Malinové soirée.

júna 19, 2013

Deň s m-lle Andreou. Človekom, ktorý ochotne ponesie so vztýčenou hlavou aj váš roztečený chemopren a statočne znáša nechápavé pohľady v reštauračnom zariadení, požičia vám dokonca aj teplú vodu keď treba a dokáže pomenovať váš strastiplný životný osud jedným slovom [ktoré si nechám pre seba pre dobro všetkých]. Ak by som to mala zhrnúť: Blázon k bláznovi sadá, rovný rovného si hľadá!



Konečne som sa mohla poriadne na niekom vybúriť!
Ja: šaty-ebay;boty-newyorker+DIY;hodinky:mexyshop.com
Slečna: tielko-od.preslulého.indiánskeho.kmeňa;
Maliny: Lidl

You Might Also Like

30 comentários

  1. Maliny mňam :D Aké ste pekné obidve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne ste,)) super vypadáš na tej prvej fotke,)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obe ste kočky! :) A tie tvoje šaty!! ♥

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú také čo si mi vtedy poradila,len zelené.. nevedela som si pomôcť :D
      A ďakujeme :}

      Odstrániť
  4. Dostala som chuť na maliny :D Inak máš nádherné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jo taky mám hrozně ráda maliny a vážně Vám to oběma sluší! :)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásné fotky a vtipný článek, máš ty nejnádhernější vlasy <33

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi! I would like to invite you to join my new giveaway and win a pair of glasses from Firmoo.com! :)) Visit me soon!

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/2013/06/new-firmoo-giveaway-win-pair-of.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dosť ste obe krásne! až moc. <3

    (ani u tety nejde teplá! :D :D hráme sa na ľadové medvede.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.e :)

      No celé KE,si si teda vybrala super čas na návštevu :D

      Odstrániť
  9. krásne šaty :) ale nieje na čiernu trocha teplo? :D

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fotené pred týždňom, teraz už preferujem holé nohy :D

      Odstrániť
  10. Yumm! Tie malinky vyzerajú svetovo, dala by som si. Ale ja som zasa mala podstivé domáce jahody zo záhoria. Heč :D. Vyzeráte obe skvelo a fotky sú náááádherné. Obe ste pekné a kamoška má super vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já se tak těším na naše maliny na zahradě ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. so pretty! love your blog! <3 <3

    http://stylingbyjong.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš krásnou kamarádku:) A jinak musím pochválit design, konečně někdo, kdo jen nemrsknul nadpis místo headeru a nazdar. Fakt sis s tím očividně vyhrála:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo, ona kráska je! :D
      a ďakujeem, také komplimenty ma tešia, lebo však ako každého po ťažkej práci :)

      Odstrániť
  14. Ja som konečne objavila blog aký som si vždy predstavovala :D čaká ma nočná... :) krása

    OdpovedaťOdstrániť
  15. beautiful http://szarokolorowaxd.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Yummy!! I love the lace dress it is so pretty. Nice post xx

    charlotte-upintheclouds.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram