Dirty Paws.

apríla 08, 2013

Zo života:
- Nikdy neodsudzujte niečo, čo ste nevyskúšali a nikdy neodmietajne niečo, čo ste ešte neochutnali!
Najlepší pocit je výjsť zo zubnej ambulancie po preventívke bez ujmy a kazu - like a bus!
Najhorší pocit je uvedomenie si hodnoty času a že už len mesiac do maturity, au.
Neopravujte čo nie je pokazené.

Najprv som nechcela hneď takto na vás vybafnúť fotky temer totožné s tými predošlými a som si aj myslela že všetky sú total zlé, že ich tu nedám, no pár klikov vo fotošoku urobilo minizázrak a snáď sa na ne dá kus aj pozerať.
Čelenôčka je DIY a kedže som doma mála roztrhnutý náhrdelník a akurát i vyšiel tento článok, netreba vám asi dvakrát hovoriť ako to dopadlo, však vidíte.
Komentáre k minulému článku ma fakticky straašne milo prekvapili, že i z radov anonymných toľko teplých slov sa mi dostalo, zahrialo ma až. :}
Rada by som vám toho povedala aj viac, ale utekám do školy! Snáď nabudúce. Čús!

Of Monsters and Men - Dirty Paws





"A teraz ti spravím jednu cez kriak!" - ako riekol, tak i vykonal.

kvázi.korzet:chicnova.com,suknica:nowistyle.jp,čelenka:DIY,korálky:zovšelikadial

You Might Also Like

36 comentários

  1. Fotky jako vždy dokonalé,stejně jako ty ;)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. beautiful pictures!;) you look great!;)

    check out my new post;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné fotky :) a s tým prvým bodom totálne súhlasím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi krásná! Taková luční víla <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dnes som bola na preventívku ale nevyšla som z toho tak spokojne ako ty:// :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super fotky :)
    Like a bus video je superské :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. like a bus nikdy neomrzí, a je dokonca viac častí :D

      Odstrániť
  7. Krásný ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobre si spravila že si si ich nenechala len pre seba a vybafla ich na nás! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný článek a fotky :) těším se na další :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. je mi zima z fotek, ale stálo to za to, jsou úžasné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úžasně napsáno a úžasně podáno! Né, fakt mile píšeš, mile vypadáš a dokonce přidáváš i skvělý písničky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Poslední dobou mě tvoje outfity nějak neoslňují... Ale nevzdávám to, ty mě totiž nezklameš a zase nasadíš laťku o trochu výš! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. your pics are sooo powerful! love them all *.*
    please take a look at my blog and maybe we could follow each other, what do you think? :)

    http://coldinvitation.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. uzasne fotky. A of monsters and men boli nazivo genialni, tato pesnicka detto

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Měsíc do maturity? Zbláznila bych se :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hi lovely,
    I have a nice spring present for my lovely readers on my blog - Michael Kors bag Giveaway .
    I would love if you check it out and join in . Thank you so much for your time

    XX Luba

    Michael Kors bag GIVEAWAY
    www.well-living-blog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Veľa šťastia s maturitou. Prvý bod, či ako to nazvať je veľmi pravdivý. Strašne ma teší že si ma takto zmienila, zlaté od teba a čelenka sa ti veeeľmi podarila. Krásne fotky, ako aj tie minulé, ale tieto sú také kúzelné.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Parádní! Hlavně ten top s mašlí mě zaujal.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásné šaty, miluji tvoje vlasy!

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram