V zemi české II.

januára 10, 2014

Pražská bilancia:
- 4 podprsenky,začína sa to zvrhávať
- Agnes Obel, čo dodať, proste jedna čarovná žena, zimomriavky na hlave, ruke, lýtku a vlastne všade; aj napriek otrasnému klavíru čo jej tam dali nám to všetkým ukázala v 200%tnej kvalite. No unesená som aj som bola, dooosť silný hudobný zážitok. Plus tie jej komentíky okolo toho, straašne zlatá bola. Taktiež pomyseľnú zlatú hviezdu udeľujem zvukárom, kvalitná práca veru, i osvetlenie, no celé dobre! Ako bonus charizmatická predspeváčka (Feral & Stray), vďaka ktorej nám vôbec nevadilo, že sme museli čakať.  Agnes sa nakoniec musela vrátiť na pódium až trikrát, lebo potlesky milión, veď ani sa niet čomu čudovať. Ja si týmto koncertom odškrtávam ďalší sen, no ak bude šanca, určite si ju pozriem ešte raz hoc aj tisíckrát!
- Edited: tie studentagency autobusy relax&play (také čo má každý cestujúci vlastnú lcd obrazovečku s hudbou, filmami, telkou, hrami.. pre nezainteresovaných), to vôbec nie je špatná vec. Škoda, že to nejazdí aj na Slovensko Super, že jazdia už aj na Slovensko, lebo dvaapolhodinová jazda z Brna do Prahy nám utiekla ako voda. Za čo môže teda asi hlavne Daniel Radcliffe a Decembroví chlapci asi.



Tak ja balím,nestíham a utekám zas domov, pá!

Ruka odveci.




Mám taký pocit, že je to fotené v tej vašej pražskejblogerskejuličke. Súdim podľa toho, že to bola asi jediná ulička v centre na ktorej bola koncentrácia ľudí skoro žiadna.

Baretka: FRS, Sveter: Choies, Sukňa: Chicnova, Silonky: H&M, Podkolienky: Ebay, Boty: Reno
foto: Kubec

You Might Also Like

29 comentários

  1. krasne malebne miesto v prahe bez davu ludi?? :O am i dreamin?? co je to a ulicku??
    A si uplne kjut ^^ baret a <3 pancusky omnomnomnom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti musi prezradit nejaka prazska blogerka lebo fakt netusim aka je to ulica :D ale tiez som bola sokovana, som uz myslela, ze dnes nic ani nenafotime
      A dakujeeem :3

      Odstrániť
  2. Bilancia:dve otvorenookové fotky ku trom prižmúreným,skôr to sa začína zvrhávať :-D lebo tých podprsiek nikdy dosť nie je :-D :-D ale všetky fotky sú éterické,neboj ;) a fajná kombinejšn

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooooooj :DD nerob si srandicky zomna, alebo vlastne rob, furt sa smejem ked citam od teba komenty :D
      A dakujem :))

      Odstrániť
  3. Praha Ti pristane. A vlastne aj Brno :) A v podstate asi úplne všetko. Jo a študent s obrazovkami jazdí aj na Slovensko už. Tuším od pozajtra už úplne nadobro a navždy (a ja som tie staré mala aj tak radšej aj bez obrazoviek :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeeem :3
      No to som zistila uz aj ja, prave v jednom sedim :D ale bola som sokovana z toho!

      Odstrániť
  4. ty silonky jsou skvělé ♥ celkově úžasný outfit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty jsi rozkošná! a podprda je hot hot hot !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie silonky so suknou nemaju chybu, krasa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělé silonky, musím je mít :) jen těm HMkovským moc nevěřím.. vždycky se roztrhnou okamžitě..

    Cherry z blogu Cherry and Luck

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tieto sa držali celkom statočne skoro rok, až včera diera na palci no.. :/

      Odstrániť
  8. Práve som našla tvoj blog a je úplne geniálny! Sledujem :)
    A krásne silónky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Né. Právě jsem zjistila, že nutně potřebuju podkolenky.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. milujem takých ľudí ako si ty :) neviem to popísať takú vlasť alebo prídavné slovíčko k tebe napríklad ,,jednoduchoneslovenskáslovenkashlavouapätou.." ..?!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nádherný outfit :3

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Čo je to za uličku? :D Pôjdem tam aj ja niečo nafotiť (akože- hovormetomuoutfit), mám fóbiu fotiť pred ľuďmi. Je super, že si si koncert užila a, že sa ti v (našej) Prahe páčilo :)).

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ale ono tam boli ľudia, iba menej :D
      No bodaj by sa nepáčilo, kráska to je! Praha i Agnes!

      Odstrániť
  13. Hi my dear, I write you because I changed my blogg to this new adress: http://betweendriftsandbirds.blogspot.mx/
    I hope you can still following me :) Hugs!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram