Som žena a preto:

apríla 20, 2013

- sa pri prechádzaní cez cestu pozerám na obe strany aj zo trikrát, hlavne keď je to jednosmerka
- nemám orientačný zmysel
- si môžem dať ružovú sukňu a nikto sa nad tým nepozastaví
- mám vždy aspoň týždeň v mesiaci stále pravdu
- ma dojímajú štaniatka, zajačiky, koníky, sobíky, hrošíky.. kadejaká zver a niekedy to nepriznám
- som multifunkčná (zvládam až 5 činností simultánne = žena lvl. 500)
- vrhnem nenávistný pohľad keď nejakú vidím odetú v niečom, čo vlastním aj ja - z princípu
- neviem čo chcem, nikdy a možno už len tiež z toho princípu
- si pri sprchovaní čítam etikety šampónov (a uisťujem sa ako dobre mi to spraví na vlasy)
- vlastním krikľavo-červený rúž aj keby som ho mala mať na sebe len trikrát za život
- ma obchádzajú logické zákony
- dramatizujem a fantazírujem
- ťahám dvere napriek tomu že prečítam tlačiť (ale v tom som sa za posledné roky zlepšila)
- so sebou nikdy nebudem spokojná


Ale pamätajte, nikdy nie je tak zle aby nemohli vypnúť teplú vodu.
Hezký den!











Tak si vyskočím po maturite:

Nie, "neliezla mi zadnica!"
Blúzka.s.petropanovským.kollarom:chicnova.com;sukňa:nowistyle.jp;silonky:H&M(Moja.prvá.a.jediná.výhra.v.giveawayi.u.Madmazél.IVY);
boty:DIY+newyorker;okuláre:newyorker;aktovka:C&A;a .to.je.konec.přátelé;tádidádidádidá.

You Might Also Like

55 comentários

  1. Vždy ma tvoje články rozosmejú :D Ale v dobrom :) Inak super aktovka!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný outfit, suknička aj srdiečka :) A tvoje články nemajú chybu :) a dodávam, si žena a preto píšeš skveloskvelé články a máš skveloskvelé outfitové fotky :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten čtvrtý bod mě rozesmál! :)
    A moc se mi líbí druhá fotka od konce...
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky s teplou vodou máš pravdu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý post! vtipný a pravdivý:D
    a nejradši bych ti sebrala tu tašku, protože je božácká:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dobré zhrnutie :DD
    tá aktovka je skvelá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. perfektne napísané :)
    silonky ti naozaj pristanuuu! krasa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherná kabelka! Miluju tvoje outfity:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a taky proto jsi tak krásná! :-) dokonalý outfit, dokonalá ty! :-)

    GA o Tangle Teezer

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Súhlasím :) Dobre si to napísala :) Tie silonky sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oo, ty seš boží! Ta taška je boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak to sedi :))) Hlavne ta posledni ;) Krasny vikend <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. klub večne nespokojných žien :D
      dúfam že aj tvoj bol!

      Odstrániť
  13. Jej, dokonalej článek jako vždy. Mimochodem, můžu se tě na něco zeptat? Proč když tvoříš, tak nejíš? :D Jen se ptám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela som už skôr odpísať, ale no tak teda teraz: prečo by som nejedla? :D :D celkom ma to pobavilo :D

      Odstrániť
    2. :D no u DIY jsi mĕla už parkrat napsaný " malo jedla" tak proto se ptam :)

      Odstrániť
  14. Pekný článok, tiež sa vždy pozerám na všetky strany na ceste, aj keby bola poľná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. so vsetkym suhlasim az na tu inu odetu v tom co vlastnim ja. v tomto som celkom nestandardna aôe mna to naopak potesi. to je take potvrdenie mojho dobreho vkusu alebo co. aj ked niekde na plese by mi to asi vadilo tiez

    a pridavam dalsi bod, pozriem sa s cielom zistit kolko je hodin na mobil, pozriem sa, mobil odlozim a uvedomim si, ze som si vlastne nezapamatala kolko tych hodin je

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako mňa to tiež potom poteší,však sa mi tá vec asi aj páči keď ju vlastním,ale ten prvoplánový pud, to je také.. vrrr :D

      no to s tým mobilom je neskonalá pravda,ale je to aplikovateľné na celé ľudstvo tak si myslím:D

      Odstrániť
  16. Uuuu, sranda :D ... ale neee, tie dôvody sú skutočne zaujímavé! Inak tá košeľa (blúza), tá s tým čiernym límcom je úplne úžasná! Ja si tiež chcem niečo podobné kúpiť, ale chlapčenské a neviem kde :D... Super taška!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chlapčenské? neviem si to celkom dobre predstaviť, ukáž dajaký príklad :D
      a Ď! :)

      Odstrániť
  17. Moc jsem se pobavila. Hlavně u té jednosměrky, to jsem celá já :D
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to aj dnes zas stalo a až sa hanbím za seba už že to stále robím :D

      Odstrániť
  18. You have a lovely blog.
    Great outfit! Your bag is so cute.
    Also, cool sunglasses and stockings :)

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Skvelé napísané. V mnohom som sa našla :D

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. no parádička, som sa pobavila a myslím, že pri každom som aj veľmi súhlasne prikyvovala :D :D
    -- vrhnem nenávistný pohľad keď nejakú vidím odetú v niečom, čo vlastním aj ja - z princípu ! ano! :D nedajbože aby v tom nedajbože ale nedajbože vyzerala lepšie (žartujem, to by mi nespravila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ...a po prečítaní odkazu na kuchynskom dreze "pizzu máš v chladničke" ju zásadne idem hľadať do špajze :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej tak,alebo že lyžičku hodím do koša a kelímok do drezu :D

      Odstrániť
  22. HELLO BEAUTIFUL! Today by chance I have known your blog, and as always I say; between sisters bloggers should be supported and I already I have given my support joining your community of followers! It was a surprise, I see that each time there are blogs of high quality I do not know and I am pleased to have found! I invite you to my own, I hope you like it and encourages you to give me your support! We keep in touch! Good luck and very grateful for your new friendship!KEYKOAMODEL.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Great blog!
    Would you like to follow each other?
    If you interested, please let me know
    http://walls-cant-stop-you.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Presne, myslím že tie popisky budú sedieť každej. Krásna aktovka to je, aj silonky No veď vieš- celé super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. vypadáš ako z nejakého katalógu ...závisdt ! ♥ PS:tá taška je užasná *--*

    OdpovedaťOdstrániť
  26. parádní popisky parádní fotky a hlavně parádní silonky !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Gorgeous outfit and beautiful pics!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN 100 EUROS TO SPEND ON SEXY SHOES AT SARENZA!

    OdpovedaťOdstrániť
  28. :D skvěle napsáno ženo. A moc ti to sluší, ta kabelka je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nádherná kabelka, skvěle napsaný post! Jsi nádherná, kombinace tvého outfitu je perfektní ! :)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. napísala si to dokonale :) a outfit je krásny

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Asi umřu! <33 Dokonalost.Tašku máme stejnou,ale já jí mám jednobarevnpou,ale ta tvoje je perfektní.Prostě DOKONALOST.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som uvažovala či ružovú alebo modrú, no potom som vzala túto lebo že bola iba jedna! :D
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
  32. dokonalý článek a strašně moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Skvělý! A máš krásný nohy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. ked preklikavam dnesne blogy, je to viac menej nuda, stale to iste dookola.
    preto som rada, ze ta mame :D si zaruka niecoho ineho, len v tom najlepsom zmysle slova :) vzdy pekne a hlavne kreativne posty ! super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ďakujem strašne za tento koment ktorý ma vytrhol z blogerskej biedy a povedala som si,že proste s tým neseknem aj napriek zamotanej životnej situácii! taže dik! cením si :)

      Odstrániť
  35. beautiful outfit! (:
    http://mindsrunninginreverse.blogspot.fi/

    OdpovedaťOdstrániť
  36. I really love that outfit!
    It's very girly :)

    I follow you ;*
    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram