Stužková.

decembra 09, 2012

Stužková bol deň, kedy..
... sa zomňa stal profesionálny viazač kravát
... som upadla a vypadla z depresie
... som mala tak tesné šaty že som sa bála že keď budem jesť tak sa uškrtím
... som mala vlasy ako Bach
... sa farba lepidla umelých rias po priložení na viečko zmenila na modrú
... som hrala druhýkrát v Palace of Art (podľa električkovej hlásateľky: Penis of Árt)
... som bola smutná
... som tancovala na hudbu,ktorú nemám rada a nevadilo mi to
... bolo najpresolenejšie jedlo
... mi viali šaty
... som bola šťastná
... som tancovala na Pomádu s ním
... sme sa nesmelo chovali tak [ne]dospelo
... sme pri polnočnom sviečkovaní zlomili stôl
... všetky dievčatá boli krásne
... poslední na parkete zostali Déčkari (pre objasnenie, boli sme tri triedy) 
... vlasy a kučery prežili tri prezliekania, dve hodiny tanca, 45 minút kráčania v metelici a ráno po 10 hodinách spánku ešte stále nezmenili podobu






...fotky sú fotené už v polčase rozpadu niečo pred polnocou, tak ospravedlňte nedostatky. :D

You Might Also Like

39 comentários

  1. Byla si nádherná!! :)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. poločas rozpadu :-D Haha, náhodou jsi tam skvělá.A ty šaty.. a ty vlasy!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOO riasy najlepšie ....ani clockwork orange nema na to...a šaty :O mašľovnica krasa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale mi nemal kto nalepiť, bol to boj o holý život Painteriček :D

      Odstrániť
  4. krasa nevidana! saticky exkluzivne aj ty v nich!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. byla jsi nádherná! krásné líčení, krásné šaty...!!
    Tereza♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Těmi vlasy se od tebe asi dovolím inspirovat na náš maturitní ples :) nevím totiž vůbec co s nima. Pěkné pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kľudne, ja som nevedela čo s nimi tiež, našťastie som natrafila na dobrú kaderníčku čo to vymyslela a mala s tým trpezlivosť pri mojích vlasoch:D
      a vďaka :)

      Odstrániť
  7. "som tancovala na hudbu,ktorú nemám rada a nevadilo mi to" :D haa, to bol presne môj prípad ale bolo to asi tým alkoholom :D
    inak krásna si bola ale to neni nič nové :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D .. ja som k tomu tiež potrebovala sa potužiť, lebo som uznala za vhodné že by sa patrilo zatancovať si na vlastnej stužkovej :D
      ďakujem Domček :}

      Odstrániť
  8. Vypadalas úchvatně.
    Pro mě byl stužkovák dnem, kdy jsem zjistila, že naštěstí i stužkovák bez tance je stužkovákem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :D
      no ja som hlavne chcela potešiť mamču, normálne sa nemám takto do tanca :D

      Odstrániť
  9. krásná! :)
    na pomádu vždycky tančíme s přítelem - na všech těch diskárnách, plesech a podobných akcích, kde se prostě náhodou ocitneme a hrají to co neposloucháme, vždycky tančíme jenom na summer loving, twist and shout, hound dog a občas si zaskáčeme na něco od nirvany :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásna si...vlasy, šaty, všetko dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na to, že si to fotila pred polnocou... No klobúk dolu, si krásna! Och, nádherná!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Musela jsi tam opravdu zářit, je to nádherné přes střih a barvu šatů až po krásné vlasy a make-up. Předpokládám, že drtivá většina holek měla nějaké přezdobené "princeznovské" šaty, takže určitě vyčnívalas. No je to fakt bomba :)

    http://zghettablog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no bolo to prekvapivo rôznorodé od princezien až po nekonvenčnosť :D
      ale ďakujem :)

      Odstrániť
  13. bola si krásna, strašne pekné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tipovala by som ti iné šaty ale aj v polčase ozpadu si bola pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som si tipovala iné, ale tri dni pred stužkovou som ich videla prvý krát, veľa sa nedalo vymýšľať :D
      a vďaka :}

      Odstrániť
  15. Bola si nádherná aj ten účes si mala krásny :)))

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nádherná si bola. velmi ti pristane taká farba šiat!
    takze vlasky boli kvalitne urobene :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej ďakujem :)
      noo dosť kvalitne, až som prekvapená, ešte stále mám kučery a vôbec niesú polepené ani nič :)

      Odstrániť
  17. Určitě jsi byla ze všech nejkrásnější <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vyzeráš ako princezná! Zelená ti veľmi pasuje a tie tvoje vlasy. Nádhera. Musela si priam svietiť v dave. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tvé body o stužkové se mi líbí :))
    a k fotkám a tomu jak moc ti to slušelo, se nemá snad ani cenu vyjadřovat - opravdu krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram