VIDEO - Wardrobe stories.

januára 19, 2013

Zas ma pochytila akása tvorivá nálada a tak som vzala inšpiráciu na plecia a hor sa do boja s tabletom a jednogigovou RAMkou.
Ingrediencie toho oného dňa:
- jedna sobota
- kúsok nedele
- trošku chuti
- Nikon D3100
- statív bez úchytky (tú má doma Jakub)
- gumičky a sponky, ktoré sa snažili udržať foťák na statíve
- málo jedla
- veľa vody
- deficit spánku
- alt+ctrl+delete alebo aj ukonči windowsmúvímejker proces miliónkrát alebo ani raz
- polievková lyžica prokrastinácie, veď kto by nechcel robiť video keď sa má učiť na matiku (v stredu písomka z celého života)


Čo z toho vzniklo? Nemám síl vám o tom ani povedať, pozrite si radšej...
... nebuďte lemry a zapojte sa!


Takže.. Čo by povedala vaša košeľa?

You Might Also Like

32 comentários

  1. krásnučké milučké :3 máš fakt veľa košieľ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvělý nápad, skvělé provedení :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neskutočne podarené videjko, vážne krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je skvělé video! Ještě že mé košile nemluví :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi vydarené, moc sa mi to páči :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bojím se, co by řekly moje šaty:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to je dokonalé !!! strašne sa mi to páči! u mňa by asi hovorili topánky :)
    skvelý nápad. som sa aj zachechtla (shirtginity!!! :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeeeeeem! :}
      u mňa takytak ešte aj silonky by vedeli, len sú nefotogenické!
      no boli aj iné pikantné hlášky, ktoré som vypustila radšej :D

      Odstrániť
  8. To je krásné,to muselo dást asi dost práce? :)
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najviac práce dalo to, že som používala jeden vešiak a každú košeľu som prv musela vyzliecť z toho jej pôvodného, navliecť na ten sivý a potom zas do pôvodného :D
      no a potom tá úprava ešte.. takže hej celkom dosť práce:D

      Odstrániť
  9. no to je boží :)) jsi neskutečně inspirativní člověk.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to video je perfektne! velmi sa mi pači!!!!
    nádhera naozaj

    OdpovedaťOdstrániť
  11. si veľmi veľká šikuľka :) tvoj blog zbožňujem .. videjko viac ako len vydarené je eňo ňuňo :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Awesome! Perfect!
    http://sepatuholig.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak toto je uplne nejlepsi! Usmivam se nad tim a hned slysim svoje kosile povidat :) Jsi uzasne kreativni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. A promin, ze ti narusim to krasne cislo followeru 888, ale budu ten 889 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ako sa volá tá pesnička prosím? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram