Dancing shoes.

januára 05, 2013

To je tak keď si kúpite nové boty namiesto toho aby ste šetrili peniaze na festival, ktorý stojí asi tak sedemnásobok ich hodnoty... Najlepšie je kúpiť ich tak, aby ste sa ani nezamysleli nad tým, či ich budete mať k čomu nosiť. No ale ja budem bojovať! Budem bojovať za nové kombinácie v mojom šatníku len kvôli nim! Aj keď Jakub povedal, že vyzerajú ako nejaké kopýtka..
Okrem tejto extrémne filozofickej dilemy dňa riešim teraz aj iné životné strasti, napríklad aj to, že chcem ísť do Brna na školu a tým rozvírujem hladiny inak vcelku pokojnej domácej atmosféry. Tu o tom totiž nikto nechce ani len počuť [v Košiciach je predsa plno škôl], tak to poviem aspoň tuto vám!
Ešte je tu jedna vec, a síce že sa týmto počasiu neúmerným výplodom môjho šatníka zapájam do starej známej Fashion Challenge /Fešn Čelindž/.. :}

 




NO PROSTE MÁM MALÉ KOTNÍKY... 
Prísady:buŘiňka-H&M,svetr-vintidžČIvintáž,šortkyNIEnanosukňa-nowistyle.jp,pančušky-whocares?,wedges-CCC

You Might Also Like

55 comentários

  1. náhodou tie boty sú úplne dokonalé! presne také zháňam ale v čiernom :) koľko ťa stáli?
    btw: na aký festival šetríš? :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som chcela čierne, no ale keď už boli zelené (pardón, smaragdové :D) a za takú cenu (15) tak nekup to :D
      na Heineken Open'er v Poľsku lebo má veľmi dobrý line-up a to zverejnil ešte len headlinerov :} ale do 15.1. si potrebujem kúpiť lístok lebo potom zdražie, tak neviem čo somnou bude :D

      Odstrániť
  2. ja mám tiež úzke kotníky a potom v takýchto topánkach vyzerám mierne debilno a podvýživene :D
    a za Brno bojuj, ja som bojovala tiež, lebo som chcela odísť z KE a paradoxom je, že ma neprijali tak som tu ostala trčať :)

    plus toto je fakt super kombinácia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja vyzerám podvýživene aj bez tých topánok,ale jedny také som chcela mať aj cez mŕtvoly :D
      aj by som bojovala,lenže to je u nás zakázaná téma, proste neveria mi že si tam nájdem brigádu alebo niečo, pozerajú sa na to tak prvoplánovo že "drahé drahé drahé nebudeme ťa dotovať"..
      ostala?? neviem prečo som mala pocit že tam si.. :O ani nejdeš už pokúšať ďalší rok?
      a vďaka :)

      Odstrániť
    2. to chápem, ono keď nemáš podporu v rodičoch tak je to prd platné, ale budem ti držať palce, každopádne treba zvoliť aj iné alternatívy, ktoré možno nakoniec budú aj lepšie :)
      a asi nie, chcem v KE dokončiť bakalára a ísť študovať do Dánska dizajn, tak snáď :)

      Odstrániť
    3. alternatívy už mám prichystané a snažím sa hľadať na nich pozitíva nech potom nie som sklamaná.. a došla som k tomu že aj keď ostanem v KE tak mi nebude zle :)
      tiež som mala plán taký že bakalár v KE a na inžiniera niekde inde (napr.Brno) a potom som sa dozvedela že v Brne teda uprednostňujú svojich bakalárov, no ale dovtedy čo bude somnou ešte neviem..
      a to Dánsko ti prajem teda, keby sa dalo tak zbalím sakypaky a tiež tam naklušem

      Odstrániť
  3. Poznám tú dilemu, ostať doma alebo ísť skúsiť niečo nové a za mňa určite choď :) Ja som pred 3 rokmi takto odišla do Prahy a bolo to skvelé rozhodnutie... keď je človek stále v zabehaných koľajách, nerozvíja sa... osamostatnenie je tiež fajn
    a botičky sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď toto presne, potrebujem opustiť komfortnú zónu a byť samostatnejšia.. keď už nič tak budem bojovať aspoň za erazmy a EVSká alebo niečo proste.. lebo toto nevidím ružovo no mám ešte cca dva mesiace na prihlášku a scio oh:/
      ale v Prahe musí byť inak super:}}
      ďakujem, i za riadky :)

      Odstrániť
  4. Krásné fotky a outfit bomba !!

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc ti to sluší a ty boty se mi moc líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný outfit! Krásně jsi to sladila :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty botky jsou super a vubec nevadí že máš malé kotníky, máš v nich nohu jako popelka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Boty sú krásne podľa mňa :) a zladila si ich perfiš :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty máš vždycky tak krásné fotečky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne fotky:) mne sa topánky páčia, majú skvelú farbu:) prvá fotka v piatej dvojfotke (:D) je skvelá:)
    a čo chceš ísť študovať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :}
      no informu (odborov som si navyberala viac),ale skončím nakoniec u nás na informe asi :D

      Odstrániť
  11. Ja som si tiež kúpila zelené čižmičky ale s kožušinkou :D A tiež ich veľmi nemám k čomu, ale proste tiež budem bojovať :D Ak chceš pozri si ich tu: http://www.seesimona.blogspot.sk/2012/12/green-boots.html
    No a podľa mňa na školu by si mala ísť presne tam, kde chceš! Hoci aj do Brna.. Naše Košice síce majú plno škôl, ale čo už.. :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bojuj! :D
      no to je také diskutabilné že ísť kde chcem, predsa som len nedávno vyliezla z oficiálneho detstva a teraz ani sama niesom zárobkovo činná takže majú mi do toho čo kecať.. :D

      Odstrániť
  12. Na ty jsem koukala jsou krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja som pokukovala som aj na červené,ale nakoniec tieto :}

      Odstrániť
  13. Krásny outfit..máš naozaj skvelú postavu,hah. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pekný outfit a milujem !!!! kombináciu takejto zelenej a ryšavých vlasov

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sú úžasne, krásne si ich zladila a tento outfit je priam rozprávkový :)

    My infinite universe

    OdpovedaťOdstrániť
  16. naprostá nádhera..a miluju tvoje nohy!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Yes, yes, yes, bombastický botičky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ty botky se mi nelíbí :/ takový hrozný kopýtka :D
    Ale tobě to jinak hrozně sluší :) Ty barvy jsou suprový.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Máš úžasně rovné nohy, takže botky vypadají úžasně! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Prečo máš tak krásne vlasy, nohy, boty a všetko ostatnéé ? :D si úžasnaa ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. krásny sveter a topánky! :) + ty si úplne úžasná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ako to robíš, že vyzeráš vždy tak skvelo? Svetrík je parádny, stále hľadám nejaký pekný ktorý by bol voľný, ale nebola by som v ňom ako vo vreci. Botky sú trocha ako kopýtka, ale sú zlaté. A klobúčik- buřinka je najlepší :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som ani nehľadala, tento došiel zamnou až domov od tety :}
      a ďakujeeem :}

      Odstrániť
  23. takéto smaragdové fešandy, to vynosíš vždy a všade prosím ťa! prinajhoršom na festivale (neboj, všetko bude, len treba veriť, že sa to nejako toto.. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah som si SA predstavila s nimi na feste :D
      budem veriť až do posledného dňa aj s fešandami na nohách! :D

      Odstrániť
  24. v Košiciach je predsa plno škôl ...tak toto je presne tá rekcia ktorú som si vypočula keď som našim oznámila svoje plány študovať v Brne :D ..a čo tam chceš študovať vlastne? :)
    btw. sledujem tvoj blog už veľmi dlho ale toto je prvýkrát čo ti píšem koment :D a keĎ už píšem tak ti chcem povedať že sa mi veľmi páči tvoj štýl písania aj fotenia, obliekania...všetko proste :) a to video 60 days of summer proste :O skveléé naozaj... o tebe ešte budeme počuť si myslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh a ako to dopadlo u teba? :D lebo ja sa asi začínam zmierovať s TUKE.. no chcela som aj v Brne Masarykovu-informu.. viac odborov som si vyhliadla, no uvidím kde nakoniec skončím:P
      a super že píšeš, také komentáre potešia vždy :)) ďakujem :)

      Odstrániť
    2. no eštee nijako ja tiež len teraz maturujem :) ..ale tak ak ma odmietnu sponzorovať čo zmôžem :-D .. informu som tiež chcela ako prvačka druhačka ešte ale asi ma omrzel život tak idem na farmaciu alebo medicinu :D tak snáď budeš spokojná nech to dopadne akokoľvek :)...a není zač :)

      Odstrániť
  25. Strašně moc se mi líbí kombinace barev.Tyto barvy mám ráda jako třeba když si vezmu černý silonky se vzorem+černou sukni+růžový svetr+růžové boty.A ty boty,no prostě dokonalé ;)

    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram