ženské Vianoce alebo aj pozdrav z Tokia. - O spolupráci s nowistyle a tak..

4.November  - Allegro Non Troppo - keď sme fotili v ruinách až nás to zruinovalo

5.December - Scrap You - O našom spoločnom scrapbooku do ktorého čochvíľa pribudne aj Paríž :}

Ostatné príspevky sú ešte počerstvejšie a nachádzajú sa vľavo v paneli medzi najčítanejšími preto ich tu nebudem dávať do pozornosti :}
Myslela som si že nestihnem ale stihla som, no ajtak vám poprajem zas, veď sa zíjde!
PF 2013! {minimalizmus roka}

A v neposlednej či poslednej rade dávam do pozornosti dva roky starú vec..
26.December 2011 - To je tak... - A ako to je, to už zistíte samy/i/é

You Might Also Like

18 comentários

  1. veelmi pekne! :)) pacilo sa mi to hlavne fotenie na film :D sijaci stroj a samozrejme tych 5 kilo to sa ti ako podarilo? :)) parada tesim sa s tebou! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tych 5 kilo sa mi podarilo tak, že som dostala kopačky a pár dní som nedokázala do seba nič dostať no a potom som nabehla na normálny režim že jem všetko čo chcem veľakrát aj nezdravo no a nejde to už nazad.. takže to je tak v skratke :D

      Odstrániť
  2. Hned bych brala někoho, kdo by mi myl vlasy!!

    Užij si silvestrovskou Paříž,kočko <3.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najlepšie na svete to je! :)
      užili sme si, vďaka! :)

      Odstrániť
  3. Úžasné, koľko super vecí si zažila. Pekné vidieť taký sumár a pekné zistiť, že rok 2012 za niečo stál.. :) Teším sa na nové posty a ďalší skvelý rok :D

    www.seesimona.blogspot.sk

    P.S. video je super

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fakt krasny clanok,tie tvoje vlasy su uzasne:)! uzii si Pariz!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný rok 2013 i Tobě,
    článek je krásný,tvuj život se zdá jak pohádka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no zdá sa, aj keď nie vždy je, treba si nájsť tie pozitívne veci v tom všetkom :)

      Odstrániť
    2. to je jasné,každý má své problémy :)

      Odstrániť
  6. Krásné fotky, strašně moc ti to sluší! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Happy New Year!! Nice blog!! Maybe you would like to follow each other on facebook and gfc? Let me know dear ♥
    Kisses Demi
    Demi's Canvas on Facebook
    Demi's Canvas

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nice pictures *_* your blog is very lovely and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný článek a moc hezké fotky. Přeji krásný rok 2013!
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tvoja rekapitulácia je najkrajšie spracovaná zo všetkých blogov:) prajem ti ešte krajší nový rok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten zoznam je skvelý:)
    ja by som si asi ťažko na všetko spomenula:D


    nati

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram