Say my name!

septembra 02, 2013

Si nemyslite, že to tu flákam len tak, to teda nie! Včera som sa po týždni vrátila z youth exchange a dúfam, že sa frekvencia príspevkov zasa naladí na klasickú hladinu alfa, lebo popravde aj keď som sa v lete nepretrhla od blogovania, chýbalo mi to trošku.
Zatiaľ som sa však celkom slušne stihla zabývať v staronovej izbici, oprášiť angličtinu na výmene, zapísať sa do novej školičky a dostať konečne po troch mesiacoch nový ISIC (trikrát hurá koncu jedinej nevýhody pomaturitného leta)! Nejakou náhodou som si teoreticky vygooglila aj rozvrh a nie je to až také žalostné ako som čakala.
Okrem iného, mám tisícmilión nových videí do môjho summerprojektu, takže ak sa neustrihám dnes k smrti, tak čoskoro sa zas ozvem! Naschledanou!






 Fejs roka 2013:
Okuliare: Giantvintage, Šaty: Axparis, Boty: Newyorker, Sako: vintage

Plánujete niekto navštíviť košický minifasionweek? 

You Might Also Like

38 comentários

  1. Krásné šatičky, moc ti sluší, skvěle ti jdou k vlasům! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to sluší, jsou to krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aké nádherné šaty! :) a celkovo fotky sú krásne :))
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja chcem už nový ISIC !!! je to hrozné byť diera v systéme a celé leto chodiť na dospelácke lístky :D
    tento "classy" look je super osvieženie, si krááásna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hejže! A ešte jedno také leto bude o tri roky :D

      A ďakuuu! :)

      Odstrániť
  5. wow, aká parádnica! Super fotky ako vždy a tie šaty sú bezkonkurenčné! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to na fotce sluší :)Jsme tvoje pravidelné čtenářky :)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. šaty sú krásne :) a na minifashionweek sa nechystám, ale zavítam na inú akciu organizovanú bazzartom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kde si bola na youth exchange? vieš poskytnúť viac info? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tuto neďaleko v Kysaku, Slovensko bolo ako host, skús vygoogliť Culturality, Kysak alebo tak niečo :)
      Ale ak ťa zaujíma niečo konkrétne kľudne napíš správu niekde

      Odstrániť
  9. tie tvoje vlasy...! :) a fotky čoraz krajšie, len tak ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné šaty! A aj kabát sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásné, moc ti to sluší :) máš originální fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ty si úplne úúžasná! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. úžasný šaty ! <3

    Na mém blogu je giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. You have a great blog and I'm happy to be your newest follower on GFC and Bloglovin; it would be great if you'd follow back :).I'll be waiting for you!
    http:/milenche22.blogspot.com
    Kisses, Mimi

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na to video sa veľmi teším, a máš krásne šaty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krasne saty aj okuliare :)

    Pavla
    siburn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. jedna z mojich obľúbených pesničiek a krásne skater dress :)...ja s ISICom zatiaľ trošku bojujem,treba ho nejak aktivovať na stránke školy a nechce sa mi vôbec skúmať ako :D a na fotke tam ešte k tomu vyzerám ako pako :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na tej pesnicke som minuly rok ficala :D
    Ak by si mala chut, mozes sa zapojit do moejj giveaway ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krasna farba vlasov, okuliare..pekne :) inak teraz skoro na kazdom blogu sa spominaju rozvrhy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je to taká vec čo ovplyvňuje životy, nečudo, no vždy lepšie keď sa spominaju na každom blogu rozvrhy ako keď sa spomína Lanvin pre H&M alebo lejdysenzasuper boxy a iné :D
      A ďaku! :))

      Odstrániť
  20. kam ideš na školu ? :) /ISIC problém dobre známy aj u mňa, čudné to obdobie medzi strednou a výškou/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram