I can't get no combination!

mája 03, 2013

Našla som ho! Našla som spôsob ako na to!
Ako blogovať a nemusieť pri tom pózovať. Možno si poviete: "Oh, toľko inovatívnosti si nemusela" alebo "Čo ťa to napadlo až teraz?". A ja poviem, že tomu predchádzal celý rad patálií ako:

  • vyhodenie druhej postele po mojej DávnoZHniezdaVyletenej sestre čiže plenty of space right now (Díky Jakub)
  • nájdenie nabíjačky na môjho nabíjača Nikonu.. Už už som si chcela kupovať novú, no chvalabohu.. A ešteže som ju našla skôr ako prišiel nový objekív. To by som si asi trieskala hlavu o stenu.
  • musela som sa učiť matematiku a v duchu prokrastinácie... však to poznáte.
Myšlienka NafotiťSiRôzneKombinácieZoŠatníkaČoMiNapadnú (občas si totiž niečo vymyslím a potom sa bojím, že na to zabudnem) a zároveň UkázaťŽeSaNeobliekamLenNaFoteniePreBlog ma mátala už dlhšie. Predtým som si robila len také pracovné fotky do mobilu, nie príliš zverejniteľné. Teraz som to však vykultivovala do pozerateľnej podoby a je vysoká pravdepodobnosť,že niečo z toho ešte uvidíte aj na mne ak niekoho presvedčím aby ma zvečnil. I keď mňa osobne viac baví toto (výber a usporiadanie jazykových prostriedkov šiat) ako pózovanie a vymýšľanie toho, kde si dám ruku a nohu aby som nevyzerala na  fotke ako soľný stĺpec.
Mimochodom minule som čítala, že takýto spôsob podporuje viac predstavivosť ako keď sa človek pozerá len na nejakú osobu navlečenú do šiat. Čiže aj vy z toho možno niečo budete mať! :D Má to síce ešte svoje muchy, nevymyslela som ako vám ukázať silonky, čo je moja hlavná komodita uplynulých dní, no lepšie ako nič, či? A ešte účes..

Takže na úvod štyri kreácie. Mala som to všetko do školy a možno ešte do školy. And maybe funny. Čekujte, ja idem vyjesť malinové želé, teda pardón - Malinový sen v poleve z čokolády. Dozobliekania priatelia!

+ drdol s tou mašľou čo vidíte na sukni
Sako: Carla G. (dôvod prečo milujem secondhandy a ešte že podľa podšívky spoznáš sako!)
Rádoby Korzet na zips (mutant) - Chicnova.com
Sukňa: Niekoho DIY - secondhand - nenechala som sa presvedčiť, že ju nepotrebujem a že je úděsná
Silonky: Ebay (lepšia fotka)
Boty: Peacocks
Mašľa: Ebay

+ čierné bodkované silonky
Tričko: H&M
Svetrík: Somewhere
Mustáš na krku: Rings and Tings
Šortky čo to hrajú na sukňu a zbierajú pohoršené pohľady: Nowistyle
Boty: Newyorker pôvodne s tisíc a jednou hviezdou, očiernené po zásahu čiernej farby na textil
Košeľa: C&A chlapčenské
Korálky: New Yorker
Sukňa: vintidž či vintáž od niekoho z rodiny, sranda, že je v mojej skrini už pekných pár rokov (asi 8) a ako sa mi vtedy nepáčila!
Ponožky: C&A (dojčland)
Boty: Peacocks
+ taký polozanedbaný drdol
Sako: Tally Wejl (človek sa až čuduje, že takú vec nájde v tom ružovom obchode)
Tričko: H&M
Nohavice: Choies.com (normálne su dlhé, len sa mi nezmestili do izby fotky tak som ich ohla)
Oxfordky: Gate
Okuliare: Ebay

Polyvore ma nikdy nebavil, no keď si ho spravíte zo svojej skrine, je to o inom!
Tak čo, ktorý je váš favorit?

You Might Also Like

15 comentários

  1. 2. a 4. kombinácia sa mi veeeľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tričko beatlesakov a sako z tally sa mi pacia najviac :) a prijemna zmena taketo outfit posty ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetky kombinácie sa mi veľmi páčia ale 1 a 2 je asi top ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. posledný outfit je veľmi pekný :) dobrý nápad toto,ale v mnohých prípadoch oblečenie na postave vyzerá inak ako tak "vyzlečené",takže ja mám predsa len radšej klasické outfit posty :) ale aj toto je super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vyzerá inak, ale napr. u mňa to v podstate nie je až taký rozdiel, lebo napr. ten pás pri sukniach sa ani nemení veľmi :D

      Odstrániť
  5. These are such fun looks! I love the vintage feeling!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Najviac sa mi páči asi ten posledný. Všetky sú zaujímavé, ale neviem si to predstaviť (:D).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne posledný najviac šmakuje , páči sa mi ako si zladila nohavice a vnútro oxfordiek (oh a nehovor mi, že to nebol zámer!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo si budeme klamať :D potom mi je ľúto, že to vnútro nevidno :D

      Odstrániť
  8. Toto je super! Ja si taky rada fotim outfity, respektive kousky, co bych zkombinovala. ted jsem chtela udelat "shop in your closet" projekt, ale zatim na to nemam dost trpelivosti :) Dik za inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram