Den po té.

decembra 11, 2012

Pri fotení týchto fotiek som dokázala naplno precítiť Zuzkine pocity,ktoré nám všetkým priblížila v tomto článku. Sama neviem, prečo to vlastne robím, tento internetový exhibicionizmus, no po dvoch rokoch to už asi nikto nevie. Jedno však viem, že balíček (okej, krabica) z Tokia z je práve niekde medzi Bratislavou a Košicami, že pre oasap už niesom dosť dobrá a tak mi znížili kredity (fňuk fňuk :D) a že ak natrafíte na super kaderníčku čo má na stene veľa diplomov, tak vám kučery vydržia aj štyri dni a tri spánky!



 tajojmstvá.šéfkuchára:boty.humanic,podkolienky.h&m,jeggins.clockhouse,sveter.2ndhand,tričkozktoréhovidnoibalímeček.AnnChristine,vlasy.moje



You Might Also Like

43 comentários

  1. topánky su super a tie tvoje vlaskyyy super!!!
    celý outfit sa mi páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To mi neříkej, že ti vydrží ty vlasy takhle čtyři dny, ještě z té stužkové?? To teda koukám. Máš i moc pěknou barvu. Ten svetr s límečkem je bezva.

    http://zghettablog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež koukám :D až mi bude ľúto ich zmyť lebo už som si na ne zvykla :D
      ďakujem :)

      Odstrániť
  3. si krásna, ale nemáš taký pocit, akoby si mala už 4 dni vlasy strašne zaťažené a zlepené tužidlom, lakom na vlasy atď.?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže vôbec, je to fakticky také prirodzené,vzdušné a ešte to aj pekne vonia,lebo mi nedávala tužidlo ale nejaký tekutý prípravok a laku nebolo až tak veľa:)
      presne na zlepenosť sa sťažovali spolužiačky po jednom dni no ja som megaspokojná, no dnes to už idem spláchnuť aj keď to ešte drží,aby som nebola až taká čudáčka :D

      Odstrániť
  4. dokonalé vlásky máš :) farba,tvar,dĺžka,všetko :)) mne oasap kredity už nedal zopár mesiacov,takže sa máš ešte dobre,keď ti ich len znížili :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :))
      no ale ešte aj mail napíšu, že downgradli sme vám, je to také.. :D

      Odstrániť
  5. Fotky jsou naprosto perfektní a vlasy dokonalé. Ten copánek je roztomilej. Jé<3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty vlasy jsou dokonalé! :) Moc ti to na fotkách sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aký krásny svetrík. Vyzeráš ako rozkošná bábika<3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jee, vypadáš jak ta Rebelka z té pohádky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkná barva vlasů :))

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc ti takhle ty vlasy sluší! =)
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne fotky a vlasy máš úplne dokonalé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ako vždy musím povedať, že máš úplne nádherné fotky. Ak môžem (zasa tie moje blbé dotazy) aký máš foťák? Tieto vlasy na tebe vyzerajú naozaj úžasne! A to najlepšie na záver- outfit. The best! Zaraďujem ťa do mojej osobnej blgovej špičky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee ďakujem, cením si to:}}
      vôbec nie blbé :D .. fotené to bolo na Jakubov foťák, Canon 550D ale podstatnejšie ako foťák samotný je objektív, môj favorit je 50mm f/1,8 od Canonu, s ním to teda aj bolo fotené ako väčšina fotiek na blogu:)

      Odstrániť
  13. užasne vlasy! :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ty mas tak dokonale vlasy! moc zavidim ;) jinak pekne fotecky ;) http://ilovemyworlddee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Čo ti poviem, si jednoducho božsky krásna! ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Budem sa trapná a budem sa opakovať :D ale tie vlasy sú nádherné !!!

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  17. very nice post dear :)

    Christmas is comming!
    Join giveaways on my blog and win luxurious cosmetics for you or for your friends!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/12/giveaway-vi_9388.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásne fotky

    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. No to je zase paráda!! proč já jen ty blogerky sleduju? To je akorát tak na deprese .. :D A ty tvoje vlásky...

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Natural hair?
    Great post and very good blog (although I think I am here for the first time)
    Kisses from Poland; *

    Wanna follow each other?
    My blog : http://gear-for-style.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tak tie kučery máš fakt zavideniahodné a aj tá farba je eňo ňuno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. brutááálne vlasy! :-O k takýmto sa chcem dopracovať raz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sadly, I don't understand what you wrote but I wanted to let you know, your outfits are lovely! And I also love the way you style your hair, especially in the last photo it's really nice seen ;)

    allthatglittersnotgold.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram