Fender Curry.

januára 29, 2014

Sa deje:
- vygenerovali nám nový rozvrh na letný semester a ja stále verím, že sa z tejto nočnej mory zobudím. Ak sa z nej do 18 dní nezobudím, budem musieť čeliť veľmi ťažkým trom mesiacom... Jasné, dalo by sa preložiť všeličo, uprosiť kadekoho, no niet nad kolektívne utrpenie všakže. 
- konečne som sa odhodlala, zainvestovala a onedlho mi tu bude robiť spoločnosť grafický tablet z rodiny Wacom.ovcov, teším sa ako malé dieťa na Mikuláša oh
- dostala som 810g Raffaela vraj ako predčasný valentínsky darček
- začala som sa učiť poľsky, to sú mi nápady
- triedila som ten šatník teda, nejaké veci sa popredali, nejaké však ešte ostali a budú ešte aj pribúdať, lebo som si našla nový dôvod nechodiť na kávičky a nenakupovať istý čas extrémne potrebné veci hlúposti na ebayi a predať aj veci, čo mám rada
- blogerka s veľkým B
- prázdninová nespavosť, obrátený režim, neviete niekto niečo na to? Mám nadpriemerne vyvinutú schopnosť ignorovať enormné množstvo budíkov a teda neviem sa otočiť nazad do normálneho módu, pomoc
- rebel roka som, i upomienku v knižnici už mám
- pozajtra otvárajú Krekclothing, watchout!

No inak je všetko ok, u vás ako? Dúfam, že tiež a ak nie, tak kliknite sem!


L'Onironaute - Les Chimères Exquises


Nemám až také oranžáda vlasy, to len tá biela.zrakvypaľujúca.všadenavôkol to tak spôsobila nasvietila. To len aby nedošlo k nedorozumeniu.

Same/Similar here:

You Might Also Like

45 comentários

  1. Co planujes s tabletom? Oranzada vlasy su krasne..hned sa viac tesim na to, ked tie moje dorastu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre začiatok novy design a potom veeeľaveľa kresliť :)
      a ďaku :)

      Odstrániť
    2. Ja som dostala pod strom tiez tablet..wacom intuos..tak dufam, ze nim nieco pozeratelne vytvorim. A prvy ciel je tiez design blogu :D

      Odstrániť
    3. Ooou ja tiež intuos či ako sa to, len ešte je v Brne :(
      Držím palce a som zvedav! :)

      Odstrániť
  2. Wooow, ten gif.. Nádhera. Miluji ten klobouček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie topánky sú dokonalé!!! kdeže ste to fotili?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Díky!!!:D připomněla jsi mi, že máme dneska zápis předmětů:D
    Sice jsem to zaspala, ale tak poslední ročník už to nemá tak horké, takže jupíjéj, moje poslední nervování se systémem v životě!
    A teď k fotkám, to gifko je boží!
    a hrozně ti to sluší, ale tobě to sluší vždycky, taková kráska:)
    doufám, že to s tím semestrem nebudeš mít tak horké !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niet zač hah :D
      a ďakujem :) no to aj ja dúfam, ale tak tri mesiace sa ešte dajú prežiť nejako

      Odstrániť
  5. Najlepší gif! ...a vyzeráš perfektne.

    Katharine

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S hlupym rozvrhom sme dve a upomienka v kniznici hrozi aj mne. :D Pristane ti to. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. črievičky sťaby z cukrovej polevy, v takých by Maruška mala chodiť v zime po tie jahody/ale mohla by doniesť aj maliny, predsa, viac by k topánkam ladili

    OdpovedaťOdstrániť
  8. čooo...to gifko to AKO? :) skvelé celé! a nepredpokladala by som, že sa mi tie topánky budú páčiť, no takto sú super! žeriem ťa. tak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no gifko úplne bežne ako furt, pôvodne sa to malo točiť všetko ale takto mi to prišlo zaujímavejšie :)
      a ani ja som prv nepredpokladala, že sa mi budú páčiť, takže trošku som zariskovala,ale sa oplatilo ani to prevedenie nie je najhoršie..
      a ďaku :3

      Odstrániť
  9. Aj ja mám Wacomík ;) ale len Bamboo Fun, kúpili sme si s manželom, ešte za slobodna, no som spoko...len nemám naň čas, ale by sa mi zišlo zmeniť dizajn blogu. Asi ho vyhrabem...
    Pozývam ťa na súťažnú giveaway, ktorá končí zajtra: http://krasavnutri.blogspot.sk/2014/01/blog-ma-rok-sutaz-pre-vas.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah tablet do rodiny, povinná vec! :) tiež sa na dizajn chystám!

      Odstrániť
  10. vaaaaaaaaau to gifkooo čo ti neni ach ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To gifko je fakt super!!:) A tá sukňa je skvelá :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  12. to je krásný outfit ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta animace je uplne nejlepsi!!!! Jeeee<3

    OdpovedaťOdstrániť
  14. rozvrhu na LS sa obávam aj ja :/ možno to bude drsné a presne včera som hľadala a dumala čo so sebou a tým, že dokážem zaspať asi po 3 v noci, vstať až okolo 1 pobede, alebo ak ráno ešte aj skoro vstávam a spím len od tej 3 v noci, tak mám problém nezaspať do večera a dokolečka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne totoo, ja aj keď vstanem ráno ta tiež fičím až do tretej a potom 4tej, 5tej.. vtedy ma to už desí :D

      Odstrániť
  15. tie topánky, ten outfit :O ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Oh, ty boty <3 A nejlepší animace na světě!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mám pocit že máš hodinky nejaké nové :3 knihy idem aj ja zajtra vrátiť, síce jedna by sa mi ešte zišla ale mám ju stiahnutú tak mi to príde ako mrhanie 2 či 3 eurami :D inak ako dopadol projekt "žltý kabát"? :D lebo škoda by ho bola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoano, dobrý postreh, za pár dní sa pochválim :3
      ja už som premrhala 1,45 ta čo už, no a žltý kabát je zrepairovaný, dostal zips a mašľa sa prešila viac dostredu a rukávy sa predĺžili, takže aspoň trochu lepšie vyzerá :)

      Odstrániť
  18. Tie tvoje gify sú vždy oslnivo inšpiračno krásne :)) hlavne pre niekoho, kto ledva zvládne koláž! :D :)

    thoughts-of-escapist.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj! Aké číslo si si objednala? O číslo väčšie ako svoje? Ď ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že či ti nie sú veľké. Lebo ja mám 39/40, tak že či mi nebudú malé :((((

      Odstrániť
    2. nosím 38/38.5/39 a objednala som 39 preistotu a sú mi akurát,ale mám trochu miesta ešte vpredu, no nie zas tak veľa, takže ak nosíš viac 40 tak neviem no :/

      Odstrániť
  20. Krasne fotky :) Jsi straasne hezka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. !!! (pro ty boty prostě nemám slov)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. nádherný fotky! a ten gif je prostě boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Už dlho si prezerám tvoje veci na predaj a rozmýšľam či áno alebo nie.. V každom prípade sukňa ktorú máš v tomto outfite je úžasná-úžasná!!! Klobúk úžasný tiež. A animácia (asi niesom in keď nehovorím gif..) je najnajnaj!! Aach ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tie botky už som ti obdivovala (na instagrame asi?) ale teraz takto v akcii ich obdivujem ešte viac, velice prevelice úžasné sú.
    A tancuj tancuj vykrúcaj na konci výborné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tá sukňa je dokonalá aj s tými botami :)
    A ten gif je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram