VIDEO - Daydreamer.

júna 16, 2013

Som si povedala,že takto autenticky to tu pridám o 4:53 lebo sa to aj hodí. Dnes zomňa bude veru riadny daydreamer,kedže snívanie cez noc som prepásla. No ale tak odolajte takému sladkému hlasu Emiliany Torrini, keď vám povie,že let's stay awake before the birds, before they all wake up.
Ku menej poetickým záležitostiam: nejdem sa sťažovať, veď to už poznáte. Klasická klasika, môj večný problém, ktorý sa snáď za tri mesiace vyrieši. Ono to však má aj nejaké výhody, ten abnormálny nevýkon mojich strojov. Počas jedného renderu minividea som stihla dať tri strany Anči Kareniny, takže určite je to prospešné pre duševný rozvoj a tak.  A ešte to pestuje trpezlivosť do neslýchaných extrémov.
  Ak by to niekoho zaujímalo tak: Čipkovaný vršok: Chicnova [výhra u Mliečnejženy v giveawayi], čelenôčka: Vulpecula, Rúž: Oriflame

A kedže všetky vtáky, zore a električky sú už hore, tak ja zas idem (spať).  Aj ked táto forma antikoncepcie voči tak nenávidenému pondelkovému vstávaniu nie je zlý nápad, no predsa. Vám pekný pondelok prajem!

You Might Also Like

30 comentários

  1. pekna pesnička :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Jee ďakujem :) obzvlášť že mi to napíše taká videomakerka :}

      Odstrániť
  3. Jééé super video, také upokojujúce, tá pesnička a celkovo farby aké tam sú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. epicness, všetko také bledé a čisté, také má byť leto:)
    a chválim výber parfumu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Také nejaké slovo som použila keď som v noci medzi rendrovaním a annou prečítala tvoj článok :)
      A ďakujem veľmi! :}

      Odstrániť
  5. ako princeznovské krásne letné ráno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nice blog!
    I'm following you now, hope you can follow me back!
    have a good week!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. very nice! congrats!!

    http://el-tic-tac-dicta.blogspot.com.es/2013/06/barcelonamontmelo.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páni, moc pěkné.. připadá mi to úplně jako úvod k nějakému filmu.. chtěla bych ho vidět! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné video! Takové jemné, dívčí věci mám ráda :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak toto je naozaj nádherné video!
    aj ja som chcela niečo na tento štýl natočiť, ale asi by to nikdy nebolo také pekné ako to tvoje! no nádherné! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne video :) môžem sa opýtať, aký program používaš na úpravu a spracovanie videa?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      stále iný podľa toho na čom pracujem, tentokrát windows movie maker+niečo od sony vegas tiež niečo movie, neviem stiahla som to len včera a asi to už neotvorím :D

      Odstrániť
  12. super video...pokojné, jemné, čisté, až i pohladilo dušu.

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. hey you have a lovely blog with awesome pictures!
    would you like to follow eachother? just let me know :)

    xoxo♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Oooh, so lovely! Je krasny letni den a me je zase sestnact... Uplne jsem se zasnila...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelé to video a Emilianu som skutočne nečakal a ešte viac túto pesničku, milo to prekvapilo. Krásne! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásný video, krásná písnička, krásná Dominica! <3
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I say interesting, I like
    have been here made ​​me get something useful of course. not just take the time and write this comment. thank you for this interesting post
    please visit my blog at http://dengandemikian.blogspot.com
    many words about the life and ideals as well as business

    OdpovedaťOdstrániť
  18. úplná nádhera. ach. idem si dejdrímovať ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Great!Nice video!Pls post more! Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram