Leto chutí ako:

júna 06, 2013

- čerešňové pivo v nedeľu
- prvá varená kukurica na Hlavnej
- cukrová vata z kolotočov
- zmrzlina o jednej ráno na streche garáže
- odpustené prijímačky na výšku
- palačinky s domácou parížskou šľahačkou od mamči
- arašídy v čokoláde - všade,vždy a veľa
- croissanty o štvrtej ráno na schodoch random bloku
- hnusná studená čokoláda z čajovne, ktorej jedinou devízou je šľahačka
- jahodovomätová vodná fajka s Painterom
- malinový cheesecake na raňajky
- kruhy (v preklade z mamkovčiny: donuty)
- jahody so šľahačkou a live prenosom viedenskej filharmónie v Schönbrunne
A to ešte len začalo..
(Keď to takto čítam, je to riadne vyšľahačkované, no neviem nájsť ekvivaletné synonymum šlahačky tohto slova, je vôbec nejaké?)


Keď sme fotili tieto fotky,to som ešte netušila,že nerobím prijímačky tak prosím zoberte si nejaký ten ohľad na moju neentuziastickú tvár.


Kvetinka.vo.vlasoch:H&M;Košeľôčka+boty:Sammydress;Sukeň:Nowistyle;Prstienok:RingsAndTings;Aktovka:Gate;
Po.dlhej.dobe.čočky:BarevneCocky;Rúž:Kate.od.Rimmelu.01
Foto: © Jakub Horbaj

Kedže na fúzikaté hodinky z minulého postu boli super ohlasy, spýtala som sa mexy-ovcov či by sa  nedala nejaká giveawaja vystrojiť a oni súhlasili a rovno urobili jednu na ich webe, tak ak sa vám pozdávali, do toho!

You Might Also Like

42 comentários

  1. čerešnové pivo? o takom som ešte nepočula :D krásne botičky a celkovo to vyzerá super :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anoano, nemenovaný košický podnik rozšíril svoj sortiment a po jahodovom je tu i to čerešňové :D
      Ďaku. :)

      Odstrániť
  2. ja som si raz dala čučoriedkové pivo! bolo naozaj dobré! :D.
    a si nádherná! ako vždy! a veľmi ti pristane tmavomodrá!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čučoriedkové i ja a dokonca u vás v Prešove :D
      & ďakujem :3

      Odstrániť
  3. Chapu to spravne, ze te vzali na vysku bez prijimacek? :) A slusi ti to tak moc, ten krajkovy collar je naprosto jedinecny! A nic jineho nez tresnove pivo prakticky v Holandsku nepiju, mnam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ešte tam nepíšu,že vzali,ale prijímačky mám odpustené každopádne :)
      ďakujeem a to ti verím! asi ani ja by som nič iné nepila, tu či tam :}

      Odstrániť
  4. Nádnerhný outfit, ty boty jsou prostě boží!! Krásné fotky.

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty si zase taká pekná! a máš úplne nádherné topánky (ale vyzerajú zabijacky :D)! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasné botky! <3 :))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. božské šaty! Také bych si takhle chtěla užívat teploučko, léto a prázdniny, ale místo toho makám na brigádě :D

    no co, aspoň budou korunky :D

    Bobunka3liska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fuuu to ti závidím tie "neprímačky" :d
    KRáSNE FOTKY AKO VžDY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja si :D fakt som rada že ma to obišlo :}
      a ďakujem!

      Odstrániť
  9. Tak to teda gratulujem..veď sa predsa len vyplatí mať dobrý priiemer a všetko!! aj na fotkách ti to veľmi sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. podobne som bola oblečená na maturite z angličtiny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak já jdu zase prohledat mámě skrýše, dostala jsem chuť na arašídy v čokoládě :D máš boží vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. arašídy su zlo, už tretí deň vkuse...
      ..ďakujem!

      Odstrániť
  12. čerešňové pivo? to musím vyskúšať!:)

    krásne fotky inak:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Parádní článek:) nádherný fotky jako vždycky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aww. very vintage! low the dress :D


    Roma
    www.romaloveamor.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. och, to tvoje leto je šmakózne! aj tie boty! tie sú über-brutal mňam. ach.
    a k šľahačke ma napadá iba vytrepaná smotana alebo biely kopček. som to ja ale inovatívna :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konečne niekto ocenil aj tú chuťovú stránku! :D
      vytrepaná smotana, fajn :D :D
      ale náhodou, biely kopček by mi nenapadol... možno v iných súvislostiach

      Odstrániť
  16. Máš šmrnc dievča :) Pekné oblečenie. Sledujem tvoj blog dlhšie, ale musím podotknúť, že mi veľmi chýba na tvojich fotkách úsmev. Či si mala stres z prijímačok alebo nie, neusmievaš sa nikdy a určite by ti pristal. Malá troška kritiky odomňa, inak super ;)

    Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej ja som si toho vedomá.. ale niekedy sa aspoň snažím! :D
      ale budem musieť natrénovať doma..
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
  17. Je jediná věc, co mi na Tobě "vadí" a totiž to, že když se usmíváš, jsi až znepokojivě podobná současné přítelkyni mého bývalého přítele.. (jako žena jistě chápeš tenhle můj drobný diskomfort :-D ). Takže ten nedostatek entuziasmu na fotkách mi zase tak nepřekáží. Ale jinak musím říct, že jsi nesmírně krásná, jistě i velice talentovaná a pro mě strašně moc inspirativní bytost. Tvůj blog jsem objevila nedávno, ale už se mě nejspíš nezbavíš :) P.S. Gratuluju k ne-přijímačkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. diskomfort chápem,len teraz neviem či mám ten úsmev teda trénovať alebo nie, ťažko vyhovieť všetkým :D
      a ďakujem, veľmi si cením taký koment! :)

      Odstrániť
    2. Ale to víš že se máš usmívat :) Na to vůbec nehleď, aspoň na Tvojich fotkách ten diskomfort třeba odbourám, když budu mít ten úsměv spojený s někým milým :D

      Odstrániť
  18. These shoes are amazing! You look absolutely stunning! I have a choose-your-prize jewelry giveaway going on now, as well!

    : signe
    : the daily savant :

    OdpovedaťOdstrániť
  19. dostala som chuť na varenú kukuricu! (to je asi jediná vec, na ktorej znesiem aj extra dávku soli) :D
    nádherné topánky,lodičky takej farby a z takého materiálu chcem, ale na trochu nižších podpätkoch, lebo som žirafa:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja by som si veru dala!
      a inač, ja som tiež žirafa.. ale s tým sa dá naučiť žiť aj s 13cm opätkami... stačí vysoký chlap.. :D

      Odstrániť
  20. i m in love with your hair!!
    check out my blog if you like.xoxo

    http://scream-your-mind.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. vypadáš úžasně a máš dokonalý botičky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tyhle fotky jsou nejskutečně nádherný!!! Strašně moc ti to sluší. Nádherné boty a ty tvoje vlasy...ach. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram