It's time for another revolution.

januára 09, 2013

Keď vás niečo štve dostatočne dlho, odstrihnite to. A keď sa necítite na odstrihnutie celých vlasov, tak aspoň ofinu! Už viac nebudem slepec pri každom zafúkaní

Toto gifko bolo natočené ako posledné s odôvodnením (aspoň jedno ako normálne).. To že pri debilite klesá hlava doľava,doprava či dozadu a to že neviem kývať, to mi snáď odpustíte..
No to čo sa skrýva v útrobách postu, s tým to bude už horšie..
Pri pohľade na tento "článok" mi napadá len jedno: "Čeho se na nás dopustili druzí, s tím se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami."
Adios!


Niečo čo nikdy nemalo uzrieť svetlo sveta:
Keďže formspring zrušil anonymné otázky, ako ste si možno všimli, tak som si založila ask.fm aby nebol nikto ukrátený nebodaj, no a okrem toho keď už sme pri tom, tak ešte fejzbukujem, príležitostne twítujem, menej často tumblrujem,ale to len väčšinou reblogujem seba keď sa nájdem niekde, no a okrem toho ešte instagramujem samé hlúposti a potom ešte raz za rok weheartitujem. Som asociál v spleti sociálnych sietí, (okej trochu preháňam,ale oxymorony sa mi dostávajú pod kožu alebo aj UžLen61dníDoMaturyOlalá)

You Might Also Like

25 comentários

  1. na tých posledných dvoch si aké zlatíčko :D ňu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeráš úplne inak ale straaaaašne sa ti to takto hodí :3 aj zbytok keby bol ešte trochu kratší tak by to nebolo zlé.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka vďaka :} už som mala veľakrát takto ofinu ale teraz s tými naryšavelými vlasmi je to nejaké iné :D
      a už som nechcela experimentovať doma s dĺžkou, to obdobie už ma prešlo, tak preto len ofina :D

      Odstrániť
  3. jedným slovom: zlatá :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto je velmi supeeeer, sexica" posledne gifko...:D jake udrbiky z vlastneho fejsu :D :D D:

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadas hrozne suprove! :) Trochu jak japonka, ale to je asi jen zdani :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dikičko, to s tou japonkou počúvam sporadicky už pár rokov :D

      Odstrániť
  6. Som zvedavá ako budeš vyzerať normálne na fotkách, takto to moc nejde vidno. Ten psík je strašne zlatý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no snáď to nebude také strašné :D
      psík ďakuje :}

      Odstrániť
  7. na tom poslednom si neskutočne zlatá! :)
    a ofina ti pristane! vyzeráš super.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skcělé animace a nádherný pejsek :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jej super
    najlepší je ako žmurkas :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. KRÁSNÉ, ale tvoje vlasy se mi líbily i předtím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. strašne si tam zlatá :)
    www.ellienka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super :)na 3 a 4 jsi hrozně roztomilá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great post!!
    GIVEAWAY GIFT CARD ZARA! http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/2013/01/giveaway-zara.html

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram