Who's that girl?

decembra 01, 2013

A že december vraj je. Vôbec mi to tak nepríde, na fotkách zeleň na pozadí, na nohách iba jedna vrstva siloniek. Okej, Bahamy to zrovna nie sú a v tomto som trávila vonku akurát tak čas počas fotenia a počas prebehnutia z auta do bistra a z bistra do auta,ale ajtak. Dobree, ešte aj z auta do múzea Andyho Warhola. Z čoho teda celkom nenápadne vyplýva,že sme sa zúčastnili otvorenia výstavy Warhol+Bambi+Banksy. No na to, že Medzilaborce sú temer na Ukrajine trochu ďaleko a asi miliónkrát sme vďaka nokiáckym mapám zablúdili [názvy dedín písané azbukou nás pri blúdení domov značne vydesili], čiže cesta nazad sa značne predĺžila, sa nesťažujem. Mali to tam pekné, aj keď podľa mňa málo, no dali sme si salám i tortu, boli na Havaji,  takže všetko okej.









klobúk/hat - sammydress
šaty/dress - ebay
boty/boots
foto/photos

Taktiež pripomínam giveaway súťaž, ktorá končí za pár dní a ešte aj kupónik, ktorý môžete uplatniť na hocjaký nákup bez peňažných obmedzení až do 31. decembra 2013. 
Možno bude ešte i Mikulášska súťaž na fb, lebo možnosť je, len neviem či to už nie je presúťažované. Každopádne, v tej najbližšej budete môcť o svojom osude a výhre rozhodnúť aj vy už! :)

Dávam do pozornosti pre Košičanov, dnes o piatej v Dome Umenia benefičný koncertík s dobrovoľným vstupným, {z ktorého výťažok poputuje pre nevidiacich a slabozrakých} a Musicou Iuvenalis (ja included). 

Peknú nedeľu prajem okrem toho!

You Might Also Like

37 comentários

  1. Skvely outfit. Tie silonky nemaju chybu ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne celá brutálna! :) takto som chodila celú jeseň, ale teraz by som sa už asi neodvážila, by mi zadok omrzol :D i keď ty si bola na Havaji... :D na Warhola som bola v lete v Hlubokej, tam bolo toho celkom dosť,takže som si zaslintala a odchádzala som nadmieru spokojnučká :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. strašne som sa smiala keď som prečítala to s tým Havajom :D ale tak pravda pravda!
      a ďaku!

      Odstrániť
  3. páči sa mi tento tvoj look, najviac posledná fotka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvělé! ale já bych se asi zbláznila zimou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit! :) A vybrala si si super miesto na fotenie.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. husté fotky! a ty kráska všetkých krások! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nemám slov na tie fotky! úplne úžasné je to celé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. úžasný štýl! :) krásny blog :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty fotky jsou krásné!! :)
    www.barrru.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naprostá dokonalost ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tenhle styl a barvy mám na tobě nejraději, dokonalý..hlavně ty silonky.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow, toto je naozaj paradny outfit, silonky, bunda a saty su skvele! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Prekrásne fotky, veľmi ti to pristane. Máš úžasné vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vyzeráš super :) a koncert v doma umenia bol fajn :) tak trochu sme boli kolegyne, spievala som v zbore :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeee tak toto som nečakala že sa niekto nájde zo zboru i tu :D
      a ďakujem teda! :)

      Odstrániť
  15. Nepřemýšlela jsi někdy nad vínovou, tmavou červenou barvou vlasů? Myslím, že by ti to hrozně slušelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som! :) teraz ešte chcem byť ryš ale ak ma to omrzí tak nevylučujem :D

      Odstrániť
  16. Odpovede
    1. no skoro ani nie, som si až zo zaujímavosti čekla príspevky za posledné dva mesiace a asi fakt že nie :D

      Odstrániť
  17. Ahoj, máš tu zajímavé články a tvůj blog mě zaujal :) . Ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se zabývám především problematikou poruch příjmu potravy, veganstvím, kosmetikou, recenzemi, vlastními recepty atp. Určitě si tam najdeš to "svoje".Krásný zbytek dne ♥

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vyzeráš fakt skvelo ! tie silonky sú strašne pekné ! :))

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Právě jsem objevila tvůj blog a moc mě mrzí, že ne dřív. Je nádherný a tvůj styl také.

    EJNET

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram