Typické.

januára 22, 2014

Dočkala som sa prázdnin i ja veru! Ani tomu ešte poriadne neverím, lebo i celkom obstojný priemer sa mi podarilo vyčarovať. Konečne sa teda môžem pustiť do triedenia šatníka, upratovania, bezbrehého počúvania platní a ničnerobenia, spania, čítania knižiek namiesto skrípt, kreslenia, šitia, pridávania lyricsov do itunes, fotenia a zaspávania s pocitom, že ma nečakajú žiadne povinnosti. No krása.

Kedže zatiaľ som stihla iba ten spánok, ukážem vám aspoň zmes z instakilogramu, ešte niečo z Brna a Prahy a také.

Že vraj ráno robí deň a tak som si chcela urobiť také jedno poriadne, kedže sa mi trebalo učiť Základy inžiniestva materiálov, čo znie straašne zaujímavo,že. Viete ako to dopadlo? Ráno síce bolo krásne, no v ten deň som sa naučila také veľké nič. A samozrejme všetko odložila na "deň pred". Typické.




V Brne sme navštívili i Technické Muzeum a ulička remesiel nás veru očarila!


Zapredala som dušu IKEE.


Po roku a pol zas v Pražke. 


Hlavný dôvod našej cesty:

Keď po dvoch týždňoch prídete domov a dostanete na raňajky uhorky! 
Snáď mi odpustíte, že som taký pohan gastronomický. Nie je to zrovna bio.raw.vega.extrašpicaultra.zdravá.strava.

You Might Also Like

24 comentários

  1. super fotky!:) tie prázdniny ti závidím.:P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa paci, ako ladi pyzamo a perina a dalej som sa nedostala :D ale nieee, dostala som sa az to tohto obdlznicka. ja tiez chcem prazdniny!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky a ten límeček je moc rozkošný :) ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. užívaj prázdniny! ja sa idem s "radosťou" pustiť do druhého pol roku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta ulička v Technickém muzeu mě taky úplně dostala,když jsem tam byla!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V Brne som bola v lete a bolo to tam super, aj keď sme veľa miest nenavštívili. Uži si prázdniny. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásný fotky :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak najprv gratulujem ku skuskam. ;) A v technickom muzeu v Brne som bola ja ja, super to tam je. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jé, to je pěkné, koukám, že se taky pořád láduješ sladkým :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem odolať a kedže mi to metabolizmus zatiaľ dovoľuje, tak načo odolávať :)

      Odstrániť
  10. i like your photos especially the photos of budapest because budapest is my favourite city. nice blog! :-)

    http://julia-zi.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Cool photos!:)
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. woouuvv what a lovely blog :)) I'm following noe you on GFC and waiting follow me back :))
    www.pisimel.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mňam! Parádne fotky ♥

    www.wendy-lookbook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne fotografie ♥ Do Prahy a Brna by som sa chcela ísť pozrieť niekedy tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram