Logické okienko.

júna 25, 2013

Zmiloval sa, kábel sa nadomnou zmiloval. Alebo ani nie, využila som poznatky zo života a aspoň nachvíľu spojazdnila ten diablov prístroj.

Logika:
A: Chcem cukrovú vatu.
B: Ja nechcem, sa zababrem.
A: Práve preto...

Práve preto,že nepočúvam rady druhých som schytala modrý lep do vlasov. No a práve preto som sa zababrala kde sa dalo, ruky, nohy, nos,ucho. Pozitívum: Modrá je dobrá!

Ku návratu vody do mesta: Páčila sa mi myš.lienka. Sprvu keď som videla ničnehovoriaci plagátik som sa čudovala čo zas za výmysel. Ako chcú akože vrátiť vodu do mesta? {Pravdou je,že som si o tom nič nezisťovala tak preto taký prvoplánový pohľad na vec} No potom keď sme precházali cez Mlynský náhon, kde kedysi pradávno prúdila voda (ešte vživote som po ňom takto nekráčala), celý ten koncept namňa doľahol i s jeho myšlienkou a prišlo mi to skvelé. Okrem definície myšlienky zo stránky, ohromujúce bolo čo sa im/nám/ľuďom všetkým podarilo vytvoriť. Bez veľkej námahy, len svojou účasťou, zvedavosťou, chôdzou. Prúd ľudí. Húfy ľudí prúdili sem a tam, tam a sem a konečne mi niečo z tých akcií EHMK dalo zmysel... (btw, Muselo to byť pekné keď sme v Košiciach mali real Benátky. :})
Boli ste niekto?

Pôvodný zámer fotky naľavo bolo ukázať modrý jazyk, nevyšlo ale viete ako to. Snaha sa cení.
Klobúk:Clockhouse,Tričko:??,sukňa.krycie.meno.návlek:Chicnova,hodinky.čo.nosím.vkuse:Mexy,
aktovka.ktorú.nevidno:Gate,Zuby.na.krku:Ringsandtings
Hanblivko:  (ale pracujem na tom)
(ani som ju tu nechcela dať, takú postihnutú, ale nová zásada: minimálne jedna entuziazmus fotka /nech už je akákoľkvek/ na článok. Aby som nedopadla ako... no nebudem menovať)
Fotky z vody si viete vyklikať kade tade, no aby ste mali aspoň akú takú predstavu čo sa tam dialo, tak imaginárne vlny! Teda nie až tak imaginárne.. A vo videu to budete vidieť aj v akcii! :} Samozrejme, to je už záverečná časť náhonu (fajn, možno začiatočná,ale pre nás bola záverečnou) a ľudí je tu už pomenej, no účasť bola fakticky vysoká!

---
zľavičky tu konkrétne:

You Might Also Like

31 comentários

  1. Hehe,sluší ti to, zaujal mě ten klobouk. A cukrovou vatu bych si dala!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :}
      klobúk bola jedna zo "životných kúp" :D

      Odstrániť
  2. krásny lak! aká značka to je? :)
    cukrovú vatu som mala v nedeľu, och, po dlhej dobe. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maybelline, mini colorama, už má možno aj rok a ide, a na nehtoch drží abnormálne až, akurátne je to týždeň bez zmeny stavu :D

      Odstrániť
  3. bola som a videla som ťa :) a podla mňa nápad super, realizácia uplne od veci... nejako sa mi to celé nepáčilo, akoby sa tam nič nedialo, neviem.
    a aby si nedopadla ako kto? Pavlína? či zlý tip? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cítim sa odhalená! :D
      no ja neviem na akej úrovni bol sprievodný program, lebo boli tam nejaké koncerty a večer bolo aj 'Na peróne', no ja som tam tiež bola v takom "hluchom čase" že sa tam nič nedialo, no som si to takto vysvetlila po svojom a u(s)pokojila sa aj s tým málom čo naše mesto pri kultúrnych akciách dáva :D a možno že sa tam ani nič také špeci nemalo diať, ktovie..
      nechcem konkretizovať, veď keď niekto preferuje chladničkové fotky, tak nech, len no.. u mňa zatiaľ 'postihnutosť' vyhráva nad mraziacim boxom.. (už viac metafor som ani nevedela použiť. :D)

      Odstrániť
  4. Ladíš s vatou.:)) a posledná fotka je fajn, konečne som pochopila o čo išlo.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ono to bolo ešte niekoľkonásobne dlhšie a boli tam aj diy stánky (bazzart), inštalácie, nejaký stage, kvázi mágio pláž, detské bazény a také.. len pre predstavu. :D

      Odstrániť
  5. Cukrova vata! To jsem nevidela ani nepamatuju! To je krasne letni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. teraz mi bude celý deň vŕtať v hlave "nedopadla ako.." neznášam keď neviem o čo ide :D :D nemôžem si pomôcť, veľmi sa mi páči tá fotka s rukami :)) a náhodou si ňuňu zlatá keď sa smeješ (a nič si z toho nerob, ja keď vidím fotku kde sa smejem a ukazujem pri tom zuby, utekám aj cez mŕtvoly aby som tú fotku zmietla zo sveta.. )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak povedala by som ti,ale nieto tuto.. :D
      exactly,presne totooooo, to si teraz krásne zadefinovala s tými zubatými fotkami! :D
      a dík no, za útechu!

      Odstrániť
  7. Gosh, I awlays love your photos so much....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bola som, videla som, nápad dobrý, ale niečo tomu proste chýbalo :) a máš pekný lak..maximalne doladený s vatou :D či skôr vata je doladená k laku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Very nice colour of nails ;)
    Good photos!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jů,to jsou nádherné fotky,úžasné nápady máš ! :)
    vážně sladké fotky,máš skvělý styl ! ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Páni jsi moc hezká, jako panenka (myslím to jako lichotku) ^^
    Ty nehtíky, oblečení, klobouček, sladkost «33

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ten klobuk je uzasny. a aj mrtvolny utopenecky lak sa mi páči:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. chladničkové fotky - to ma zabilo (v dobrom) :D
    náhodou, šker sa kľudne aj na všetkých fotkách, podľa mňa ti to sakra pristane! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tiež sme boli na tejto akcií, veľmi sa nám páčilo, ale oveľa lepšie bolo v ten deň na Gurmanfeste v Botanickej záhrade :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh tak to sa ani nečudujem že gurmanfest vyhral pomyseľnú hitparádu eventov! :D

      Odstrániť
  15. Pěkný fotečky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sladká jako cumel :) Líbí se mi jak ti ladí nehty s vatou :D

    lucierackova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásne fotky. :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ja som si vždy kupovala vatu len na kúpalisku aby som sa mohla hneď umyť :D ale vždy bolo ťažké odolať jej keď sa predávala aj na jarmoku či kolotočoch

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram