Perks of being Wallpaper.

júna 15, 2013

Prijatá. 
Čierne na bielom, podtržené, zarovnané na stred, oparagrafované paragrafmi od výmyslu sveta.
Ono by to bola inak radostná správa, veď kto by sa netešil, že má vystarané o takmerblízku budúcnosť. Koho by nepotešila tá istota, že môže užívať život aspoň nachvíľku s pokojom v duši. Dni, keď ani do tej školy chodiť nemusíte,ale viete,že na vás už niekde za rohom čaká. Ono je to vždy lepšie,keď vás čaká za rohom škola ako úrad práce. Možnože nie,ale pre mňa v tomto štádiu rozhodne áno.
Problém nastáva vtedy, keď vám príjmu na obe možnosti, ktoré ste zvolili a ani z jednej nemáte v žalúdku motýliky a netešíte sa ako budete napĺňať jej študijný plán. Nie je to síce také strašné, možno to bude dokonca fajn. Ale treba urobiť decision a ja som nikdy nebola ten typ čo sa vedel rozhodnúť hneď. Tu a teraz.
To je/bolo stále: čokoládová alebo vanilková, poštová alebo šrobárova, imaginácie alebo filmový festival, spánok alebo ponocovanie, Mihálik alebo Tolstoj, učenie na maturitu alebo Swing Time, nohavice alebo sukňa, poriadok alebo inteligentný chaos. To, čo spôsobuje tento neduh v mojom osobnom živote ani nebudem vyfarbovať. No vraj každé rozhodnutie, ktoré spravíme je správne. Ťažko sa mi však tomu verí pri otázke: "Hospodárska Informatika alebo Kybernetika?"
Ak mi niekto prezradí správnu odpoveď, budem najšťastnejšia.

Takú peknú piesenku som dostala,že tu musí byť:


You Might Also Like

38 comentários

  1. V tomto ti síce nepodarím, ale z laického pohľadu mi je sympatickejšia kybernetika :D Ja sa tiež nikdy neviem rozhodnúť, to je priam moja charakterová vlastnosť :D A na záver, máš krááásne šaty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ešteže ja nemám inú možnosť :D ale inak hospodárska informatika neznie moc lákavo, aspoň pre mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani premňa najprv neznela a kategoricky som ju odmietala ale..

      Odstrániť
  3. To, že z toho nemáš motýle v bruchu znie trochu smutno. Nie, že by to tak nebolo v 90% prípadoch, ale aj tak :D Ono v konečnom dôsledku je to jedno, všade budú predmety, ktoré budeš nenávidieť a tie, ktoré budeš mať rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je to smutné, uvidíme či tam prežijem..
      len neviem či v tomto mojom prípade budú nejaké predmety čo budem mať rada no :D

      Odstrániť
  4. tak já ti bohužel neporadím :D
    a sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. čokoládová,ponocovanie a spánok do 11.,swing time a hospodárska informatika.inak, nebol to náhodou wallflower? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, vo výberoch sme sa zhodli dobodky, až na tú hospodársku, teda, ešte nemám vybraté :D

      Odstrániť
    2. wall sem wall tam, ale ja som to chcela takto. :D

      Odstrániť
  6. a až teraz som si všimla...freebird?:-O ale to bude fajn,na hospodárskej informatike aj na kybernetike bude veľa mužského materiálu,i keď ktovie či použiteľného

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto že hospodárska je jediný odbor kde je asi percentuálne najviac dievčat z celej fakulty elektrotechniky a informatiky.. takže mám vnútornú dilemmu :D

      Odstrániť
  7. Priateľ vyštudoval hospodársku informatiku v KE, preto jednoznačne odporúčam(aj za ňho) kybernetiku. Podobne ako ty, aj on váhal a rozhodol sa pre hospodársku, dnes by sa zrejme rozhodol inak. Hlavne čo sa týka uplatnenia do budúcnosti, tak kybernetika je perspektívnejšia.
    Btw, chválim fotky!:) Opäť vyzeráš úžasne.

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh tak to si/ste mi teraz zavarila/i..
      ale na kybernetiku som počula že je ťaažkaaaa tak neviem čo, fakt neviem čo spravím :D
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
  8. Tak to gratuluji! :) xx Určitě buď ráda, že na ten pracák nemusíš! :D Věřím, že je to těžký rozhodnutí, taky nemám ráda, když se musím rozhodnout teď a tady! :) Mám to úplně stjeně, jak píšeš! :D -.- Asi Ti jen poradím to, rozhodni se tak jak sama uznáš za vhodné, tak jak to chceš ty a dělej jen to co Tě baví ;-) <3 Hodně štěstí v rozhodování a určitě dej vědět jak to teda nakonec dopadlo :-) xx

    . . .
    Dreamers Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moja kamoška chodí na hospodársku informatiku na euba a vraj je to masaker, najťažší odbor :D ale tak možno na tuke to bude iné, ehm :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty šaty a silonky jsou top!!♥ Strašně se mi líbí fotky, hlavně ta poslední :)
    Sheisbrunette

    OdpovedaťOdstrániť
  11. What a cute print! I love this whole look!

    : signe
    : the daily savant :

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja ti teda správnu odpoveď neprezradím, ale nech ťa hreje pri srdci, že som úplne rovnaká a ešte horšie, keď si v reštike vyberám medzi rezňom a šalátom skončím s cestovinami a po prvom súste skonštatujem, že som aj tak chcela rizoto...
    Ale gratulujem a dodávam (ako obvykle, ale keď inak sa nedá) že si krásna. A neboj, dobre bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stravovacie dilemmy ani nespomínaj, to je najhoršie :D nikdy, nikdy ale že nikdy neviem čo si chcem dať!
      a ďakujem :3

      Odstrániť
  13. Ty jo, to jsou zajímavé obory! Gratuluju k přijetí. Nejsem ale vůbec vhodným rádcem v této otázce, hospodářská informatika mi zní nadmíru hrozivě, haha.
    Taky jsem celkem nerozhodná osoba, takže ve skrytu duše doufám, že mě nepřijmou na FFUK, protože jinak budu mít dilema Francie x ČR. To mě trochu děsí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! no znie to hrozivo ale čo som počula že ľahká je.no ako vrámci možností ľahká.. oproti kybernetike tiež :D
      a tú tvoju dilemu ti už vôbec nezávidím, ja sa tu stresujem len s dvoma odbormi...

      Odstrániť
  14. Myslím, že keby si vyberieš hocičo , vyberieš si správne. Inak gratulujem k prijatiu. :) Krásne šaty i celkový outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. také rozhodovanie presne poznám :D resp. nerozhodnosť...to je moja veľmi výrazná charakterová vlastnosť a nemám ju rada :D a vždy sa neviem rozhodnuť do poslednej chvíle...aj keď s výškou som to mala celkom ľahké, hoci ma vzali na obe s jednou som bola stotožnená viac...aj keď teraz neviem či som si vybrala správne :D ale už je neskoro to meniť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte dodám, kybernetika znie 1000x lepšie :D

      Odstrániť
    2. ťažký to život nerozhodných, čo dodať..
      možnože znie lepšie, ale toľko koľko krát lepšie znie, toľko krát aj ťahšia je :D

      Odstrániť
  16. very nice ~~!
    http://carolineepe.blogspot.com/
    follow you hope you will follow back :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. máme rovnaké pančušky ;D krásne šaty. a ak sa rozhoduješ medzi výškou, to ti len ticho závidím, mne by stačilo vedomie, že som už konečne niekam prijatá. nuž, slovenskému systému to trvá dlho. -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno výška :D
      no nečudujem sa, ja som rada že som len jednu školu dávala a nemusela byť obeťou toho ich konkurenčného boja pomocou termínov prijímačok!
      ale držím palce!

      Odstrániť
  18. milujem tvoje fotky ! a tá pesnička je veľmi pekná :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak snad se rozhodneš správně, kočko! :-) jinak vypadáš zase úžasně! A ty šatky!! Ááá :-O

    http://thestoryofginger.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc Ti ty ptačí šaty seknou! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. poznám jednu kočku na kybernetike na TUKE a chváli si :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram