Smashed birds.

apríla 03, 2013

Najradšej mám, keď sa nemusím nijak tváriť na fotkách. Mám pocit, že to proste nezvládam, prejavovať akože emócie a také. Proste to nejak neviem. Vlastne mi to asi nejde ani v normálnom živote a preto je môj výraz taký, že si až niektorí možno aj pomyslia že som smútko od prírody alebo čo. Ťažko povedať kde je pravda. Každopádne, včera mi bolo umožnené tváriť sa nijako (čiže pre mňa prirodzene) a bolo to super! Síce v tom počasí by som sa asi ani nijak inak tváriť nedokázala. Možno to tak nevyzerá, no VKV (Košičania vedia) dunel ostošesto a ja som si vyskúšala nehostinné podmienky sťa modelína.. Prežila som to a zatiaľ nemám západ priedušiek, takže som obstála a to sa vždy ráta, nie?
Tuto je iba prvá časť fotiek, keď som mala na sebe ešte (!) košeľu, zámer bol však úplne iný, no mám pocit,že ten 'zámer' nafotíme ešte raz keď nebude -1000°C a nárazový vietor 6467 km/h. (Nie, nefotila som hore bez!)
Okrem tejto strastiplnej príhody dňa dávno minulého aj nad inými vecami sa zamýšľam. Že mi príde divné upravovať svoje fotky už, svojho času to bola taká rutina, že som to neriešila a nejako som sa od toho odosobnila. Stokrát radšej by som však bola za hľadáčikom ja a niekoho pocvakala a potom sa vytešovala z toho vo fotošope. Neviem no,asi som už zostarla. [Nikdy. :D]
Ale dosť o mne, čo vy? Rada čítam vaše komentáre, človek sa dozvie super veci niekedy, nie len že má vlasy a oči, a nohy a ruky ale také perličky zo života či tipy a triky. Možno aj to je tým čo ma ženie do ďalších článkov. Povedzte mi dačo pekné či škaredé, krátke či dlhé, obohacujúce alebo povrchné.Teším sa na to!
Viete prečo? Lebo vy a ja sme dvaja, nech je to tu či tam! Okej, dosť.. :D Viac k tomu nedodám!
P.S.: Dík za tip na šatičky, objednané a putujú ku mne už! :}

Soley - Smashed Birds
 


Som sa zapojila so fešn čelindž tak mi môžete dať hlas ak chcete :}
suknica:nowistyle.jp,košula:sh(c&a-chlapčenské)

You Might Also Like

53 comentários

  1. Nemusíš sa tváriť nijak aj tak si krásna :) a máš úžasnú farbu vlasov :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc ti to sluší:) a outfit je super. I když je fakt, že výraz máš něco mezi smutkem a pěkným naštváním :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s tými emóciami som na tom rovnako :) vždy sa nájde niekto, kto otravuje, čo mi zase je -_- inak závidím tie fotky,keby som sa chcela tak odfotiť ja, bolo by ma vidieť len od pása hore,ostatné by bolo pochované pod aprílovým sniežiskom. a sukňa úžasná,taká amálkovská :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heeej toto presne!
      snežiško, to kde? :-O tu už nič len vetrisko
      a ďakujem/e! :}

      Odstrániť
  4. Jsi krasna, takovym zvlastnim melancholickym vilovskym zpusobem :) Ja vzdy mela girl crush na zrzky :) A ty pudrove barvy na fotce lahodi memu oku.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na fotkách vyzeráš vždy dobre nech sa tváriš hocijako :) vždy keď prídem zo školy unudená a zapnem si tvoj blog a vidím že si pridala nový post hneď sa pustím do čítania a obdivujem fotky :) sme si velmi podobné a preto sa niekedy velmi smejem na tom aké pravdy píšeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee ďakujem, ani nevieš ako ma taký koment dokáže potešiť! :)

      Odstrániť
    2. Asi tak ako mňa potešia tvoje posty :)

      Odstrániť
  6. Tá sukňa je úplne dokonalá! Tá farba, no celá je skvelá. Veľmi prekvaoujúce zistenie bolo že je chlapčenská. Ale aj to je zaujímavé. Perličky sú kúzelné. Aj ja sa najradšej tvárim tak, tak o ničom. Mama mi stále vraví nech sa nemračím, nuž vyvoláva to nezhody :D. Fotky sú úúúúúžasnééé! To pozadie je super, ako ten lesík či so to je. Sú také vintage. Veľmi ti to sluší, takýto štýl ti fakt sedí. Skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sukňa niiiie, to košeľa :D
      hej aj mne moja hovorila,že nech sa nemračím a že nech sa usmejem, niekedy, už ju to prešlo :D
      a ďakujem! už sa neviem dočkať kedy si ju budem môcť vziať aj normálne a nie len do sadu :)

      Odstrániť
    2. chlapčenská sukňa :D :D

      Odstrániť
    3. A čo tam nie je košeľa? Aha nie. Nie som d*bil, aby som si myslela, že sukňa je chlapčenská. Tak mi vypadlo slovo. Keď nič iné, aspoň ste sa vďaka mne zasmiali :) :D. Stáva sa, no. :D

      Odstrániť
  7. Také se na fotkách neumím tvářit a tvářím se nijak :) Tobě to sluší, líbí se mi sukně.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš úžasné vlasy a suknicu :) Popravde sa ani ja nerada "tvárim" na fotkách, lebo v tej chvíli mi je smiešno a tak... Ale kvôli rodinným fotkám sa premôžem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čo sa týka fotografií, poznám také pocity. Preto to striedam a raz som za hľadáčikom ja, a raz niekto iný (a ja som "modelína") :) Pristane ti to a Sóley mám tiež rada ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! :)
      no ja dúfam,že niekoho vytiahnem len nech už je pekne, lebo v tomto počasí som také čosi ochotná robiť asi len ja.. a aj to už by som dvakrát nerobila :D

      Odstrániť
  10. tá sukňaje úplne dokonalá podobnú už dlhšie zháňam :) s tým tvárením na fotkách mám problém aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeej ta posledná fotka je suprovááá....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jakto že jsou tvoje fotky tak božské ? Prozradíš ? :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty jsi prostě nejstylovější a nejkrásnější :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. perfektné fotky!..a tá poslednáááá <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krásne fotky. ide z nich atmosféra, nie sú to len také prázdne fotky a to je podstatné. fakt nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. No vyzeráš veľmi pekne, proste vždy a za každého počasia ;) Ja som to mala na autoškole tak v lete, došla som, sadla som, nastúpil inštruktor a mlel. A ja ticho, sústredenosť, sem tam som niečo povedala, ale ja to mám v povahe, byť väčšinou ticho.. a on vždy: Simíííík, ta čo si taka smutna hm? a ja vždy: Ja nie soooom smutna :D Ja len tak vyzerám.. :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie ja, to moja šauma.. no nie nie, nemám šaumu ale ďakujem. :)
      hej také otázky dobre poznám :)

      Odstrániť
  17. ja sa rada netvárim nijak, lebo potom vidím že keď sa ma niekto spýta či mi niečo nie je, že im na mne asi záleží :3
    z tej poslednej sa mi točí hlava :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nádherný outfit, ta sukně je skvělá :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tak tohle je naprosto dokonalééé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  20. love your outfit!

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Dominika, vďaka za tvoj blog a nie len tento príspevok.

    Si skvelá blogerka!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. hmm, tak ak chceš niečo zaujímavé počuť /čítať :D/ tak sa ti priznám s tým ako som dneska /ale nie, nemysli si, nestalo sa to prvý krát a dokonca to nie je nič neobvyklé/ otvárala tvoj blog a v mysli si hovorila: "Prosím,prosím poteš ma Dominika, maj tu nový post." A hoci sa nestalo :D o to krajšie to bude najbližšie :D na dobré sa oplatí čakať :D
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooooj teraz mám výčitky normálne! :D
      ale si cením! :)

      Odstrániť
  23. ja poviem niečo:) ..........škaredé (asi) :D... že nenávidím vietor, je to podľa mňa najhorší element, pretože dlhé vlasy sa potom zamotajú a vyzerajú presne ako máš ty na týchto fotkách. skrátka, vietor všetko komplikuje a ak by som bola šéfkou sveta, zrušila by som ho:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako nepoviem, nejaký letný vánok,ale toto.. zrušiť, pokrčit, spáliť, zahodiť, áno. :D

      Odstrániť
  24. VKV ešte nepoznám, ale VBV áno :D
    a podla mňa nevyzerá ako smútko ale ako nahnevajko skôr! ale je to super aj tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. beautiful! love it sooo much <3

    follow u now, your blog is so cute:)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. úžasné fotky :)a máš krásne vlasy :) môj blog supergir1.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. mne sa napríklad veľmi veeeľlmi páčia tvoje vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Hi Darling!
    I love your blog and I want to ask you if we want follow each other...
    Kisses
    Timeless Mode

    OdpovedaťOdstrániť
  29. s netvarenim sa na fotkach som na tom rovnako :))

    fashion & beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Haha, mně vyprávěj něco o tváření na fotkách :D! Jako jediná mám vždycky zavřené oči a divnéobočí :D :D! Ale tobě to na fotkách děsně sluší, jsi tam taková "lahko etericka" <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. This blue shirt is fantastic! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. you look so pretty, those colors are perfect

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram