Antidepresivní rybička.

júna 30, 2013

Pred pár dňami som absolútne nemala potuchy, že kde sa podejem cez leto okrem festivalu a ono sa to urobilo samo všetko. Nejaké tie dovolenkové destinácie zo dve, letné kiná, páru pracovných príležitostí, stretnutia sneženek po 25 roku a tak.
Dnes končí aj moje trápenie, ktoré som si ako správny duševný.masochista naložila a to urobiť druhý cisco semester za 8 dní. (9 lekcií, 9 tesov+záverečný) Nie je to nezvládnuteľné,ale už sa teším,že je koniec a jediné čo budem najbližšie dva mesiace študovať budú asi etikety na šampónoch pri sprchovaní alebo etikety na osviežovačoch vzduchu pri.. No to je nepodstatné.
Pred odchodom sa ešte ozvem, takže sa nelúčim nadobro. Ale mi povedzte, kúpila som ten jednorázový DM foťák, nemáte niekto nejaké skúsenosti s ním? Tipy a triky?






Nechcite vedieť, aký pokyn som dostala pred tým ako vznikla táto fotka:



Tričko/T-shirt (alebo by som mala napísať asi Tee, to sa teraz nosí píše): od redpoppy
Sukienka milovaná/Skirt: AxParis
Sačko/Blazer: Sammydress
Hodinôčky/Watch: DanielWellington
Ponožky/Socks: z minulosti z nejakého miestneho obchodu
Okuliare/Sunglasses: Newyorker 
Taška/Bag: Nowistyle.jp
Boty/wannabeconverse: čína (najväčšie zlo môjho života, nohy mám oblepené tisíc a jedným leukoplastom teraz.. človek by do nich ani nepovedal, sa sympaticky tvária a nič pravdy!)

Kedže leto začalo predvčerom širšej skupine obyvateľstva ako pred mesiacom, tak si ho užite kto ešte ste nie! Ja zahajujem leto bez podprsenky (smiešne slovo),ajtak mi je nanič.

You Might Also Like

34 comentários

  1. odkiaľ je taška? inakšie super!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne som na to myslela že som ju zabudla napísať, ale asi ťa nepoteším: http://nowistyle.jp

      Odstrániť
  2. Typy a triky na DM foťák? Eh, chyť a foť :D A foť keď je riadne svetlo, inak na ňom nie je takmer nič vidno. Nič, čo by sa neočakávalo od jednorázového fotoaparátu :D Ale je to sranda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooooj ako hej, ale tak keď som videla fotky z toho foťáku napr. u svartsvanury alebo lesimple tak mi prišli v pohode, ako nie že kvalita roka,ale keď to porovnám so Smenou a nejakým triviálnym filmom v nej tak výsledný efekt dosť podobný a nechcem brať na festival smenu chudáčku, ešte s takým filmom čo v nej mám aj keď by to mohlo byť zaujímavé no..
      a toto že tam uvádzajú ISO 400 tak ma to me/ätie

      Odstrániť
  3. moc ti to sluší, krásné fotky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mila Dominika, vcera v noci , v stane uprostred lesa ma strasne od veci napadlo,ze by ma velmi potesil nejaky inspirativny festivalovo-outfitovy post!
    Velmi by ma zaujimalo co nosi take elgenatna etericka osoba ako ty, v krajine mobilnych zachodov a obmedzenej hygieny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee tak za také prirovnanie až sa budem červenať!
      ale ánoánoáno! -budem sa snažiť to zdokumentovať, zatiaľ mám preddokomumentáciu tu: http://instagram.com/p/bBcxBkjsAF/ samozrejme +ostatné.životne.dôležité.veci :D

      Odstrániť
  5. krásne farebná si! :)
    tie hodinky sú úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna suknička :))
    a dm foťák - nefotiť keď je úplne zamračené , a uchovávať na nejakom safe mieste nech sa nerozbije ( z vlastnej skúsenosti ) :D a už len sa modliť aby z toho niečo vyšlo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Supr fotky,líbí se mi hrozně moc barevně:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný outfit! :) Moc se i líbí, kombinace trička a těch ponožek! <3 Vážně super! <3 Krásnou Neděli xx

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný outfit, ty barvy dodají na náladě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta sukna je uzasna, a paci sa mi zladenie pasikov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. číny raz poškodia nožisko, ale potom sú ani med, hovorím z čistej skúsenosti :)) a biele sú naj, naj, najúžasnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tieto sa asi nechystajú na honeymoon somnou, už ma pokúsali aj dvakrát a bojím sa ich obuť si zas lebo je to mordor :D ale nevzdám sa!

      Odstrániť
  12. tie topane vyzeraju dobre a ja chcem vedieť, aký pokyn si dostala. :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dikičko!
      no enormne vulgárny, radšej ho tu ani nenapíšem :D

      Odstrániť
  13. ja som zahájila leto bez podprsenky vo februári ehm ehm :D
    tipy ako používať dm foťák? hmmmmmmmm potočiť kolieskom a stlačíť gombík, ak chceš blesť tak tam vysunieš takú chujovinku :D je zaostrený od metra do nekonečna... dávaj pozr aby bolo dosť svetla aaaaaaa niekedy si náhodne zmyslí že namiesto toho čo chceš aby odfotil odfotí iba zavretú uzávierku <3 ale ja ho mám rada kvôli nočným akciám počas ktrých možno nie som celkom v príčetnom stave tak len cvakám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vo februári, ok. :D :D :D no síce ja tiež príležitostne odzimy :D
      no som zvedavá čo z neho vylezie, lebo tiež sa to tak samo cvakalo nepríčetne :D

      Odstrániť
  14. kto ťa fotil ? :)
    inak užasná ako vždy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kamoška fotila :)
      jooj sa budem toto.. zas červenať! ale ďakujem :}

      Odstrániť
  15. krásny outfit:))
    zaujali ma tie hodinky:3
    inak dnes vyskušam tvoje diy (tie sluchadlá ):Ddrž palce

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne :) či už kvalita fotiek tak aj ty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. veľmi veľmi veľmi pekne :) a podprsenky nosim uz len tak raz za dva tyždne, užasny pocit slobody :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Si strašne nádherná :) nerozmýšľala si nad modelingom? :) naozaj si úplne prekrásna a vidím, že to ocenilo kopu báb :) klobúk dole !

    www.natalyburtonweb.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo tak ďakujem :)
      no budem teraz mať dosť zaberák v škole takže prozatím si nad tým ani nemôžem dovoliť uvažovať, až keď ma vyrazia :D

      Odstrániť

Instagram