Paris V. - Eiffel tower.

januára 25, 2013

Pripravte sa, že v tomto článku bude ajfelovka všade. Pokiaľ ste ju zatiaľ v predošlých štyroch častiach strádali, tak tu určite nebudete!

Krúžok s nami pocestoval aj sem, ako si môžete všímnúť [ibažeby ste si nevšimli].



Prešli sme popri Champs-Élysées [šanzelizé] a Víťaznom oblúku a po pár chvíľach sme konečne dorazili kde bolo treba! Napriek tomu, že nám slnko vypaľovalo zraky celú cestu tam, kým sme už stáli neďaleko Eifellovky, za nami bola čierňava roka 2013. [viď. fotka hore vpravo]
Môj výraz ospravedlňte, ale ak nie ospravedlním ho ja, lebo to je taká z tých fotiek, že "fotím ťa fishEyom a nevieš o tom" a v tej 1/250tine sekundy si fakt nestihnete uvedomiť, že by bolo nanajvýš vhodné odložiť ten priblblý výraz aspoň nachvíľu.
 Typicky turistické fotky nás neminuli, niečo do toho nášho scrapbooku predsa musíme dať!

Konečne sme došli k tomu železnému monštru. Vystáli sme tú najdlhšiu "šoru" v mojom živote a ani sme nakonci nedostali teplé rožky [croissanty]. Väčšinou ma také dlhé rady odradia na hocičom, no ale tak len jej to povedzte! Povedze ajfelovke: "Vieš čo, som v Paríži prvýkrát, ale kašlem na teba!"  No nepoviete, a tak poslušne stojíte v rade, jete wafľu s 654 kilami nutelly a máte sladko až za ušami. [Rozumej: nutella na celom ksichte alebo aj neviem jesť]
  
No predsa sme ju pokorili, i keď po dvoch hodinách čakania v rade už bola hore celkom že tma.  A kto má pocit, že na Slovensku máme draho, dajte si na ajfelovke kolu za 5 éčok! My sme si nedali, ale zato sme si dali dole dva hotdogy za 16 eur aby sme si viac cenili čo máme doma. [klamem, boli sme hladní ako dve.. prasiatka]

Po vysokohorskom výstupe po tonách železa sme svoje zadky položili na vyhriate sedadlá na lodi a plavili sa po Seine [Séne].

A tu už je mojich posledných pár chvíľ so streetartom, ktorý nas nadchol trošku viac. No schválne či to vidíte!
Až mi je clivo ako to tu píšem teraz všetko, šla by som ešte, to vám vravím s istotou. O to viac, že už máme povinný turistický parížsky to-do zasebou. 
No nabudúce už len letecky a odetí v parížskej modrej [Pařížská modř]!

You Might Also Like

33 comentários

  1. Tá prvá fotka je úžasná, strašne sa mi páči. Úplne si ma naladila na Parížsku vlnu. Asi by som sa aj prekonala a vyliezla na tú "ajfelovku", aj keď by som to v polovici vzdala, že už mi je z tej výšky zle. Veľmi vám to spolu svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeee vďaka :}
      ono to nebolo až také strašné, vyliezli sme ani nie za 20 minút pešo hore a všade tam máš mriežky, niet sa čoho báť! :)

      Odstrániť
  2. pekne chodia vyobliekaný žabožrúti ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. staré dámy, to bola radosť vidieť.. to boli proste DÁMY v pravomSlovaZmysle :)
      zvyšok som až tak nevnímala, mladé baby chodili s holými nohami a ešte muži mali vkus, no medzi tou masou turistov bolo ťažké zistiť kto je domáci a kto nie..

      Odstrániť
  3. Je nádherná když je v noci osvícená:O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky, hlavně ty noční :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Raz by som chcela ísť aj ja do Paríža teda dúfam že sa tam aj raz dostaneme :-)) a inak veľmi pekné foto

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné fotky !!! :) Paříž je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. milé fotky :) ,přijde mi že tvůj chlapec vypadá tak trochu jako Francouz :D že jo? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. byť v paríži a nespraviť fotky eifelovky ba bolo ako keby človek v paríži ani nebol :D eifelovka je proste nutnosť!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fotky su nadherneee :)) uff kolko ludiiiiiiiiiiiii ... ta prva fotka sa mi velmi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem/e :}
      no ľudí tam bolo milión, a to asi ešte som skromná :D

      Odstrániť
  10. krásne fotky :))..a tá Cola..akože..to čo má byť?5€..kks :D:D to predávali asi úplne hore pre tých, čo išli po schodoch a skoro umreli od smädu, že? :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. všetky fotky sú nádherné, ale tá prvá...no nemám slov (samozrejme v dobrom) :-) Dúfam, že sa mi niekedy podarí navštíviť Paríž....:) Aneta Malis photoblog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. bože, tie fotky sú úžasné! Paríž určite raz chcem navštíviť :)) Je to tam nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. všetky sú úplne dokonalé,to je nádhera! paríž je môj sen,ale na eiffelovku by som odvahu nemala

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné fotky! Je to krásne a tá prvá fotka je skvelá, krúžok hh ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. taky jsem byla v Paříži před dvěma lety se školou, hned bych se tam vrátila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. První fotka je skvělá, taková tumblrovská♥.
    Nutně musím vidět Paříž!!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne krásno. A jaké romantikuš. Až som z toho dostala chuť na Nutellu (klamem, na Paríž. Dobre. Aj aj)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem/e .}}
      nutelu tam dávajú snáď do všetkého, ja ju už nechcem vidieť aspoň do ďalšieho Paríža :D

      Odstrániť
  18. mám otázku, ktorá vôbec nie je k téme:) ..ty si farbíš aj obočie, alebo si prirodzene červenovlasá?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som bruneta v origináli, a na obočie občas používam taký pofidérny tieň od avonu čoho výsledkom je že ide k vlasom :D

      Odstrániť
  19. wou...uzasne fotky...som unesenaaa !!! Ak mas zaujem...zajdi na moj blog a vzhliadni aj moje cestovatelske zazitky nie len z Pariza ! :)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásny ste :) :3 http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram