Summa-Summarum 2013 [ ∑-∑rum 2013]

decembra 30, 2013

Možno sú tieto koncoročné zhrnutia tak trochu oberklišé a aj som si myslela, že tento rok ma to minie, no nakoniec som sa rozhodla podstúpiť to zas. Ako takú očistu i sebareflexiu. Zrekapitulovať, zhodnotiť, zosumarizovať, pripomenúť si pekné chvíle, lebo práve to je to, čo najviac človek, minimálne ja potrebuje/m v tomto pochmúrnom ročnom období a v tejto fáze života, keď síce máte 20, no nieste ani dieťa ani dospelý, ani nič. Papiere na dospelosť síce už dávno mám, môžem legálne piť alkohol, jesť rumbu, šoférovať a voliť, no príbalový leták ako žiť k dospelosti veru nebol a tak pomaly objavujem, učím sa, preháňam a zaznamenávam.


V tomto roku:
- som prvý deň strávila v Paríži, aká to idyla všakže
- som jedla najdrahší hotdog v mojom živote za 8 éčok
- som bola kutil
- ma chytali záchvaty tvorivosti, nárazovo (TU a TU)
- predvádzali sme šaty spod slovenských šijacích strojov
- som zas začala chodiť do knižnice a viac čítať
- som sa začala učiť francúzsky
- som bola na Swing Time a cítila som sa skvelo
- som úspešne zmaturovala a odpustili mi prijímačky
- som dostala za maturitku pevnú 50tku a bola som megaštatko z toho
- som mala najdlhšie leto môjho života, ktoré si pamätám
- som skúsila i zelené šošovky
- som vám vyrobila množinu calmujúcich pesničiek
- som zjedla asi 157458 arašidov v čokoláde, fakt
- som sa zúčastnila medzinárodnej výmeny a spoznala tam skvelú slovač!
- som videla na živo Blur, Arctic Monkeys a dvakrát Crystal Fighters
- som nastúpila na vysokú školu, na ktorú som sa vôbec netešila a teraz ma baví relatívne
- som si kúpila prvý červený rúž
- som zvládla dva cisco semestere v rekordnom čase, čiže som dvakrát certifikovaná!
- som sa váľala v pampeliškách
- som celý rok bola kvázi zrza
- mi vytiekla baterka v pere od grafického tabletu, takže zatiaľ žiadne nápisčeky ani v tomto článku :/
- som si s Vrabčiakovou pomocu zrekonštruovala svoj pelech holými rukami
- naučila som sa integrovať
- som veľa nosila sukne, pokiaľ mi to len mráz dovolil
- som oslávila svoje druhé okrúhle jubileum
- som dostala iphone a nemenila by som už vživote!
- som spoznala superských ľudí
- som dostala po štyroch rokov nové našlapané LENOVKO, takže už viac nie je upravovanie videí a tvorba článkov utrpením a tisíchodinovou ságou
- som vypila milión litrov čaju Grün Matinee v Pante
- som vyfotila a za ťažké práchy som dala vyvolať môj prvý pozitívny film
- som nahromaždila veľké množstvo klobúkov a baretiek
- som dostala prvé škaredé turistické topánky
- som bola turistka
- som úspešne dala všetky zápočty a skúšku z matiky a tvárila som sa po tom presne takto
- som si založila pseudofototumbler
- som asi 3578 minút života venovala počúvaniu Florence, určite aj viac, ale určite nie menej, scrobbler vie všetko!

A aby to nebolo len o mne, štatistiky zo života blogu:
Najkomentovanejšie články (bez giveaways):
Najpozeranejšie články:
Paradox:
  • 54,15% návštevníkov tvorili tento rok muži [!] a zvyšných 45,85% tvorili ženy
Vybrala som z každého mesiaca po štyri články, ktoré si to zaslúžili
JANUÁR  
Články:    


FEBRUÁR 
 Články:    

MAREC
 Články:    
APRÍL
Články:    
MÁJ

Články:    
JÚN
Články:    
JÚL
Články:    
AUGUST
Články:    
SEPTEMBER

Články:    
OKTÓBER
Články:    
NOVEMBER
Články:    
DECEMBER
Články:    

Celkovo, rok 2013 bol pre mňa veeeeľmi náročný, divný ale i skvelý [keď jednu štvrtinu tvorilo leto, inak to byť ani nemôže].  Možno vám sa to ani nezdá, kedže o svojich problémoch tu nepíšem, no i zdravotne skomplikovaný. No čo. Čo bolo bolo, želám vám i sebe hlavne veľa zdravia v tom ďalšom roku! Ostatné príde samo, všakže... :)




You Might Also Like

26 comentários

  1. Si super, budem sa tešiť na rok 2014 s Tebou :) Sima

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé zhrnutie, tiež som sa na to chystala, ale tento rok to asi vynechám :)
    Držím palce v Novom roku! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teraz už ani spať nepojdem, lebo sa budem preklikavať tvojimi članočkami :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uau to je teda fakt uberzhrnutie :) Si preklikam, bo som ta prvy raz navstivila asi pred dvoma mesiacmi a vidim, ze som toho vela zmeskala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je nádherné shrnutí,fakt se povedlo! šťastný Nový Rok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty seš suprácká po celý rok!ňuník uplny!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lepší článek jsem neviděla, nechám se inspirovat a vytvořím určitě něco podobného! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty Arctic Monkeys ti nejvíc závidííííím! :)
    všechno nejlepší do Nového roku i tobě ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všetko najlepšie do Noveho Roku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hahahá, měla bys teda začít víc přizpůsobovat články převládající části publika :D.
    Krásnej novej rok!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělý článek!!! :)) Píšeš vážně luxusně :) .. A tobě také všechno nejlepší do nového roku!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. You have great style! Happy new year (:

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Napísať tento článok muselo trvať dosť dlho o.O ale je veľmi pekný a som rada,že s ho napísala :) a to,že si videla Artic Monkeys :O a jedla hot dog za 8 eur :D fakt krásny rok si mala ! :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Supeer ! a ty arašidy v čokolade haha :D já je nemela tak dlouho !

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To je mile shrnuti :) At mas i novy rok pestry, zamilovany, cestovni, proste plny zazitku <3

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ooo, toto je aký skvelý súhrn, škoda by ho bola vynechať! Stotožňujem sa s prvým komentárom a želám krásny 2014, nech sa ti len len darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krasne zhrnutie. :) Tak teda prajem vsetko dobre v Novom Roku. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram