Only the ends of the red will show you my blueside.

marca 31, 2013

Cítim sa okradnuto. To vždy pocítite, keď vám niekto ukradne hodinu z dňa, ako keby ich nebolo málo!
Nemám vám čo ani povedať dnes, moje povaľačstvo a fráza "zajtra to spravím" sa posúvajú na novú úroveň. Ale zajtra si už fakt upracem! Aj sa naučím čo treba, držte mi palce.
Inak vy ste najviac super. Lebo je vás na fejzbuku už 1006 a tuto 900. *Dojemný text o tom, že som to nikdy nečakala* Ale fakt som to nečakala a som poctená a všetko okolo toho.
Tak vám prajem pekné sviatky či čo, ja na to veľmi niesom, ale patrí sa! :}
Aaaa inak kebyže niekto chce somnou zdieľať hudbu,mám last.fm. Vlastne už asi 5 rokov,ale to je detail..


Rooney - Blueside
 
Tričko:nowistyle.jp,Suknica:House,Taška:ClockHouse,Baretka:H&M,Hodinôčky:DanielWellington

You Might Also Like

32 comentários

  1. Moc krásné fotky, líbí se mi kabátek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozkošná si :3 tá sukňa je veľmi pekná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné, hrozně moc ti to sluší. U nás je teď asi 30 cm sněhu, takže jarní botky a sukně stále čekají ve skříni. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás bolo tiež, ešte v ten deň ráno bol a keď sme fotili už len blato a hovienka. :D

      Odstrániť
  4. vyzeráš veľmi dobre :) sekne ti to :D
    tú šatku máš skadiaľ ? a aký je to rozmer ? :)) Ďakujem :)
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo ďakujem, no šatka je od babky alebo koho, a rozmer ak je ešte dôležitý tak cca 70x70 cm :)

      Odstrániť
  5. Uplne nádherná si :) a štýl obliekania <3 :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. minule sme zhodnotili, že naživo si ešte asi tak o stokrát krajšia ako na fotkách a keby si si myslela, že to už nejde, tak ide :D

    a mám pocit, že teraz budem musieť ísť o hodinu skôr spať, aby som mohla byť dlhšie v posteli :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooooooj :D ta teraz už sa červenám fakt!

      ale nedá sa úújsť pred časom neutečies! ;D

      Odstrániť
    2. a ja som zhodnotil, že pojdeš s nami nabuduce. na pivo :D

      Odstrániť
  7. Krásná jsi ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tá reklama na tvoje články v reklamnom priestore na fb a tie pop-up okná čo vyskakujú pri každej návšteve tvojho blogu - to je už trochu moc, nie? :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako tie pop-up okná viem dať preč aj teraz hneď, nejak som si neuvdeomila že to tu vyskakuje kedže ja to mám zablokované, ale trestať ma za reklamu na fb? to je trochu smiešne nie? :D
      čotak nabudúce podpísať sa?

      Odstrániť
    2. len mi príde proste, že to už nerobíš z lásky k blogovaniu ale len kvôli získaniu čo najväčšieho počtu followerov. ale ved to je samozrejme tvoja vec, nechcela som sa ťa dotknúť, prepáč. len si pamätám na dobu, keď ma tvoj blog zaujal. Páčil sa mi hlavne preto, že si tu mala skvelé fotografie a bola si proste iná a zaujímavá, ale teraz mi to príde len ako kópia všetkých blogov, ktoré si nechávajú z číny zasielať oblečenie zadara a preto potrebujú tých "milion" followerov
      podpis neviem načo ti bude, ale dobre. Helena

      Odstrániť
    3. Eh.. Keby to tak bolo tak to tu inač vyzerá.. Paradoxom je, že to píšeš pod článok kde mám na sebe jedno tričko čo som dostala od nowistyle (mimochodom, sú to japonci a to je sakra rozdiel, lebo sa to kvalitou nedá porovnať s čínou), ktorí si ma sami našli na lookbooku a to tam niesom za tú s najväčším počtom followerov ako že vôbec a myslím, že im je to jedno, kedže oni to riešia skôr ako produktové fotky na ich web, nakoľko do Európy ani nezasielajú a je takmer nemožné si tam niečo objednať bez znalosti japončiny.
      Dole na konci blogu mám ešte pár eshopov od ktorých semtam niečo dostanem a nie je to na báze toho,že kvôli nim sa idem pretrhnúť od štatistík, spolupráca bola nadviazaná keď už tu bolo pár stoviek ľudí tak som si povedala prečo nie.
      Vieš, to že je človek v reklamnou priestore na fb neznamená, že núti ľudí s brokovnicou pri hlave lajkovať alebo followovať jeho web či stránku, len sa viac zviditeľní,ale ako by som to aby to nevyznelo tak.. (možno tej reklamy bude na fb trošku viac, nechala som to v Jakubových rukách a on to tam nastavuje a skúša rôzne typy reklám,že aké dosiahnu výsledky, takže teraz to neviem ovplyvniť veľmi)
      Proste nemám ten pocit,že si vynucujem následníkov, je to osobná voľba každého či klikni či neklikne. To, že za to niečo dostanem, to je ako zlé? Koho by to nepotešilo, úprimne. Schválne som si pozrela pár strán príspevkov dozadu a stále nemám ten pocit. Ale neberiem ti názor, ľudia sa menia, asi som sa zmenila a znudila, sometimes happen.
      Každopádne vďaka za názor a snáď to nevezmeš zle alebo tak. :)
      A je vcelku slušné vedieť s kým má človek tú česť.. :)

      Odstrániť
    4. Ďakujem ti za tento komentár. Naozaj. Niekedy má človek nejakú predstavu o veciach a nevie ich pozadie. Nemám, čo dodať zvalcovala si ma logickými argumentami.
      Takže sa chcem ospravedlniť za svoju nevedomosť, ktorú som hneď stavala do negatívneho svetla. prepáč.

      Odstrániť
    5. Ja ďakujem, za pochopenie :)

      Odstrániť
  9. jee tobe to slusi, nos baret casteji!
    zvu te ke mne na giveaway o fotoobraz:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :}
      no baret mám už prirastený k hlave trochu.. :D

      Odstrániť
  10. Júúúú Tebe to sekne :33

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Byť ako TY piskam si ^_^ :3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Modrá k ryšavým vlasom - najlepšia možnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. na týchto fotkách si skvelá. bodkovaná šatka je cute.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  14. very pretty!!:)


    Roma
    www.allprettyandnice.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram