Paris II. - Louvre

januára 08, 2013

Počas našej návštevy Louvru bolo už mesto kompletne zobudené, davy turistov a zrkadloviek kde sa len pozriete no nenechali sme sa znechutiť, po Burgase a Prahe sme si totižto zvykli..
Louvre má minimálne jedno veľké pozitívum, že je do 26 rokov zadarmo a preto ak ste ho ešte nenavštívili a nie ste estetický barbar, tak by ste to mali využiť!




Najprv sme blúdili po antickom pavilóne, no najviac času sme strávili pri maľbách, aj keď Jakuba to absolútne netankovalo, človek si na silvestra nevyberá s kým ide do Louvru.. :D Takže nabudúce tam pôjdem snáď s väčším nadšencom..

Louve alebo aj ObrovskéBludiskoPlnéChodiebChodbičiekAZákutí. Každé poschodie malo vlastnú mapku a doteraz neviem kde sme vlastne všade boli.. Kráčate a kráčate a stále ste inde..
Tak a tu je dôvod návštevy asi tak 95% ľudí.. Pred slečnou Giacondou /Džakondou/ bol taký húf sťaby malý stage /stejdž/ na stredne veľkom slovenskom festivale.. Keď sme okolo dverí do tento najlukratívnejšej komnaty precádzali druhý krát, ľudia stáli už aj dva metre od vchodu.. Nebyť Jakubovho megaobjektívu, tak ju ani neuvidíme :D Jedno veľké šialenstvo, hlavná vec, že fotiť s bleskom sa nemá v Lúvri no a tuto slečna Líza dostávala každú sekundu šupu priamo do tváre chudina..Ešteže bola za sklom (alebo ešte niečím odolnejším), inak by sa jej roztiekol mejkap z toho zaisto..

Trošku z miestnej rockovej scény naľavo a taktiež miestny lookbook napravo.. Tej by som dala HYPE aj ja..

My a biely ujo naľavo a napravo moja zmordovaná pravá tvár po dvoch hodinách v bludisku..

My pred pyramídkou, teda hlavným vchodom do najnavštevovanejšieho labyrintu v Paríži, opravte ma ak sa mýlim.. Klasické dovolenkové fotky nás neobišli, no na dolnej fotke v pravo máte celkom iný pohľad na problematiku - pyramída ZdolaZvnútra!

Po Louvri sme sa dovliekli k Malému oblúku a odtiaľ už trielili na metro aby sme mohli vidieť Paríž z 56teho poschodia.. Ale o tom možno potom!

You Might Also Like

31 comentários

  1. Krásné fotky :) V Louvru jsem chodila asi 3 hodiny a byla jsem mrtvá jako snad ještě nikdy :D
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože to jsou užasné fotky.. na tvoje fotky se těším vždycky.. a do Paříže ? To je můj sen!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vau, super fotky a krásne zážitky, aspoň budete mať pamiatku :) :) čo by som ja dala za nejaký výlet do zahraničia.. :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásny blog ! Ako si spravila to menu ? :) Máš ho krásne a ja na to nedokážem prísť !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To viem :D Ale ako si ho tam vložila :D lebo ja si tam môžem dať jedine jeden obrázok a nie toľko :D

      Odstrániť
    2. noo to je iba html/javascript widget či gadget či aké tomu meno je :D a proste obrázky vedľa seba a tie obrázky sú vlastne odkazmi na tie kategórie, ty si asi dala len že vložiť obrázok :)

      Odstrániť
  5. nádhera, musím sa tam dostať do 26 :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to určite! :) ja ľutujem že som nestihla tie talianske veci čo sú do 18 zdarma :/

      Odstrániť
  6. Louvre je nutná zastávka v Paríži. Pekné fotky, ako vždy a stále tomu nechápem. Niektorý turisti vedia byť pekne otravný a neohľaduplný. A paul nesmie chýbať :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to hej, a ďakujem :)
      no neoznačovala by som ich turistami,ale proste ľudia, neohľaduplných máme kopec aj tu u nás stačí zájsť do obchodného centra :D

      Odstrániť
  7. Veľmi pekné fotky :) Určite ste ti to užili, muselu to byť riadna paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ve Francii jsem byla před dvěma lety se školou :) když jsem v Louvru viděla poprvé Monu Lisu, byla jsem celkem zklamaná...čekala jsem jí tak nějak větší nebo jak to mám říct :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úplně si mi připomněla výlet se školou Do Francie kde jsme se také stavili v Louvru,no moc jsem z toho neměla jelikož mi bylo 13 a krásu maleb jsem ještě neuměla ocenit.Jinak krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, v trinástich má človek iné priority väčšinou :P

      Odstrániť
  10. já jsem v Paříži byla a do Louvre jsem strašně moc chtěla, ale bohužel o Velikonocích se tam tenkrát nedalo bez rezervace dostat a já rezervaci neměla :( Takž pojedu určitě ještě jednou a moc se těším. Fotky jsou moc pěkný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh tak to som rada že sme sa vôbec my dostali, 31.december tiež nie je práve obyčajný dátum :D no ale oplatí sa ísť, aj dvakrát :)
      a vďaka :)

      Odstrániť
    2. Není zač, je to pravda :) Takže my už jsme si datum vybrali, chtěli by jsme tam jed na Valentýna, tak snad tam nebude extrémě moc lidí :)

      Odstrániť
  11. Ta fotka jak tam sedíš tak trochu naštvaně,ta je dokonalá :DDD Hahahah
    Ve Francii jsem byla jako malá na 2 týdny na lodi a v 5 třídě v Disneylandu a v centru,ale chtěla bych tam znovu,závist ;))
    P.S.:krásné fotky

    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram