365 collars.

januára 27, 2013

The Art of Getting By. Ani by som možno niekedy neverila, že sa raz titulok tohto filmu stane titulkom mojej súčasnej situácie.
Tento polrok sa mi podarilo dosiahnúť s takmer minimálnou žiadnou snahou priemer 1,5; čo je úplne wundervoller a môžem sa tým teraz doma ohánať. Verte či nie, toto porazí každý argument typu: "Nikdy sa neučíš, nevidím ťa učiť sa, nedostaneš sa na vysokú školu". Život vs. ja: 0:1
Hviezdy mi prajú a tak nejakou ich zvláštnou konštaláciou sa udial sled nepravdepodobných udalostí. Vyšlo z toho, že ja, ktorá som bola zmierená s tým, že neuvidím v lete Arctic Monkeys, Blur, Kings of Leon a iné dobroty, som 15.1. (posledný deň so skorými lacnejšimi ticketmi) kupovala early bird ticket a dve hodiny po mne boli vypredané! Ono Basha mala fakt pravdu,že sa to vždy nejako toto. Život vs. ja: 0:2
Ďalším zo životných highlightov je, že sa mi ozvali konečne z tej súťaže čo som si pred rokom vysúťažila výstavu [všimnite si ten paradoxon, názov článku kam vás zavedie odkaz]. I keď nemám ešte potuchy čo by som ponúkla Košiciam, teším sa a snáď sa zas neozvú až o rok. Život vs. ja: 0:3
No môj rozprávkový život plný ľahostajnosti má aj isté temné stránky, život sa rozhodol, že som už dosť stará na to aby som dostala aj ja svoj zub múdrosti a tak teraz trpím. Okej, nie až tak veľmi ako by som vraj mala podľa všetkých fór sveta o zdraví, takže si užívam každé jedlo, ktoré môžem žuť na druhej strane sánky kým sa dá.
Finálne skôre: Život vs. ja: 1:3
Celkom fajn nie? Aj keď to vôbec nebola moja najhlavnejšia téma tohto článku, niekde som si túto chvíľkovú výhru zdokumentovať musela.

Tak ale teraz už fakt prejdime k veci! Pred deviatimi límečkami dňami som začala jeden z mojich 537 projektov a to 365 collars. Nie je ich tam teda zatiaľ 365, iba 9 no ale na zmysle to snáď nestráca. Moja límečková úchylka trvá a tento projekt je stále zvládnuteľnejší ako fotiť teraz v zime v tom mraze rôzne kreácie zo šatníka. I keď aj tých mám v hlave [teraz keď sa nedá] asi milión.



You Might Also Like

34 comentários

  1. Mas krasne vlasy a ted bilo cerny limecek je nadherny :)))
    Www.wooklook.blogspot.co

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie límečky sú paradné...pristane ti to :)
    a kam, kam ideš na arcticov? do polandu??

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekna zbierka :) nasla som tip aj na takyto http://zszywka.pl/p/kolnierzyk-2298205.html ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D Moja zlatá, ja som stara mudra, takže moje veľavravné životné filozofie vždy platia. Tak :D Teraz si prosím fotku ako skáčeš na feste v tých smaragdových botičkách !! :DDD
    A toto je super projekt, dúfam, že v ňom budeš pokračovať!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však som si hneď na ten koment predpovedajúci spomenula a bolo mi vtipnô z toho
      no ale dúfam že ti bude stačiť z nejakého kompaktu, sú tam zakázané zrkadlovkyyy :D
      Ď! a dúfam aj ja! :D

      Odstrániť
  5. za koľko si kupovala ty lístky a po koľko sú teraz? :) ( som lenivčä jop :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja za 109 a teraz sú tuším 139 €
      läniväc jak hrom

      Odstrániť
  6. Ta kombinace úplně dole vlevo je skvělá! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi. I really love your blog. Maybe wanna follow each other? Let me know XOXO

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemelo by to byt spis Zivot vs. ty 1:3 (jakoze ty bodujes vic :)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ľúbim collare. mám zlatý s géjtu ale nedá sa nosiť, je silno neforemný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Geniálny blog, geniálny post, geniálne majiteľka ♥
    Srdečne ťa chcem pozvať ku mne na veľkú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mozna jsi to tady nekde uz zminovala,ale zeptam se: co studujes? .. Jinak limeckova uchylka je super!(ja se sbiranim cehokoliv skoncila po odznackove manii,ale treba me zas nekdy neco chytne :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ gymnázium, čiže absolutne všetko bezdôvodne :D teda ešte také štyri mesiace..
      no a tie límečky si skôr chytili mňa, neplánovala som to :D

      Odstrániť
  12. I wish I could understand what you write ... anyway the images are great and i love collars too so i am following you :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty límečky jsou super. Mimochodem taky mi teď rostl zub "moudrosti" ale bolelo to jen tak 3 dny ... když jsem na to přestal myslet tak jsem to ani necítil ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty obrázky maluješ ty? Je to vážně krása

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Límečky jsou boží ;) Jinak gratulace k průběžné výhře v boji s životem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tie límečky sú ohromné, i keď som to už videla, doteraz ma ani nenapadlo obliecť si nejakú košielku s límcom pod pulóver, krásne je to

    OdpovedaťOdstrániť
  17. moc hezke limecky:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram