We all live in a yellow coat submarine.

januára 16, 2014

Je to 'tám'. Ehm, konkrétne v MAISe sa mi to začína pekne zelenať, akvietečomámnamysli. Inak to ani dopadnúť asi nemohlo, po všetkých tých palcoch čo ste mi držali v minulom článku, takže ďakujem! V pondelok ma čaká posledná skúška, no predtým než sa začnem učiť reku postnem niečo, kedže spánkový deficit som už dohnala.
Ku kabátcu, asi vám nemusím dvakrát hovoriť, že to nevyzerá tak ako by človek čakal, i prevedenie je dosť nazamyslenie. Zajtra s ním idem ku babke podrobiť ho odevnej reinkarnácii a verím, že sa jej podarí zvýšiť jeho kvalitatívnu hodnotu. Ak však neviete šiť, nemáte babku,mamu či tetu čo vás to naučí alebo peniaze nazvyš, nebude to topravéorechové. Cena síce nie je prehnaná, ale... No veď urobte si názor samy/i/é...

 

The Beatles - Yellow Submarine






Kabát/Coat (right here) - Sheinside
Srsťvkrku/Nákrčník/Faux-fur detachable collar (right here) - Rosewholesale
Boty/Boots - Reno
Náušnice, rukavice - podedené

You Might Also Like

31 comentários

  1. aaach žlutáskový sen <3 krása :) inak ja osm si objadnala taku ruzovu parku zo sheinside a veru skutocnost je oproti obrazku chaba :D
    ešte mi prosím ťa porad- na rosewholesale sa platí clo? alebo je to ako na sheinside ze zaplatim a pride mi to? ta stranka vyzera dobre a ja sa tak nevyznam v e-hopoch :)

    http://autumnlittlebirds.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sa stava :D
      Noo clo nezavisi od toho co ty daco platis na dajakej stranke, to zalezi na tom ci ti balik zadrzia na colnici na svk, ci sa im zda podozrivy, takze to je individualne, skor zadrziavaju vacsie baliky, kabaty atd, alebo namatkovo ako sa im zachce :/

      Odstrániť
  2. Hmm, ten kabat by ma teda celkom sklamal ako pozeram.. Ale inak si kocka. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie fotky tak neskutočne sedia na tu pesničku že to ani neni možné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teda oproti obrázku je to teda naozaj rozdiel :D ale farba ti aj tak pristane :)

    thoughts-of-escapist.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ako odevny fasista co sa povacsine aj sam pizla s hacikmi tak by som ich na tvojom mieste lepsie prisila a aj pridala zopar ked to takto odflakli :( Inak je fakt krasny kabatik!

    Baska

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jop, zajtra ho reinkarnujem, len som to chcela nafotit tak ako to je :)

      Odstrániť
  6. Aj mňa sklamal Sheinside kvalitou kabátika (mám tento:http://www.sheinside.com/Blue-Contrast-PU-Leather-Trims-Oblique-Zipper-Coat-p-146982-cat-1735.html) ale našťastie žiadna colná kontrola a bol lacný - dala som ho v 70%sale, teda nečakala som krémeše;) Ale pekná si aj tak, aj so srsť-ou v krku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to máš štastie že ťa aspoň tá colnica obišla :) mňa tentokrát tiež..
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
  7. chcem si objednať tiež niečo zo Sheinside a chcela by som sa spýtať, že či si s tým nemala nejaký problém alebo všetko prebehlo v poriadku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta barva kabátu je nádherná!


    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nikdy bych nevěřila, že žlutá může vypadat tak skvěle!! Máš parádní vlasy, moc ti to sluší a outfit vážně skvělý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uzasna farba spolu s tymi vlasmi wow!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Great coat! The fur looks lovely with it (:

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oh, how "nice" of them! :/ Anyway.. The idea of adding this fur to make this coat much more interesting is genius! It looks gorgeous! Love it! :)

    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jak to prosím tě děláš? že na všech fotkách vypadáš tak úžasně?!! :)
    :33 držím palce ať dopadnou dobře zkoušky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale čosi :D
      a ďakujeeem a drž drž hlavne zajtra! :)

      Odstrániť
  14. otvorila som ten link 3-krát, ale priznávam sa, stále nevidím podobnosť medzi tým, čo máš na sebe a čo majú na stránke… si si istá, že neposlali niečo iné? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jsi strašně sympatická a máš úžasný styl hned dávám follow♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. love the unique yellow,simple but looks so beautiful
    well,you do a good job
    No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.
    thank you for sharing this to us ,enjoy the beauty here
    love the girl,love the photos all!!!
    Hope to be your friend soon Pls post more!

    http://me-poppy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I love this yellow coat :) You are perfect :)

    Tatiana

    http://tatibook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nic ve zlém, ale kopírovat leopardovou snad není třeba ne? stejné pózy, stejné vlasy, stejný styl...jen slepý by neviděl.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram