Pohoda, klídek a Elgar.

januára 06, 2014

Pomaly ale isto sa mi to kráti. Čas do odchodu z tohto ľúbezného mesta ale i čas do druhej skúšky. Zatiaľ sa však veľmi nestresujem, popíjam si to vaše Frisco, pred chvíľou som dojedla tú najpálivejšiu čínu môjho života od milého (handmade with love and tisíc korení), svoje nákupné chúťky som dnes uspokojila v hudobných antikvariátoch a za super ceny poskytla nový domov šiestim LP platniam. Som totiť klasik v župane a  Saint-Saënsovi, Elgarovi a Čajkovskému proste nepoviem nie.


Bolo teplo a áno, mala som silonky, dokonca bolo tak teplo, že ani babky sa namňa pohoršene nepozerali!


Baretka:ebay, Košeľa: Vrabčiakova, Sveter: tajné, sukňa: sh, podkolienky: ebay, Boty: Reno
Dnes uplne total ad-free a makeup-free, všimli ste si?

You Might Also Like

27 comentários

  1. Miluju fotky s cihlovou zdí. Jindy se na tebe babky koukají? Kvůli podkolenkám? Nechápu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kvôli 'holým' nohám v Lednu, ale kedže tento rok je Leden nový Březen, chápem tvoje nechápanie, alebo vlastne v UK asi tak zima ani nie je či? :p

      Odstrániť
  2. tebe tento štýl moc pristane! :)
    http://jankablog4.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. práve som vďaka tebe asi tak minútu nemyslela na svoju zajtrajšiu skúšku na ktorú nič neviem tak dík :)) :D a čo sa číny týka,tak platí podľa mňa že viac je proste viac a treba tam chilli sypať a sójovku liať (pokiaľ nemáš trojlitrové rodinné balenie) :D ...brick by briiiiiiiiiick :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh potom povedz ako dopadla! lebo som ti držala palce!
      hej som si tam naliala čili aj na druhý deň, reku aby som nevyšla z cviku a som plakala zas :D

      Odstrániť
    2. Nejakým zázrakom som to dala na C, tak ti ďakujem :-D môžeš aj zajtra držať,to už bude trochu horšie

      Odstrániť
  4. Ta predposledna fotka je aka rozkosna. :) Inak takato farebna kombinacia ti podla mna mega pristane! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé fotky! :) A držím palce u nadcházející zkoušky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelý outfit do školy :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dala by som si palivu cinu :)

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kráááásne, kráááásna :)
    vynikajúce pozadie a aj tieto farby ti pristavu ... vlastne tebe vsetko pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zboznujem ako sa obliekas :) prva fotka je prenadherna <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekné fotky, je to úplne úžasnééé!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak toto je super kombinácia a tie farby..nemám slov :) všetko ti super pasuje k farbe vlasov :)

    www.bluechicberry.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. i like your blog: design, photos, outfits! everything is amazing! moreover, you write so interesting posts!

    will be happy to see you in my blog!
    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hola guapa! Me ha gustado mucho tu blog, no lo conocia. Tienes muchisimo estilo y me encanta. Te sigo por blog, google+ y Bloglovin. ¿ Me sigues tu tambien ? Asi vamos viendo nuestras nuevas entradas. Un beso

    Tengo nuevo post:

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram