DIY VIII. - Farebný svet v hrsti.

júna 12, 2013

Nebol to môj nápad,ale keď už som sa s tým tak natrápila, povedala som si že to tu zverejním. O čo vlastne ide? Ťažko to nejako nazvať, hlavne ak si prezriete ingrediencie nie je to práve najtypickejšie čo sa dá doma vytvoriť, no poďme na to:

Nudné slúchadlá nebudú problém, zažehľovacie korálky majú napr. v Dráčiku a niečo na rezanie snáď tiež zoženiete.

Postup je prostý. Vyvoláme potýčku medzi ingredienciami a potom to už necháme plynúť bez zásahu mestskej polície. Môže síce dôjsť ku kábloprelievaniu,ale iba v ojedinelých prípadoch. Čiže všetka robota sa vlastne urobí za vás.

No a teraz vážne, návod je fakticky triviálny a viac vám o tom povie Angel. Poopravila som ešte možno v jej návode, že vám bude treba riadny pakel trpezlivosti a nie len trošku. To,že som skoro prišla o prsty pri tom, to je druhá vec! Ale myslím,že to stálo za to a v podstate je to aj trošku praktičné, že to chráni ten kábel.  Snáď.

A ako to teda dopadlo u mňa? Láskyplne:
A že aj na HTC Wildfire S sa dajú nájsť pekné kryty, nie len na iHračky!

Ku kauze môjho úsmevu som vyhotovila fotodokumentáciu z môjho entuziastického tréningu, tak ak chcete vedieť ako to dopadlo: dôkazový materiál.

Ak vás tvorivá nálada neopúšťa, kuknite:
DIY I. - Prerábka fialového svetra.
DIY II. - Prerábka červeného svetra na jahodový sveter.
DIY III. - Čo sa stane keď sa stretne lak na nehty a sponka na vlasy.
DIY IV. - O paralelnom svete a ako ho vytvoriť.
DIY V. - Ako som obalamutila inšpiráciu.
DIY VI. - Papierový journal.
DIY VII. - Aztécke náušnice

You Might Also Like

23 comentários

  1. Skvělé! :)
    Můžu se zeptat, odkaď máš to pouzdro? Mám taky tohle htc a ráda bych si pořídila nové :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. asi ma pri tom švihne, ale vyskúšam to! :D som totižto ten typ človeka, ktorý v zúfalosti hádže vecami...ale spravím to vždy bez prejavu nejakých emócií :D proste to len hodím na zem a odídem a za 5 minút sa vrátim naspäť s bojovou náladou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Možno som to aj niekde prehliadla ale skadiaľ sú tie kryty?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jejejej, toto je suprový nápad, hoci babračka zaručene :D Ale vyzerá to veľmi pekne :) No a inak úsmev 100 bodov :) Som ani netušila, že po mojom komentári urobíš takýto dôkazový materiál, ale určite potešil nejedno ľudské oko, ktoré sleduje tvoj blog :) Sekne ti to :)

    Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělý nápad :) hezky to ty sluchátka oživilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No.. povíme si to takto - za poslední tři týdny jsem se třikrát řízla do palce (dvakrát do stejného místa při krájení cibule - v rozmezí týdne.. a jednou když jsem rozbila keramickou misku mojeho psa..), jednou jsem si skopla prst o postel, praštila se do hlavy o skříň a narazila si holeň o vozík v obchodě.. Přítel říkal, že si mě vezme i když jsem gramlavá, že prej akorát kolem dražší elektroniky pro sichr rozestavíme ohrádky.. :-D Když to shrnu, vypadá to, že si na takový krásný sluchátka budu muset nechat zajít chuť... nebo jejich řezáním zaúkoluju přítele, mua ha ha :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. this is such a great idea! It makes is so colorful and it makes me happy!
    (giveaway on our blog)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak toto by ma v živote nenapadlo, super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. really cool DIY! I love it thanks for sharing ♡

    Ps: May I invite you to my giveaway?

    Win a $80 Sheinside gift card on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. greay diy !
    so cute ;)

    visit me
    www.heymarsya.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. great diy !
    so cute :)

    visit me
    www.heymarsya.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. toto je veeeeeeeeeeeeeľmi skvelé, díki :)
    aj by sa mohli menej motať, či ani nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásnej nápad! škoda že sem sluchátka zrovna ztratila :D

    http://kacimasku.tumblr.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tento návod som už dávnejšie videla:) vyzerá to zaujímavo, ale až tak ma to nezaujalo:/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. great diy post!!

    I invite you to visit and follow my blog if you like it.. i can follow you back if you want!

    Greetings!

    http://enaissoul.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram