BUDAPEST I. - Cudzinci v noci.

decembra 25, 2013

Síce sme do Pešti dorazili už doobedu, k preskúmavaniu mesta sme sa dostali až po zotmení, no mestu to na kráse veru neubralo. Čo vám poviem. Architektonické orgazmy na každom kroku, dobre vyzerajúci maďari, afektované maďarky (ja to v maďarčine nerozpoznám, ale bolo mi povedané), tisíc a jedna vôňa z tisíc a jedného vianočného stánku. Vypili sme dokopy asi milión kávy a jedli v samých rýchlychjedlách. Hanba nám, no keď času málo a Budapešť obrovská. Jedno vám však poviem, Burger King nikdy v živote už! Raz si na moje slová možno spomeniete...










Sme zablúdili aj do nejakej veteránskej pasáže a zažívali motoristické orgazmy. Jedna radosť..






Trochu trhu na dnes, viac nabudúce!

Zvyšky z tohto večera budú taktiež v another článku skrze ajfon a myslím, že aj v článku skrze LOMO. Stay tuned!
Tam kde ja som, fotil Cibiscuit.

You Might Also Like

21 comentários

  1. Krásne fotky, atmosféra, všetko :) klobúk dolu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boze, ja milujem Budapest. Je to moje najoblubenejsie mesto. Bola som tam asi 4 krat a stale som nevidela vsetko co som chcela :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné! :) Budapešť je velmi krásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne, veľmi :) a svetlá ladia s tvojou čiapkou a kabátom :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto chápu to "Burger King už nikdy". Já v něm jedla poprvé a naposled na Maltě a stačilo... A máš nádherný fotky, můžu se zeptat na model foťáku? :)
    A jinak tě zvu k nám na blog na Vanilčino Giveaway Vánoční nadělování, stěhuje se do Kanady a tak věnovala opravdu krásné kousky, které by si vzala s sebou, kdyby nebyla omezená kufry... Krásné svátky přeji!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beautiful, cute and sometimes funny pictures!)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádhera, úžasné fotky :) hlavně 5 a 6 fotka ♥ dokonalost!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Supr fotky.
    Nevím proč, všichni kolem mě do Budapešti jezdí a mě to nějak nikdy nelákalo. Třeba jednou.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádhera, skvelá atmosféra ide z fotiek!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasne fotky, Budapest je podla mna nadherne mesto, uz sa radujem ked tam znova pojdem. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné fotky, mám rada tieto tvoje cestovateľské-foto články. V Budapešti som nikdy nebola, celkovo som toho veľa nepochodila. Ale aj napríklad taká Praha v ktorej žijeme asi 9 rokov sa nedá poznať za jeden deň. Ani teraz som ešte všetko nevidela a vždy ma prekvapí keď niečo objavím.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moja spolubývajúca v Dánsku je ze Budapešte! Aj som jej hneď posielala bicyklový výklad , čo si mala na FB a ha - nepoznala! :D
    Budapešť je skvelá, bola som raz a ešte by som šla (a aj pôjdem) krásne fotototo

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krááásne fotky! ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. prekrásna baretka, aj kabát, aj okuliare..vlastne všetko :)

    www.bluechicberry.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram