Android pre 'umelcov' III. - Tak trochu iný foťák

decembra 03, 2012

Keď som si prvýkrát stiahla túto aplikáciu tak som mala o zábavu postarané na dva dni :}. Odskúšala som už viacero takýchto "sketch" aplikácií,no toto je to najlepšie, čo sa dá zdarma zohnať a najsuper na tom je to, že to má "live view" čiže ako klasická fotoaparátová aplikácia + vidíte to "vykomixované" hneď a nie až po odfotení.
Môžete si aj nastaviť mieru vykomixovania fotiek a aj vybrať si medzi normálnou farbou, sépiou, b/w..
 Aj keď môj ošiaľ už opadol, no aplikácia ešte stále tróni v mojom úložnom priestore, jednoducho nemám to srdce vymazať ju. :}


Takto vyzerá aplikácia po celý čas, na ľavo si môžete zvyšovať/znižovať intezitu farieb a napravo zvyšovať/znižovať hrúbku čiar. Dole sú štyri ikonky, z ľava: prezeranie obrázkov, blesk, typ sketchu a samotné zachytenie snímky.



No a ako vyzerali moje snímky v dobe ošiaľu, keď bolo potrebné zachytiť všetko v okruhu 20tich metrov!







 ... a čím členitejšie a bezpointovejšie to bolo, tým lepšie:










Stiahnuť si ju môžete na Google play obchode, alebo priamo tu. Je aj platená verzia za 99 centov,ale ponúka len páru sketch-módov naviac.

Chceli by ste aj nejaké tipy a triky pre Jabĺčka [apple..]? :}

You Might Also Like

14 comentários

  1. Nejspíš bych to asi nevyužívala, ale strašně se mi to líbí, zajímavé ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Supeer to je, hned som si to musela stiahnuť:P :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nemám android, inak by som sa rada takto zahrala :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jee, to mám! ale i když ty fotky vypadají skvěle, stejně instagram vyhrál :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Instagram a photoshop prostě vedou. Ale jako hračka na volné chvíle a blbosti.. proč ne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I'm your newest follower! love,love,love your blog :)

    come having a look to my page if you want
    http://gowestyoungcowgirl.blogpot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Celkom zaujímavé, ešte som to nevidela :)) Ale ja mám ešte klasiku, bezdotykový phone takže.. :(

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja mám tiež taký jeden, kedže baterka mu vydrží týždeň tak sa ho neviem vzdať :D a android skôr na wifi a druhé číslo:P

      Odstrániť
  8. tak jsem si to teď stáhla a jsem nadšená ^^ jak malý dítě si tu s tim hraju asi už půl hodiny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám stejný mobil jako ty:) A tenhle táhlý program jsem v mobilu měla taky:-) sice ale jen chvíli ,ale použila jsem ho;)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram