Honey Bunny!

decembra 28, 2012

Včera ráno (14:10) ma mamča zobudila poštou. Takým štýlom že vošla do izby a listy pristáli na mojej posteli. Teda list a dva balíčkolisty aby som bola konkrétna. List si nechám na inokedy, no a prejdime k balíčkom..
Konečne došli! Už som si myslela že je niečo v neporiadku, ale už sú tu.
Čosi o nich som už napísala v tipoch a trikoch na e-bay a tam aj nájdete linky kde ich zoženiete.
No ale kto vlastne tu je, to som nepovedala, ale stačí sa lepšie zadívať..

Zajtra ráno odchádzame do toho Paríža a u mňa to vyzerá takto:
Tomorrow I'm going to Paris and I'm just like:
Aj keď prospešnejšie by bolo, keby to bolo tak:
But I think, I should be like:
Tajomstvo drdolu sa dozviete niekde ku koncu článku.. 
The Secret of Bun is somewhere at the end of post..


Nie nemyslela som toto, to ešte nie je koniec!!!
No I didn't mean this, this is not the end!!!
Keď snívam..
When I'm dreaming..
Keď mám nápad..
When I have an Idea..
Keď mám krivý límeček... 
Alebo aj alternatívne zdroje využitia...
My crooked collar or alternative ways to wear headband..

Keď vystrkujem rožky (rohlíky) na Jakuba.. 
Not so interesting. :D
Keď sa nemaľujem.. Snáď mi raz bude odpustené, že sa tu takto prezentujem.. Ani náušnice nemám, fuj fuj!
When I don't put make up on my face.. Hope that someday I'll be forgiven for that.. And no earring, shame on me!
  
Niežeby som ich mala tak štyri krát do roka,ale čo pre vás nespravím..
Actually i wear earring maybe four times a year, but for you...
 Okrem čelenôčôk, došiel aj límeček.. (oh sladké sťaby doboška..)
Je primeranej veľkosti, nepúšťa farbu, fajn materiál, neškrtí i keď ten gombík je prišitý asi tak ako všetky gombíky v Ázii na dva stehy.. Ale človek si už zvykol..
Also collar found its way to me.. Normal size for European neck,material is also fine but knob is sewed like any other knob in Asia in two stitches.. But I've got used to it..

A mašličky.. (už mi citovo zafarbených výrazov mierne 'haraší'..)
No ale musím vám povedať, že ma prekvapili, spona je fakt pevná a všetko to drží pokope!  
And boooows! 
I was surprised, clip seems fine and everything's better than I expected!
Čelenky či ako to mám nazvať sú kvalitou no.. poviem vám to takto, lepšie ako to čo sa dá zohnať v Gejte (GATE).. Dve modré sú z takej "rifloviny" čiže oproti gejtu o krok vpred a tá tretia je len z takej.. ani to neviem pomenovať,ale na nosenie sa to prežije..

Okrem iného, musím vám ukázať dva vianočné dary, nie žeby som sa potrebovala pochváliť novými papučami,ale skôr mravnou pointou (či poentou)..
Takže tematické papuče od mamky! 
A gélové očné linky od Jakuba! No komu je lepšie! Berte si príklad boyfriendovia, hlavne tí, ktorých ženy túžia po gélových očných linkých od Catrice!

No a ak ste to úspešne doscrollovali až sem len kvôli tajomstvu drdolného príbehu, tak je to tu! Tajomstvo roka za 66 amerických centov prosím pekne, milujeme aukcie! 
And when you finally scroll down only for The Secret of  Bun, here it is! "The Secret of Year" only for $0.66, we love auctions!

 Som vám len chcela ukázať čelenky a zas sa to vykľulo do narcistického postu, omlouvám se..
Neviem či stihnem ešte čosi predpripraviť tak sa s vami na tento rok preistotu lúčim a želám vám pekný nový [k]rok, alebo teda tematicky PF {púr felisité}2013, sebe peknú stohodinovú cestu do MekkyMódy a teším sa že vás je tu už skoro 700 na to že som sa dva roky vyprodukovala len približne 220 článkov tak ste super! :}
Užite si, neopite sa a hlavne si neodpetardujte ruky a nohy!!! Arivederci!

P.S. Ak by ste chceli vidieť rýchlovky z Paríža, tak budem prispievať asi najskôr na Hipstagrame (ale čo si budeme klamať, najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob) a možno aj na Fejzbuku...

You Might Also Like

23 comentários

  1. "Včera ráno (14:10)" :D:D:D tos mě fakt rozesmála, já vstávám pravidelně kolem šesté
    všechny mašličky vypadají skvěle, ta druhá série.. tam vypadáš jak Šebestová! znáš jí? :)
    užijte si Paříííž!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela by som aj ja tak vstávať :D dnes som vstala a zistila som že aké sú rána celkom pekné.. :D
      hej len nemám kouzelné sluchátko.. :D
      vďaka, posnažíme sa! :}

      Odstrániť
  2. Jéé, do Paříže bych jela taky :) A na fotkách ti to moc sluší. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Súúúper post, :D čítala som každý komentár nad fotkou a každá fotka bola super... :D :) Aj Ty si uži Starý rok a potom aj ten Nový. :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uz som sa zlakla ze 14:10 je 14.10 :)))
    tak skor popoludie :D heheh
    mily clanok :)
    rada ta uvidim aj ja na mojom blogu :)
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty jsou taak roztomilé! a ty jsi roztomilá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý článok. Tie čelenky sú peckové a tie papučky sú strašne pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cool, love it! Gonna try that out some time!

    ♥ Linda

    www.straatstijl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. neat idea!

    http://bl4q.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky a tá linka je perfektná, tiež ju používam :)

    PS: Pozývam ťa na moju tretiu GIVEAWAY:
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/01/46-giveaway-3.html

    S pozdravom Zuzana Stanko
    http://sueandcolours.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, no ja som ju ešte ani nestihla poriadne oskúšať :P

      Odstrániť
  10. Ty jsi prostě božská...už ani nevím, kolikrát jsem ti to tu napsala, ale napíšu to klidně zas ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram