I will shit on everything you love.

apríla 14, 2013

Jar je keď

- si na seba vezmete iba jedny silonky
- okolo vás preletí čmeliak
- hrmí
- vešiate sieťku na okno
- máte chuť zas maľovať
- sa slamený klobúk a nízkonákladová obuv presúvajú zo skrine do chodby

Tak je to teda aspoň u mňa, čo vy? 


Takéto super tričečko som si dala vyrobiť na of.cz. Keď som videla, že táto mánia vlastných tričiek od nemenovaného webu sa šíri ako mor, nedalo mi a nahliadla som aj ja na ich web, no ako.. Po prečítaní podmienok, som si povedala,že toto ja robiť nebudem. Prepáčte, ale ja píšem články spontánne a nie aby som niekomu posielala rozpísaný článok o onanii nad niečím, čo ani nemám ešte. Preto,keď mi napísali z ofu, nemala som dôvod nesúhlasiť a nenavrhnúť si nejaké to provokačné tričko, kedže podmienky neboli takéto pritiahnuté za vlasy.. Prekvapila ma aj tá jemná tlač, uvidíme ako dlho pri mne prežije,ale vyzerá to fakt dobre zatiaľ!



















Inak mám nový rúúž, a práve vďaka tipom a trikom čo som dostala od vás na FB! :)

Tričko-of.cz,Suknička-House,Kabát-H&M,Sako-GermanoZAMA(sh),rozkopanéBoty-deichmann,silonky-Primark

You Might Also Like

34 comentários

  1. krása :) to sačko a tie silónky sa k sebe veľmi hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý outfit! :) A jaro je tady, hurá hurá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta mašle ve vlasech je krásná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektní, a to tričko je dokonalé. Štve mě, že já se takhle perfektně sladit neumím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Potlac si si vymyslela sama? Alebo mali taky motiv v ponuke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taký motív som mala v mojom inšpiračnom priečinku :D

      Odstrániť
  6. You look so cute!!
    xx

    http://www.frenchinlosangeles.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. keď som u babky, idem na dvor a jednoducho to cítim vo vzduchu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. včera, keď som prečítala tento tvoj koment tak som si to normálne až predstavila,že aký skvelý pocit! :)

      Odstrániť
  8. Veľmi pekná :) No a aj u mňa je to tak podobne ako u teba.. že jar je, keď vezmem len jedny silonky atd atd a dalo by sa vymýšľať. a musím povedať, že keď som išla predvčerom do schránky po nejaký leták, tak ma prenasledoval doooosť veľky čmeliak, tak som sa ho zľakla :D joj

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Potisk na tricko jsi vybrala paradni!! A ty silonky jsou tak cute. :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super outfit! Ty silonky jsou úžasné!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny outfit! Tiež som si chcel dať vyrobiť nejaké tričko, ale nevedel som čo také originálne si mám naň dať, keď viem, že až tak kvalitné nebude a nech aspoň tá potlač stojí za to. U teba sa to oplatilo, keďže máš potlač super. :-D ... Neplatila si viac za poštovné, keďže je to z ČR? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. diki diki, neplatila som nič,kedže to bolo niečo ako "akcia pre bloggera"..
      je to možné,že na SR bude to poštovné vyššie,ale nie som si istá tak nechcem trepnúť hlúposť..
      aj som skúšala gúgliť, no nejak bez úspechu, ak by si mal teda fakt záujem skús sa spýtať tu http://www.of.cz/kontakt

      Odstrániť
  12. Jsi krásná !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tiež pozorne vnímam jar a pomaly si vychutnávam jej príchod.. silonky mám také isté akurát v čiernom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ¡Hola! Me ha gustado mucho tu blog, y tu estilo. Te sigo.
    Me gustaría que te pasaras por el mío y me hicieras follow back si quieres.
    http://www.besuntanned.blogspot.com
    ¡gracias, un beso!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty tak krásne píšeš :) a silonky sú rozkošné <3,

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee tak to ma teší, ale som tu toho nejako extra veľa nenapísala práve :D
      a silonky tiež ďakujú! :}

      Odstrániť
  16. Dokonalé silonky <33
    Pro mě je jaro když venku zpívají ptáci, když můžu chodit pouze v mikině, když mě ráno budí sluneční paprsky, když si můžu vzít otevřené boty, aniž by mi omrzly nohy atd. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Hahá :D Fajné podmienky pre začiatok jari :D Ja by som bola rada keby aspoň slnko svietilo(ako už pomaly začína) :D Tie silonky sú špica...Ako aj mňa dakedy dosť štvú podmienky niektorých blogov, ale musíme to dajáko prežiť... Je super že si ťa našli z of.cz, a navrhli ti spoluprácu,alebo ako to nazvať...Je podarené .To tričko...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Kráásne :) Super silonky, aj to tričko je fajn :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. those red dotty tights are super cute!! love it <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. To gamaše a vlasy kapela je super roztomilý :)

    Swoosie.
    http://www.apparelnbags.com/bella/index.htm

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásne silonky :)Budem rada ak sa pozrieš na môj nový blog http://run-for-your-goal.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. to tričko !!! zase (stále) sa na ňom smejem :D :D :D
    inak krásne skombinované! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Silonky nenosím vôbec, vadia mi :D


    PS: Pozývam teba aj tvoje čítateľky na moju veľkú jarnú giveaway:
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    S pozdravom Zuzana Stanko
    http://sueandcolours.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram