Črepiny.

decembra 04, 2013

Mám síce predpripravené aj iné fotky a články, no treba dačo aj z prostého života s reálnymi premennými a také čosi. Na konci článku malé prekvapkanie!
Ako už viete z minulého postu, navštívili sme múzeum Andyho Warhola a ja ako rebel roka 2013 som si napriek zákazom urobila jednu šolavú fotku, fakt škoda,že sa tam nesmie fotiť, chcela by som aby ste to videli ako super to tam bolo urobené, hlavne tie steny. No nič... Ale osobne si myslím, že keby sa smelo fotiť a ľudia by to aj robili, tak by to isto pritiahlo aj viac zvedavcov do múzea. Ale tak, proti gustu a marketingu žiaden... // Outfit z minulého postu v akcii aute




Zhliadla som konečne Labutie Jazero, krásne prekrásne, hlavne hudba zimomriavková, no čo viac // Konečne som oprášila môj červený rúž, do divadla teda. Nejako na neho v bežné dni už nemám náladu teda vlasne neviem si predstaviť, žeby som s ním išla do školy Technickej školy

Cestovatelia, lebo dá sa jesť kurací kebab a zapekané cestoviny s kuracím mäsom kľudne aj celý týždeň, následky však ostanú po celý život  (viď foto.) // No čo proste mraky

Bojujem so svetlom a tieňom v mojej izbici, všetko lepšie ako sa učiť // Doniesla som si nové svetre, nečakane a prekvapivo zas od babky // Bársaká knižka z designerského oddelenia // Kvázi brainstorming o jednom nemenovanom fotení, z ktorého sníkpík (sneak peek) ste mohli vidieť TU.


Juj tak krásne je každý deň skoro, až nechápem 

Som dostala :3// Ranná cesta do školičky, dojemnosť o 7.15 

Niektoré fotky neposekané budú alebo sú na mojom tumbleri, kebydačo. Taktiež je tam už pár lastovičiek z môjho pozitívneho filmu. :)

Dávam do pozornosti another súťaž tentokrát s trochu vyššími výhrami a dokonca o svojom osude môžete rozhodnúť vy samé/y/i! A bez mojich prudkointelektuálnych úloh! :) KLIK TU.

You Might Also Like

16 comentários

  1. Hmm ty asi nestudujes v Blave, ci? To ma velmi prekvapil popis k predposlednej dvojici fotosiek :) A pekne fotis..aj to spolu pekne spajas..velmi inspirativne! ^^

    Peacock & Pineapples
    Malá Mikulášska Givevejka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie, v Košiciach :) prekvapil?
      A ďakujem, i keď to iba také na mobil všetko :p

      Odstrániť
  2. Wow, tvoja babicka musi mat uzasny satnik! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ej čoby si nemohla na TUKE nosiť červený rúž!
    A ja také západy slnka tiež rada pozorujem, aspoň na niečo je dobré keď bývam (až) 30 km od nášho prekrásneho mestečka, môžem si vychutnávať skoré západy (aj východy vlastne!) slnka z autobusu, haha. No a to ráno v podstate tiež, keď si o 7:15 vyčkávam na trolejbus :D Ach tie naše Košice.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oprava, na fakulte elektrotechniky a informatiky. :D nechcem si to ani predstaviť :D

      Odstrániť
  4. Skvelé fotky! :) Nemôžem prísť na tour de babkina skriňa? :D
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďaku!
      No neviem či tam ešte vobec niečo ostalo :D

      Odstrániť
  5. Skvělý článek a nádherné fotky ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Boží vlasy a ty silonky! Tenhle zákaz focení nechápu, v Anglii tě v muzeích ještě pomalu vybízejí k tomu, at fotíš..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďaku :)
      Tiež v Nemecku podobne, to u nás sa nesmie fotiť dokonca ani v jaskyni :D teda smie, za 10€ ...

      Odstrániť

Instagram