Ako som vyclievala.

decembra 27, 2012

Dva dni očakávate krabicu z Japonska a keď poštárka ráno o deviatej zazvoní, dostanete len list. Z vyclievacieho oddelenia (najdivnejšie slovo), že sa máte dostaviť na colné pojednávanie a zaplatiť clo. "Ta OK", poviete si správne po Košicky. Medzitým vygooglite všetky možné dôvody a predvolanie si prečítate aspoň osem krát cez vyučovanie. Keď po škole sa konečne vyberiete na dané oddelenie a náhodou tam aj trafíte, zaklopete na správne dvere a to, že si vás ešte štyrikrát poprehadzujú medzi rôznymi dverami, to by bolo ešte okej. Ale keď tete vyclievačke vysvetľujete, že za to oblečenie ste fakt neplatili a nemáte doklad o zaplatení a nepašujete do krajiny adidas fejky - no čo je veľa to je veľa.
Všetko nakoniec dobre dopadlo, nič som neplatila a krabicu som úspešne dopravila domov. Nebola práve najmenšia a tak niet divu že sa tety vyclievačky isto zaradostili keď ju uvideli.
Doma som z nej začala vyťahovať šaty (miniVianoce), no popravde začal ich vyťahovať Jakub, no zastavila som ho,lebo to nebolo ono. Keď som z nej vytiahla tento sveter, Jakub skoro pukol smiechom a ja som mala vcelku zmiešané pocity. Na fotkách to vôbec tak nevyzerá,ale keď ho rozprestriem, je to jeden obdĺžnik do ktorého by som sa za normálnych okolností vošla asi tak dva a pol krát. No ale viete ako sa hovorí s tým darovaným koňom...

Hej ten jazyk som si mohla napraviť, snáď mi to raz odpustíte..

A viete čo? Hej bola mi zima a celý čas som nadávala, že som sa na toto dala..
Ingrediencie:Košeľa-vintidžČIvintáž?.svetrík-nowistyle.jp.nohavice-odkiaľsiZnemecka.boty-Humanic

You Might Also Like

25 comentários

  1. všechny 4 fotky jsou krásný!ten svetr s těmi kalhoty:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kasna kombinacia!
    Velmi ti pristane sverik!

    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná kombinace!! :) Moc ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jsi krásná a miluju tvoje vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten sveter je supper:)

    Budem rada ak sa prídeš ku mne pozrieť, práve u mňa prebieha aj moja prvá giveaway:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  6. heh to vyclievanie som si už všimla na tvojom fb :D sranda no, i keď na jednej strane to pobaví na druhej zas by som nechcela byť v tvojej koži a ešte vypočúvaná pomaly, že čo to je a prečo to prišlo zadarmo :D síce neviem ako to funguje, ale predsa len keby mal niekto nejakého príbuzného v cudzine tak tiež z toho robia také haló? :D ale tak aspoň, že to dobre skončilo, svetrík vyzerá aspoň na fotkách celkom fajn :) som zvedavá na tie šaty :) yop a dlho som premýšľala čo za jazyk máš na mysli, keď ani na jednej fotke ho nevyplazuješ :D a potom mi to došlo :D ale to už chyba slovenskej pošty nebola :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo išlo o to vlastne že na krabici bola uvedená určitá "value" a im sa zdala prinízka vzhľadom na to že v krabici bolo celkom dosť oblečenia no a od príbuzného by asi nebolo haló lebo by tam teda nedával hodnotu balíka snáď :P
      haha som ostala normálne zmätená chvíľu z toho jazyka :D:D fakticky :D

      Odstrániť
  7. Svetrik sa mi paci :))

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nice style.
    anyway would you like to follow each other? :)

    http://ollyvialaura.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nice outfit, amazing sweater <3

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, rada ta uvidim aj na mojom blogu! :)
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. snad neurazím ale kombinace techto kusu mi moc nepasuje.. ale vsechny kusy obleceni jsou uzasne.. mozna jen jinak zkombinovat.:) prece jen kazdemu se libi neco jineho.:) jinak mas krasne vlasy.:)

    http://evzuu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neurazíš, som rada že aj iný názor sa tu objaví, ja sama som s tým tiež nebola úplne spokojná, sú tu preto len štyri fotky z toho,ale každopádne vďaka :)

      Odstrániť

Instagram