All I Want For Christmas is Girl with One Eye.

decembra 24, 2013

Sama seba by som klamala, keby som tu išla teraz písať o svetielkach, voňavých jedličkách a rozprávkach, keď to takto nepociťujem. Ani žiadne špeci vianočné fotoedišn. Verím, že to bude osviežením v tomto mori červeno-zelených vysvietených článkov a snáď mi to vy, milovníci Vianoc, raz odpustíte.
Napriek tomu, poprajem vám, však patrí sa. Šťastné i Veselé! A poriadne si ich užite. Teda... každý podľa svojho gusta!
A keď má byť jeden dôvod, prečo dnes postnem tento nevysvietený, nevyvoňaný, neperníkový a nevienaký článok, tak už len kvôli tej pesničke!
No a od zajtra vás zabombardujem príspevkami z vianočnej i nevianočnej Budapešti, kebystechcelivedieť.


Florence and the Machine - All I Want For Christmas Is A Girl With One Eye






Klobúk - FRS, Kabát - zlz + babkine zásahy, Kabelka (sorry, sa mi rozopla) - Rosewholesale, Džegíny - C&A, Boty - Reno

foto


A žeby ste si nemysleli, že som taký bezcita, tak prianie i s darčekom TU! :D

You Might Also Like

22 comentários

  1. a mňa tento (ne)vianočný post veľmi potešil :D tiež to nejako neprežívam a všetko okolo toho mi začína liezť na mozog :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To sú krásne fotky, hlavne tá prvá je čarovná! ♥
    A veľmi sa mi páči tá chlpatá kapucňa, tá je z kabátu? :)
    Inak aj Tebe Šťastné a veselé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konkrétne z tohto kabátu: http://www.thedominica.sk/2013/01/50-shades-of-grey.html :D
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
  3. Taky ti přji krásné Vánoce a je fajn vidět, že nejsem sama, kdo nenapsal "Vánoční článek" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tvojom blogu človek vždy naďabí na super veci a piesne. tú florence tu mám naplno pustenú, dramaticky si tancujem po izbe chystajúc sa na vianočnú večeru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely post :) following you :) pls follow back
    Enjoyed reading the Posts
    new blog post up : http://beautydrugs.blogspot.com/2013/12/claree-neem-face-wash.html
    Enter to win *international*
    http://beautydrugs.blogspot.com/2013/12/dressale-international-giveaway-win.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som asi skorá, ale - šťastné a veselé! A sem s Budapešťou! Moja spolubývajúca je odtiaľ a ja jej stále len tajne závidím.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky! :) A je dobré,když někdo příjde s něčím originálním ... tím myslím to,že tento článek není plný Vánoc :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mas skvele jeansy. ;) A teda prajem pekne Vianoce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak aspoň nie som sama ako vidím, že nepociťujem takto tie Vianoce aspoň tento rok nie.. A post určite potešil a más veľmi pekný štýl :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny outfit! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram