Get Organized I. - A ešte aj ekologicky!

januára 12, 2013

Kedže dnes bol ten víkend, keď som konečne vstala za vidna,a aby som vás neuParížovala k smrti, rozhodla som sa nafotiť to čo vzniklo už pred pár dňami v mene prokrastinácie a snahy organizovať si život.
Nie je to nič hodné Nobelovej ceny za DIY, ale:
- uľahčí to život [minimálne môj]
- je to ekologické
- je to bodkované [u mňa]

Od takého toho pravidelného líčenia ma odrádzali tri veci:
- zdĺhavé odličovanie/lenivosť odlíčiť sa
- slzenie očí
- nikdy som nič nevedela nájsť

Prvé dva problémy som úspešne vyriešila [o tom ak chcete niekedy inokedy] no a ten posledný ma mátal už dlho, no v konečnom dôsledku sa vyriešil taktiež!



No a čo k tomu potrebujete?

Základom je škatuľa. Najlepšie od topánok, no ekológii sa medze nekladú..
Ja som v tejto mala zabalený narodeninový darček od Paintera pred dvoma rokmi a žasla som aká superjednoduchá škatuľa!

Okrem spomínanej škatule či krabice sa celkom zíjdu aj tieto vecičky:
Krabičky od čohokoľvek boli v mojom prípade krabička od hodiniek z asosu a také tie mini krabičky v ktorom posiela avon bižu.. A tie sú u nás doma už pekných pár rokov..


Ďalej som používala policový papier,ale to môže byť aj hocjaký baliaci papier, obrázok, no proste čo si len zmyslíte. Tento je z FRESHu (pre mňa navždy Bala/Košičania vedia o čo ide), má 10 metrov na dĺžku a je dôkazom toho, že aj v potravinách sa dajú nájsť poklady! Potrebujete aj minimálne lepidlo a nožnice, no ja som používala toto všetko čo vidíte. Ako výstelku možno použiť aj daný policový či baliaci papier, no u mňa by to ani nebolo vidieť a tak škoda plytvať :}

Výstelka je fakt vhodná vec, kozmetika a všetky tie serepetinky okolo toho robia po čase dosť bordel, minimálne tiene, nikdy neviete čo sa kde rozsype..

A samotná premena nepotrebností na veci potrebné [a bodkované]..

U mňa to všetko dopadlo takto. Konečne v tom mám prehľad a začala som sa líčiť oveľa častejšie [nie viac,ale častejšie..]. Využitie by som tomu našla aj v iných sférach, napr. pri tom mojom osobnom papiernictve,lenže to si najprv musím zohnať gigantickú krabicu :}


---------------------------------------------------------------------------------------------
Okrem toho všetkého, včera som dorobila nové ikonky a tak ich je už vľavo osem :)

You Might Also Like

42 comentários

  1. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super napad, paci sa mi:)
      sranda, ako sa da aj z takych veci, ktore by som ja vyhodila bez mihnutia okom, vyrobit takato uzitocna a este k tomu aj pekna vec :)

      a tie ikonyyy. to ako ? aj ja chcem:D

      the pink apple ♥

      (musela som zmazat komentar a poopravovat chyby, neviem pisat no :D)

      Odstrániť
    2. vďaka :}}

      nooo ikony sú kreslené ručne stručne digitálne :)

      Odstrániť
  2. To je překrásné.. jsi kreativní šikula!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je super :3 ja mám takto spravený šuflík v komode ale bol v ňom bordel už po pár dňoch tak som bola zasa tam kde na začiatku :D a osobné papiernictvo mám v piatich krabiciach, dvoch papierových taškách, dvoch košíkoch a šuflíkoch v stole :O :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to zatiaľ celkom drží vporiadku :D
      no presne toto s tým papiernictvom je aj u mňa! :D

      Odstrániť
  4. Šikovná vecička, určite by sa mi tiež niečo také zišlo na veľa vecí. Perfektne to vyzerá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, taky jsem to tak dřív řešila, než jsem si pořídila toaletní stolek, kterej je úplně nejlepší kus nábytku v mým pokoji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooh to musí byť super! máš ho aj niekde na blogu nech sa pokochám? :)

      Odstrániť
    2. Na blogu ne, ale tak zverejnim ho tady na FB, protoze jsem z neho fakt nadsena :D
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=259667214161130&set=a.117680808359772.13320.100003535604846&type=3&theater

      Odstrániť
    3. krásny:}} a vinyl a Audrey v zrkadle juu :}

      Odstrániť
    4. Díky, no Audrey jsem sháněla kdo ví jak dlouho! Nakonec přes ebay, kde to bylo asi dvakrát levnější, než z jednoho e-shopu v Česku. A ten vinyl jsou hodiny, mají růžové ručičky :) Dá se to v pohodě vyrobit doma, ale já jsem DIY tragéd, takže je mám z Fleru, kdyby někoho zaujaly :)

      Odstrániť
  6. To je úžasný nápad :)opravdu moc se ti to povedlo,je to krásně praktické :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je nádherný! Vypadá to dokonale a navíc je to eko! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. oooh toto vyzerá mega dobre! a ako si sa zbavila slzenia očí? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi pekné!:) by som si možno skúsila niečo také spraviť, ale skôr na iné vecičky čo mám doma:P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. velmi dobry napad!

    WWW.KARISSAWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Juuu to je aspoň nápad :)


    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi dobrý nápad,naozaj po dlhej dobe vidím skvelé DIY.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. kam by som ja len tú krabicu dala :D :D ja mám mojich top 5 vecí pri zrkadle v kúpeľni len ak nekreatívne hodené, čo už :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja ju mám teraz v izbe a kúpeľni odľahlo koľko bordelu odtiaľ zmizlo :D a ostali tam už len odličovačky, oco je spokojný to je hlavné :D

      Odstrániť
  14. super nápad:) ja mám kozmetiku tiež v krabici od topánok, ale mám ju uzatvorenú a na vrchnáku je mašľa, takže to vyzerá ako darček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som plánovala že by som ju uzavrela, no nevyšlo :D
      hah ako taký SenzaBox :D

      Odstrániť
  15. tak to je ale dokonalé! rozhodně vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Celkom dobrý nápad, ja som si zas kúpila takú krabičku, ktorá skôr vyzerá ako šperkovnička a do nej som si poukladala všetky šminky, len keby si teraz videla ako je to tam rozhádzané, pár vecí pribudlo a teraz sa to nedá ani zatvoriť :D musím to nejako vyriešiť
    (P.S. keďže som chodila do KE na strednú, tak áno, Bala 4ewa :D )

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa také veci neosvečili :D
      na ktorú si chodila? :D

      Odstrániť
  17. super napad ja mam som mala tiež niečo taketo ale potom som si kupila v ikei taku nahradu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, veľa obchodov takého typu ponúka niečo také :}

      Odstrániť
  18. jeeej ...ja som vedela preco ti tu krabicu davam :D :D krasne si to usporiadala...no takym pajnterovskym bordelarom by sa ani to nepodarilo aby tie veci stale skoncili dnu v tej krabici :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hih, dikičko za krabicu!!! :} aj za botičky ofcourse, stale nechapem že jak ťa to napadlo :D ale no ako ty a bordelár? kebyže natašovskym bordelárom ta nepoviem,ale toto? zrútili sa mi ideály! :D

      Odstrániť
  19. Souhlasím se všemi, opravdu je to super nápad, asi začnu sbírat krabičky..jaký má asi rozměry ta tvá základní krabice?

    OdpovedaťOdstrániť
  20. skvely napad:)
    moc se i libi design tvyho blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram