Sa zachová navždy a ešte ďalej!

apríla 12, 2013

A možno aj vďaka parádne odvedenej práci kameramanov! Už ako som videla Jakubove video zo stužkovej pred rokom, vedela som, že také chcem aj pre nás! No ukážem teda aj vám, lebo možno to čaká práve aj vás o pár mesiacov, či nebodaj sa idete svadbovať a tip na dobrého kameramana sa vždy počíta, nie? Lebo takú kvalitu za takú príjemnú cenu..
Ja osobne som náročný div(i)ák no toto je okulahodiace. Všetky tie detaily. Joj veď si pozrite sami, čo tu budem obkecávať. Lepšie raz vidieť ako stokrát počuť.

 Takže ak chcete aj vy také superské video (teda toto je len zostrih), tak si čeknite ich fb a ďalej si myslím že už trafíte! A keby nie, tu je web!
(Dokonca v originálnom videu únosu triednej knihy sme mali piesenku od Of Monsters and Men čo mňa tak osobne potešilo^^)
A nie niesom podplatená, iba nadšená!

You Might Also Like

17 comentários

  1. ooooh, tak to mi malem slza ukapla. Je to uzasne!!! Budes mit krasnou vzpominku, az se na to za par let podivas. A jinak jake same hezke holky mate ve tride! Jste fakt povedena grupa ;) Hodne stesti!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne tiež skoro včera keď som to dopozerala, čiže bolo jasné že to poputuje aj tuto na blog :)
      a ďakujeme! :}

      Odstrániť
  2. ÚŽASNÉÉÉÉÉ!

    Zvu tě na svojí GA, byla bych ráda za tvoji účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cool, zavidim a zaroven chvalim kameru ;)

    za mojich cias boli vsetky na jedno kopyto - navyse na VHS, nie DVD :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej, tak vy ste mali v tom Dome umenia? Aspon myslim, že je to ono, bola som tam na svoju imatrikulačku plus potom na nejaku školsku party či čo to bolo :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jojo, kamera dobrá:) hlavně začátek se mi moc líbí, jako nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super video :) Jen škoda, že tam moc nejsi. My plánujeme ve čtvrťáku udělat video ze všech fotek a různých videí, které jsme za celou tu dobu natočili. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aale som,a dokonca je tam aj môj zadok a podkolienky. čo viac :D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. a to by ma celkom zaujímalo,že ako je to u vás, kedže niekedy to bolo asi dosť podobné.. :)

      Odstrániť
  8. viděla jsem tě dvakrát z toho jednou v 5:22 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pane Bože! tak to je dokonalé! nemám slov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. naozaj perfektné video!!! ja ked si pozriem z nasej stuzkovej tak ehm nejdem sa k nemu vyjadrovat :D

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram