Zderivovaná životom.

apríla 17, 2013

V jednej chvíli neviem čo je horšie. Či dvetisícdňová zima alebo fakt, že vonku je tak krásne a ja sa musím učiť. Teda nemusím, ale mala by som. Lebo nebytie nemôžeme myslieť. A myslenie a bytie sú totožné. Teda kogíto aj ergo a suma summárum, viem také veľké nič. Stále je však lepšie vedieť,že nič neviem ako nevedieť,že nič neviem. Fejsnúť fakty a urobiť so sebou niečo.
Doplnok k jari v množine ročných období:
- jar sú prvé fialky (klišé jari hneď po rozkvinutých čerešniach,ale potešilo ma, keď som ich zočila na typickom mieste ako každý rok)
- jar je keď na vás hvízdajú z lešenia, to človek po tej zime aj zabudne na také fenomény
- jar je keď je derivácia rovná nule čiže funkcia je podozrivá na extrém a "poď moja zlatá vyšetrím Ťa či si extrémistka"
Nevylučujem, že mi to lezie na mozog tak ako nepopieram,že nelezie. Čaute.







strapatica som:

Mašlička:ebay,šaty:TallyWejl,Sako:ak.nemá.sto.rokov.tak.ani.jeden,silonky:F&F,aktovka:clockhouse,boty..whatever

You Might Also Like

34 comentários

  1. Ach joj...to je úvah :D Fotky sú dokonalé ako vždy....ale to hvízdanie ma dostalo :D :D No....treba si pripomenúť jar aj takýmito spôsobmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úvaha nad úvahu :D
      Ja akurát viem, že nabudúce lešenie obíjdem :D
      A ďakujem!

      Odstrániť
  2. A já jsem ten titulek napoprvé přečetla jako "zdeprimovaná"... :D :D
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten první odstavec mi dal zabrat, než jsem ho pochopila do poslední věty. :D Moc ti to sluší. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako neviem či dáva nejaký zmysel veľký,ale v podstate je to parafráza mojich poznámok z filozofie cca, takže aspoň vidíš aké hlúposti sa učíme. :D a máme im chápať :D

      Odstrániť
  5. joj ty si úžasná :) vždy keď si pozriem najnovšie fotky, pomyslím si že lepšie to už ani nemôže byť, no ďalší spot je zase lepší. nechápem ako to robíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A dokonce se i na fotkách usmíváš! Je vidět, že jaro funguje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. takýto huncútsky úsmev sa mi velice páči :3 robošov sa neboj kým sú na lešení, horší sú tí opravári dier v ceste :D taký sa môže lahšie rozbehnúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som si predstavila rozbehnuteho hvizdajuceho robosa :D

      a spomenula som si na kamosku, na ktoru takto hvizdali ked utekala na bus. ked si sadla k okienku, tak v odraze videla, ze sa jej urvalo ramienko na satach a polka podprdy vonku :D

      Odstrániť
    2. a presne taký je, že huncútsky! :D no tiež pravda, čiže mám byť rada že len z lešenia zatiaľ.. :D

      ja neznášam také situácie, keď sa dačo zlé mi stane a neviem o tom! :D

      Odstrániť
  8. Hey! Was blog hopping and I came to yours. Great outfit you got there!

    Not sure if you still remember me I'm the co owner of Untitled Label. Anyway I just started using 'Follower' for blogger so do follow my blog at bloghttp://18hops.blogspot.sg/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jej ďakujem za tip na pančušky. :) Už som si myslela, že sa jari nedočkám a aha, kvitnú sedmokrásky, čerešne a ja sa preháňam po vonku v tričku. Spring forever. Kvetované šaty sú veľmi pekné a mašlička a tvoj účes! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. juu tá prvá fotka je parádna ! páči. a neboj sa, pocit , že nič nevieš, je úplne bežný, keď som si sadla na maturitu aj na štátnice bola som presvedčená, že som zabudla aj ako sa volám :D
    a pobavilo ma aj "boty whatever" a potom pozerám, že no fakt whatever veď ich nevidno.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ta diki! za podpory a tak! :D
      a mňa vždy poteší že si všimneš tie blbosti nenápadkovské :D

      Odstrániť
  11. Yaaay so sweet and girly stylization ♥
    Dear join to my giveaway in new post :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aké krásne fotky slniečkové :) tie vlasy máš takto úplne najúžasnejšie,a ešte k tomu tá mašlička,zlaté

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty punčochy jsou boží, máš to všechno dokonale sladěný :)

    http://merydecay.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram