Pam-peliška.

apríla 30, 2013

Pam-pelíška. Všade naokolo a ja hovorím, že konečne! Človek si už aj odvykol od toľkých farieb po tej greyscale zime. Pekné počasie vo mne očividne prebudilo aj nejaký ten šiesty zmysel, keď som včera hľadala nabíjačku na nikon (nezvestná dva mesiace, áno..) a zrazu som sa zdvihla, odišla do kuchyne, pozrela do krabice so šijacím strojom a ona tam bola! Nič teda nestálo nikonu v ceste, aby mi dnes robil spoločnosť pri potĺkaní sa lukratívnymi košickými chodníčkami, však vidíte..
Okrem iného, konečne máme opravené maturitné slohy a začať deň zistením, že vlastne asi vôbec niesom hlúpa, to poteší nejedného nadšenca závodného sebapodceňovania! Riadne to teda predčilo moje očakávania a napriek tomu,že ma včera ohryzli topánky, urobilo sa mi očko na novej silonke, málo som spala a zavreli nám sekáč pred nosom, mi je super. Napriek týmto všetkým, zdanlivo malicherným a povrchným, no pre mladú ženu smerodajným skutočnostiam [!].
Tak si teda užite sviatok práce, ja si užijem sviatok nového kreditu a budem si celý deň niečo dokazovať. Sama neviem čo, no maturita okrem iného aj z matematiky sa blíži a mňa čaká 80 dôkazov, ktoré keby boli v španielčine, boli by aj hádam zrozumiteľnejšie.
Dospampeliškovania!











Ja a piece of čerešňa či čo to všetko tu kvitne.. Zo strachu,že už sa nestihnem naaranžovať k rozkvitnutým stromom skôr ako odkvitnú som sa uspokojila i s týmito páru halúzkami, keby mal niekto ešte stále pocit,že je zima!

tričko-MANGO,sukničôčka-NOWISTYLE,oxfordôčky-GATE,dioptrické.brejle-FIRMOO,slnečné-EBAY,sačko-TALLYWEJL

You Might Also Like

25 comentários

  1. krásné fotografie)) (a ta sukně je opravdu skvělá!)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky a moc ti to sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeráš nádherne Dominika. Veľmi ti to pristane, inak ty si asi z Košíc však? Písala si, že vám zavreli sekáč pred nosom, ja by som rada vedela, že kde tam je nejaký dobrý sekáč, ale akože...fakt dobrý :D pretože včera som sa bola mrknúť v dvoch v Prešove a myslela som, že ma drbne... dokonca tam v jednej časti bolo že "exclusive" a ja som na tie veci vyvaľovala oči.. niečo stálo aj 5,90, čo lacnejšie nájdem aj v takom New Yorkeri a tie veci vyzerali ako krave z pyska.. no bola som dooosť zhrozená. :D Tak ja reku, či nevieš, ty naša pampeliška ♥ :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo ďakujem ;)
      všetky sú dobré, všetky Textilhausy - pri steelke, na mlynskej, na námestí osloboditeľov, na hlavnej, na furči na predposlednej zastávke troleja... a za družbou je taký zašitý.. ale keď chceš super ceny tak treba čakať, lebo tie ceny klesajú od istého času, prv je nová kolekcia to sú ceny aj za 10 éčok a potom ide od nejakého dátumu že 3, 2,50 - 2 ... až na 0.50 centov za kus a potom príde zas nová kolekcia.. no ale to si treba ustriehnuť že kedy kde majú a väčšinou je obrovský nápis na oknách a dverách :D

      Odstrániť
  4. Krásne fotky ako vždy :) Inak pampelišky vyzerajú síce super ale ja som voči ním nejaká zaujatá, lebo mám od nich vždy všetko žlté, ruky, veci, všetko :D

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som nebola zaujatá a potom si si čekla tričko v ktorom som si fotila a .. žltý kruh :D

      Odstrániť
  5. posledná fotka je najkrajšia :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jsi úplně nejnádhernější! a tvoje barva vlasů! :O

    http://www.mon-monde-merveilleux.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsi prekrasna pampeliskova vila :) A to odhalene raminko, oh la la ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne fotkyyy... tá sukničôčka je super, už dlho takú zháňam

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherný fotky, skvělej outfit, prostě palec nahoru!

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. úplne úžasne vyzeráš medzi tými púpavkami :) krásne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné fotky ! :)))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš to tady super :) Přidávám se ke čtenářům :) Mrkni na můj blog

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. These photos belong in a magazine! Love the outfit and the setting for these photos! Oh, and I voted "YES," you should also write in English! I really want to know what your posts say!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Love the style of your pics!
    What about follow each other?

    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I love your pics & your blog…i will follow you!!!!!! :-D Kisses!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thanks dear and you're welcome! :D
      and I also appreciate that there isn't any hyperlink under your comment! wonder! :D

      Odstrániť
  16. This is a very sweet outfit! Simple yet amazing!

    www.indigogirl1.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram