Swing Eastwood.

januára 02, 2014

Pôvodne som dnes chcela zverejniťostatný článok z Budapešti, no povedala som si, že reku niečo aktuálnejšie vám ukážem. Konkrétne utržky z nášho swingsilvestra, ako sme sa vyčančali, pripíjali, niečo z Brnenského ohňostroja, ktorý sme si poctivo pozreli s naladeným rádiom na tú správnu frekvenciu a mali dojemnosť roka aj s 'Vltavou' v ušiach. :)
Zatiaľ len takto mobilovo zachytenô všetko, no ale autenticita 2000, uznajte.


Electro Swing Orchestra  - Clint Eastwood (Gorillaz cover)
Toto keď som započula asi o jednej ráno, normálne iskričky v očiach a už len "aaaaajnt heppy, am feeling glaaaad, aaj gat sanšaaajn in a beeg..." a tak.. Som to tu musela aj takto napísať, lebo bez toho lenivého tónu by to nebolo ono! No proste made my Silvester táto pesnička a asi naj cover na Clint Eastwood.


























A že viete čo, rúž mi vydržal dve vína a 487 pusiniek, ešte o 3 ráno bol cca taký ako o 10tej. Thumbsujem up pre Rimmel.



Polovicu českej križiackej kultúrnej výpravy máme už za sebou, o pár dní sa presúvame do Prahy! :)
Sme sa kvalitne objedli v Pivnej Opici, ešte doteraz nemám hlad, fakt! Toto je len Vrabčiakov burger..



A pre tých, čo nesledujete insta, tak dojemná videokoláž na záver, môj čudesný hlas, čo som si myslela, že to bude bez zvuku.. Nevyšlo.


Snáď ste aj vy mali pekného Silvestra!  

You Might Also Like

25 comentários

  1. neskutečně vám to sluší, fakt <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cheche, na té flédě jsem byl taky :)
    tak všechno nejlepší v novým roce vám oběma!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvele fotky, vyzerate spolu nadherne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, vam to slusi! Mega stylovy zacatek noveho roku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau veľmi pekného Silvestra ste mali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem měla jít na flédu, ale den před tím jsem onemocněla :/ doufám že jste si to pořádně užili a přeji hodně inspirace do blogování! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mělas krásný outfit!! :-) Pěkný Silvestr! Já jsem seděla doma! :/ :D

    http://karolinasimova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak ty si bola teda riadna kočka! takto vstúpiť do nového roka, to už hej. a všetko dobré!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jé, vám to sekne .)! určitě to bylo skvělé, už jen podle té koláže.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No jsi kráska! A ty vlásky, no nádhera! A to jídlo vypadá tak božsky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem/e vám všetkým za milé komenty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ste spolu naozaj krásni. Veľmi sa mi páčia aj fotografie a ich úprava :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram