Klub anonymných nešopaholikov.

apríla 01, 2013

Predvčerom som navštívila naše preslulé obchodné centrum Optima. V poslednej [veľmi dlhej]  dobe to nerobím často, lebo no priznajme si, môj šatník veľa znesie, ale Narnia to ešte stále nie je. Sebazapieram a módne sa rúham, áno to som ja. Dominika nových dní. Predvčerom som prišla do H&Mka a videla tam fakt super bodkované šaty. (Vypozorovala som,že to boli asi tie isté šaty čo má aj slečna čo poosuje oblaky) No povedala som si:

"Nepotrebuješ ich!"
Clivo som ich položila nazad, zakývala na rozlúčku. Hodilo by sa aj zašeptať "Nie som pre vás dosť dobrá" alebo "Zaslúžite si lepšiu", no nechcela som to takto ešte viac dramatizovať a vyklišovať, beztak to už vyzerá celé ako scéna zo Shopaholičky. S rozdielom,že ja som úspešne vzdorovala a takto mávala ešte aj klobúku, taške, topánkam a iným. No nie je to prvý takýto môj incident, asi pred troma mesiacmi som takto mávala super svetru čo som si obzerala v GATE možno aj tri mesiace dopredu. Lebo ono pravda je taká, že s mojím šatníkových rezervoárom by som sa asi vedela obliecť aj pol roka tak, že by som mala na sebe stále niečo iné. Možno aj viac, ktovie.

Tí,čo sledujete aj instadekagram mi možno teraz chcete odporovať, minule som tam zavesila novú aktovku, ale to považujme za výnimku! To bola výhodná kúpa a keď niečo také vidíte v obchode, to sa tam proste nenecháva ešte keď máte 25% zľavu! I keď aj tej som najprv odporovala, povedala jej že ju nepotrebujem no keď namňa pozrela tými smutnými vreckami, bolo rozhodnuté.

Okrem toho som si povedala, že budem nosiť od jari (citeľnej, nie kalendárnej) sukne a šaty 25 dní do mesiaca a tých 6 dní si nechávam do rezervy pre nepriaznivé stavy. Však vy viete prečo. Napríklad, že sa mi nebude chcieť! :D  A kedže internetový priestor je neobmädzený, obkukávať môžem koľko chcem. Teda vrámci slušnosti a dostupného webového priestoru. Preto višujem vám v tieto sviatky môj vlastenecký višlist.



Okrem toho, neviete mi poradiť kde zoženiem čierne oxfordky za fajn cenu? Viem, čo som napísala vyššie,ale čierne oxfordky sú pre mňa základ a moje už majú dieru vychodenú a mamča sa vyhráža, že mi ich vyhodí keď budem spať. Takže treba sa zásobiť,lebo čo ak!   
A taktiež také biele čipkované šaty ešte niekde mimo šíinsajd, kebyže máte nejaký tip tak uvítam.:}
Doskakavenia!
Dodávam,že nikto ma nepodplatil aby som tu propagovala ich vecičky, ani ešopy ani kancelária prezidenta jedného či druhého (ak ide o tú trikolóru.) :D


You Might Also Like

20 comentários

  1. aj ja sa snažím väčšinou odolávať, ale málokedy sa mi to aj podarí :) všetky tie topánky sú veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďalší parádny článok! :) podobné šaty ako na sheinside, len žiaľ nie biele, som našla tu --> http://www.mimibazar.sk/foto.php?id=16093619&tab=0 ! Sú za skvelú cenu,skvelo vyzerajú.. len škoda tej bielej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee diki diki, tak sú tam také tie krémové tie by mi tiež vyhovovali, budem nad tým uvažovať! snáď vyzerajú tak aj naživo :)

      Odstrániť
  3. Tie čipkované šaty sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásny wishlist! tiež som mala zálusk na biele čipkované šatičky, ktoré som nikde nemohla nájsť... tak som si jedny v piatok ušila :P.
    a tieto "obmedzujúce" stavy poznám!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooh ta Ty si iná liga, že si ušiješ! :D
      Ja už som objednala I keď beige :)

      Odstrániť
  5. Ja si tiež takto hovorím a pritom nakupujem furt ostosedem. A tie boty v strede som nedávno kúpila skoro totožné ale v hnedom v NY, síce kvalita to nebude nejaká extra ale cena sa mi viac pozdávala ako tamtá topšopová! :)
    A šaty tuto kukaj, len nemajú čisto biele :/ http://www.ebay.com/itm/370731196907?var=640056369380&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj a ja v NY nikdy nenájdem také pekné veci :P
      ooo šaty super, už som chcela objednať tie z mimibazáru čo mi tu postla holka vyššie, potom mi napadlo, že na ebayi budú tiež určite lacnejšie a ty si mi ich tu presne dala, tak dik! :)

      Odstrániť
    2. a farba je super, tá mi tiež vyhovuje! :)

      Odstrániť
  6. ja asi idem rozdarovať svoj šatník a zminimalizovať ho len ako sa dá a nechať si len pár obľúbených a ľahko kombinovateľných vecí a investovať do niečoho lepšieho a menej hmatateľného :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja momentálne šetím takže už som musela dať zbohom viacerím veciam :( ale dnes sekáči som proste neodolala :) niekedy sa to proste nedá vydržať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už ani do sekáča nejdem,lebo nemám šancu a nevidím dôvod tam odolávať..stále odtiaľ idem s plnou.. taškou aj peňaženkou. a potom aj skriňou. :D

      Odstrániť
  8. Teda dívky, chtěla bych mít dost nervů a šikovnosti si něco ušít, jak vy píšete!
    Já teda tak krutě nenakupuju, jen občas, takže si dopřeju pořádné nákupy. Zatím mám peníze z brigády,ale co pak...no:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja by som chcela a snáď ich raz aj nazbieram,lebo stroj ma čaká už doma! :D

      Odstrániť
  9. your blog has an awesome design! like it <3

    xxx Zari
    http://le-style-blog.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jo tady je ten zakopaný pes! Když já vidím obrázek, který jen letmo připomíná wishlist, tak ho automaticky přeskakuju, ať je kohokoli. Asi bych to měla přehodnotit.. poněvadž proto jsem si té zmínky nevšimla, děkuju (:
    Jo a jsou to přesně ty šaty. To je tak, když si jednou koupím něco v HM, haha!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram