V zemi české.

januára 04, 2014

Brnenská bilancia:
- tri podprsenky za tri dni, teda skôr trojuholníčky akvietečomámnamysli. Ak nie, určite sa objavia niekde na insta alebo tak, lebo pohodlnosť 10000
- naučila som sa jesť čínu paličkami, achievement [ečívment] dňa
- vyrabovala som miestny obchod so sladkosťami
- čoskoro plánujem útok na ikeu, bojové pole katalóg prelistovaný, nič ma nezastaví

Zo života traktoristky:
To k tým botám. Niesom s nimi stotožnená a ešte stále neviem, či u mňa dostanú milosť, alebo ich posuniem. Vôbec sa mi ku mne nehodia, aj keď pohodlné sú, to im vziať nemôžem. Keby im niekto chcel poskytnúť trvalú náhradnú starostlivosť,kľudne píšte kdekoľvek, vieme sa dohodnúť.





Similar/Same here:
  

You Might Also Like

46 comentários

  1. božinkuu nadherne su tie boty, ale podobne s opätkom už mam :((

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čože?! takéto topánky chceš dať preč?! aká je to veľkosť? :D a prvá fotka je magic ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 39tka, s tým že ja nosím 38/38.5/39..
      ja sa bojím že mi budú stáť v botníku chudáky a škoda ich :/

      Odstrániť
    2. och...neviem či sa pýtať na cenu tu alebo ti radšej napísať mail :D

      Odstrániť
    3. Napíš kľudne a cenu môžeš si aj navrhnúť, nejako sa dohodneme :)

      Odstrániť
    4. napíšem ti potom z civilného mailu, ak si ich predaj medzi tým nerozmyslíš :)

      Odstrániť
  3. nádherne vyzeras :) velmi ti pristane čapica a topanky su božskeee

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kráska nebeská.) Vůbec ti nevěřím, že jíš sladkosti, hubeňoure:P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hrozně moc ti to sluší!jsi kočka:)
    taky se chystám do Ikei, ale volný termín zatím v nedohlednu:(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tobě to sluší všude, v jakýchkoliv zemích. Ty boty bych si ponechala, bylo by zajímavé, jak bys je kombinovala, tohle vypadá skvěle .).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherné fotky :) a máš úžasné vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tašku si nám neukázala v plnšej kráse :/ :D tie boty mi fakt k tebe nejdú,ale nie sú zlé :) na podprsky si kde bola? :D lebo je celkom umenie teraz zohnať takú, ktorú keď chytím tak nie je ako ďalšie jedny prsia ktoré si mám nasadiť na tie svoje :D :D ale to je jedno nejdem to radšej rozvíjať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh tak pardon! Ale v plnej kráse prosim pekne je to tá z (ne)vianočného postu :D
      A strašne ma rozosmiali podprsenky ala druhé prsia lebo presne viem o čom hovoríš :DDDD Ja ich volám, že 'molitany' :D
      No a moje úlovky sú z Tally Wejl, prekvapenie roka dokonca v zľave, za 99 a 129 czk a jedna z Tezenisu za asi 129 tiež, som si povedala, že iné už na seba ani nedám a asi pôjdem do zásoby kúpit aj, lebo to je dar z nebies toto!

      Odstrániť

  9. Hi,
    Nice blog and post :) If you want visit and follow my blog?
    Kiss from Portugal

    Pedro Costa
    http://cultopelocorpo.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta sukne je krasna, takovehle rozevlate mam stejne nejradsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. úžasný outfit! ty botky k tomu jdou! nech si je! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tie boty sú naj, nedávaj ich preč !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. uhu sánka dolu a slinky :D :) obdivujem farbu vlasov :)
    http://themuinmos.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jááj, tá sukienka a baretka, také veci zbožňujem :) Inak aj ja som si urobila radosť novou spodnou bielizňou, hehe :) Škoda len, že v PO nie je Tally Weijl, keď vravíš, že za také ceny a také super (nakúpila by som isto viac)!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na té první fotce jsi naprosto nádherná! Jak z Vogue <3

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tie topánky sa ti naozaj nehodia, nepasujú ti :/ ..Radšej ich predaj, fakt ;) ..Sorry za úprimnosť, ale je to proste tak..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to presne tak. :D
      a za úprimnosť sa neospravedlňuj určite! :)

      Odstrániť
  17. http://refresher.sk/14409-Najlepsie-obleceni-Slovaci-a-Cesi-1
    :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Bože slečna, prisámvačku ty aj keby si na traktore v monterkach došla a z kútika úst ti bude visieť steblo pšenice tak budeš vyzerať tak nadpozemsky krásne !

    OdpovedaťOdstrániť
  20. A perfect look, I love it :)

    http://alwaysliveonhighheels.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jsi krásná a náhodou i ty botky se mi líbí :-) a pokud jsou pohodlné, na to dnes koukám skoro na prvním místě, obzvlášť u podpatků

    OdpovedaťOdstrániť
  22. páááni ta sukně je nejdokonalejší na světě. *_________*

    OdpovedaťOdstrániť
  23. úplne najviac prekrásny outfit! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Kráása :) A tá sukna je perfektná, absolútne, ááách :))))
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  25. tie topánky sú super! keby som nenosila štyridsiatky, tak ich chcem like right now!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram