Čo je nové v hypernove mojej skrini.

januára 12, 2014

Prokrastinácia neobišla ani mňa, a tak vrámci prípravy na zajtrajšiu fyziku pridávam aj taký kvázi new in, dúfala som, že tento moment nenastane nikdy, no stalo sa. A čo sa stalo už sa neodstane. Mix vecí, ktoré som si doviezla i ktoré ma čakali doma na posteli zabalíčkované, dokonca i nejaké vianočné sa tam priplietli. Teda povedala by som, že skôr zlomok vecí, lebo ako som sľubovala, IKEU som poriadne vylúpila [a ona zas poriadne vylúpila moju peňaženku], podprseniek je omnoho viac tak ako aj platní a aj tých balíčkov nebolo málo, no netreba všetko hneď prezradiť, všakže. Ono sa to tu ajtak časom objaví skoro všetko...
Výslednicu všetkých povrchných elementov tohto článku kompenzujem kvalitnou hudbou, aby som to trošku vyvážila. No utekám zas definovať a odvodzovať, držte palce zajtra!

Nápisčeky asi veľmi si nepočítate, snaha bola, no čo už. Tak keďtak pod fotkou že čo je čo. Let's start!

sveter Rosewholesale, podprsenka Tally Weijl, zápisník aj stuhy IKEA, platňa Camille Saint Saëns - Zvierací karneval [ak sa nebodaj chcete hudobne vzdelať, odporúčam Aquarium a Labuť]



límeček (tu) Oasap, podprsenka Ann Christine

kočičí šaty (TU) Oasap, balconettová podprsenka H&M, zápisník Moleskine, ponožky Terranova, platňa Čajkovský - Serenáda č.48 (Hľadala som v muzikvariáte jednu konkrétnu časť, vedela som, že je to od Čajkovského a že je to tretia časť a že je to elégia, no kto sa má vyznať v tych číslach oh.. Nakoniec, rukou osudovou som vylovila z tej hŕby platní presne tú serenádu, ktorú som chcela očividne ušividne, z čoho sa megaveľmi teším! Keby niekto čírou náhodou aj chcel vedieť čo je ten zázrak hudobný čo som hľadala, či nebodaj si rozšíriť obzory, tak TU. Ale na takú hudbu treba mať náladu a chuť a hlavne no.. Na tom youtube sú tie verzie také pochabé.. )

You Might Also Like

41 comentários

  1. Perfektní skvělé! Kde jsi koupila ty desky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ou to som tam nenapísala, no v Brne v centre, konkrétne
      antikvariat Musica - Kobližná 12 na 1. poschodí
      VINYL Records - Josefská 8/10
      ešteže som si nechala tie stvrzenky :D

      Odstrániť
  2. take "látkove" podprsenky zháňam strašne dlho a samozrejme ich nikde nemali, keď som ich hľadala :D musím asi znova vyraziť na lov! inak...pekne prokrastinuješ! kiež by som aj ja tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zháňala v celej českej republike temer :D
      skús tezenis, odtiaľ tiež mám ešte :)
      a ďakujem ;) keby mi tak pekne išlo aj učenie by som bola radšej asi :D

      Odstrániť
  3. Chcem všetky tie podprsenky!! (ale ani ostatné veci by ma nepohnevali :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty tvoje články miluju, umíš je napsat tak zajímavě a originálně a to já dokážu ocenit :)
    šaty a límeček jsou super, hodně štěstí s fyzikou!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty, podprsenky sú úplne aaach <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To sú tak krásne veci, že sa aj čudujem prečo ich ešte nemám v mojej hypernove, pardon v skrini :) ako to ?? :)
    PS: držím ti všetky palce ktoré nájdem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super vecičky ! Ta podprsenka z HM nemá chybu. Nikdy som v HM v spodnom prádle nebola, ale zisťujem, že by som tam mala zájsť ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nakupujem v H&M podprsenky zo zásady len za hranicami Slovenska :D

      Odstrániť
  8. Krásné a jak je to sladěné♥:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá HM podprsenka na spodnom obrázku je neskutočná! :O Mám na ňu zálusk už dlhšie

    blog:WerushBerry

    OdpovedaťOdstrániť
  10. My si chceme kúpiť nejaký gramofón a tiež užívať kvalitnú hudbu :), ale vraj sú medzi nimi veľké rozdiely, že pri niektorých sa platňa môže aj ničiť :-/... aký máš ty? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tesla NZC 300, (http://www.staratechnika.estranky.cz/clanky/gramofony/tesla-nzc-300.html) gramofón po rodičoch :)

      Odstrániť
  11. já v rámi přípravy se na zítřejší čtvrtletku z matiky projíždím blogy, takže jsme na tom podobně :D
    ty podrpdy žeruuuu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ó, čiernobiela kombinácia!
    naozaj krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak to su ake krasne kusky, sveter z prvej fotky a vsetko pradlo je naozaj paradne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jééé! Ty kočičí šaty! :)
    Škoda, že nemají nějaké s mopsíkem.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. to jsou úžasný kousky:Oa ty šaty♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ♥!
    (kolem toho ikeáckýho deníku chodím už hodně dlouho a usilovně se přesvědčuju, že ho vlastně vůůůbec nepotřebuju)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som chodila, raz a na druhýkrát už bol môj ♥

      Odstrániť
  17. Přesně tyhle podprsenky jsem sháněla takže díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tebe nech sa darí, mne už sa hej! :)
      a hej poznáme, zas sa neviem prinútiť do učenia sa na poslednú :(

      Odstrániť
  19. Jeee, to je krasne nafocene, aj ty popisky jsou mile <3

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ojojo, ty podprdy jsou božský! och och, pořád se na ně koukám i na instagramu!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. These things are so cute and perfect <33 X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Prefektnéé je všetko ! :).. Na tie zápisníky som v Ikei hladela, ale nakoniec som si ich neviem prečo nekúpila :(

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Domi a jak je to s taxama..platila jsi,když sis objednávala ty super kousky?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. pekne podrpsenky, ani jsem nevedela ze v tally wejl maji spodni pradlo:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Lovelyyy :) Tie podprsenky veľmi lajkujem!! UrbanOutfitters má tiež úplne krásne, čipkované, jednoduché, pohodlné <3 Tak checkni :)

    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram