Paris IV. - Analog {Kodak Gold 200}

januára 17, 2013

Aby ste si nemysleli, že som už úplne morálne upadla (yawaevig), idem si to vás vyžehliť mojimi osobnými pokladmi.
Strašne som sa tešila na kombináciu Paríž & Lomo. Hlavne Stará Paríž & Lomo :} To je pre mňa niečo ako chleba & maslo [odpustite bezlepkoví], Bonnie & Clyde, Táles & kružnica.. No dosaďte si kľudne čosi!
Fotky sú fotené na starú dobrú Smenu 8M s tým filmom o ktorom som tvrdila, že aj keby na chleba [zas ten chleba] nebolo tak ho vyskúšam.. No a je to tu, Kodak Gold 200 v celej svojej kráse podľa možností fotolabu.. Na začiatku filmu boli ešte fotky z Prahy, možno ich niekedy zverejním no je vcelku pozoruhodné, že Praha môj blog úplne obišla..




 Zaostrené na lampu like a boss..












Predtým než si pomyslíte, že sú niektoré fotky nedoostrené a nakrivo, zamyslite sa, z akej krabičky vyšli a že som ich ostrila od [môjho poloslepého] oka doslova, a to vám je veru dobrý cvik, keď potom fotíte so zrkadlovkou a rovno si nastavíte čas a clonu bez zaváhania [okej, trošku aj váham].

You Might Also Like

26 comentários

  1. Nádherné fotky, já Paříž prostě miluju a Lomo tomu dodává ještě víc té atmosféry :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, nemam slov, to je nadhera! Proste chleba s maslem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha ďakujem :D
      najkrajší kompliment s tým chlebom :}

      Odstrániť
  3. Krásne fotky, Paríž milujem! :)
    www.nathaliemode.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám takéto fotky rada "nedoostrené a nakrivo" :))) sú také iné niečim neskutočne zaujímavé a originálne, čo tam po tých dokonalých!!
    ach som si zaspomínala na PARIIIIŽ :) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vůbec by mi nevadilo, kdyby jsi takových článků přidala ještě 44567898732 :)
    zůčastni se u mě na blogu giveaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už len asi jeden bude :/
      málo dní nám bolo no.. :D

      Odstrániť
  6. takéto posty silno môžem :) krásne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta fotka s růžovou motorkou a ta hned pod ní :) ty jsou nejlepší :) Ostatní jsou ovšem taky parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skutoče velmi pekné :) inak toto je asi prvý post z paríža ktorý som kedy videla a nieje v nom fotka eiffelovky :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta motorka <33 (skůtr).Super fotky doufám,že se tam podívám znovu ;)
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nádhera, najviac sa mi páči tá fotka s ružovým skútrom...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. beautiful photos <3

    http://japobsganbare.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nádhera :))
    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. je to nádherné :) podarilo sa ti zachytiť krásne chvíle :) naozaj úžasné fotky ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram