Please come back for one more summer..

septembra 12, 2013

Keď sa pozorne zadívate, možnože aj uvidíte tie kvapky na fotkách. Ako seriózne pršalo, no ja sa nenechám odradiť, hlavne keď kvôli mne fotografko cestuje až z ďalekého východu!
Pomaly už finišujem aj s videom, ešte mi však ostáva asi 10 dní na prípadné záberčeky, no tak uvidíme kam sa to nakoniec uberie. Cítim sa trošku pod tlakom, takže dúfam, že vás nesklamem. Bude to trochu iné ako minulý rok, ale tak proste také leto. Viac autentické tentokrát a menej zamilované, no veď uvidíte.
Zo života (trochu privážne miestami):
- aj ja by som asi zložila pesničku o hlavnom meste, keby ním bolo Oslo a nie Bratislava
- ak zmena ešte stále neprichádza, choďte k nej a vyfliaskajte ju do tváre, sa umúdri
- ako som povedala minule, všetko sa raz vstrebe, aj hanba, ale bohvie kedy
- niekedy je nutné, ba priam žiadúce spáliť mosty aby vám ostalo viac času na stavbu nových
- MAIS je zlo
- veľa všeobecne platnej pravdy v tejto pesničke (dokonca po slovensky!)








Klobúk - H&M, Náušnice - vintage, taška - calliope či čo, šaty - sheinside (tieto)

You Might Also Like

25 comentários

  1. krásne fotky krásne šaty
    teším sa na videoooo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem ci to bol zamer, ale pri tychto fotkach mi napadne "dievca z francuzskeho vidieka"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievča, ty si takuô peknuô a okrem toho ma fakt bavíš, strašne rada Ťa čítam, pozerám fotky a tak :) Čestné pionierske!

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nemôžeš mi sem hodiť link k videu z minulého roku? vtedy som ťa ešte nesledovala a netuším, že kde to hľadať...no a som zvedav :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie šatky sú zaujímavé velmi. a chcem klobúk aj ja!

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bylas to ty, v pondělí na Prvákovinách? Nestihla jsem se zeptat.
    A jak jsi dopadla na studijním? :)
    /v případě, že nevíš, o čem mluvím, máš asi zdařilou dvojnici :D/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebolaaaaaa :D :D :D
      nie je to niekde na nete nejaký záznam? :D

      Odstrániť
  7. you look so cute and pretty! ♡

    PS: May I invite you to my huge birthday giveaway?

    Win 3 amazing prices with a total value of $650 on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš krásně husté vlasy! http://worldneedsblondes.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je štěstí, že se nenecháš odradit! Fotky jsou dokonalé, moc Ti to sluší a fotografa taky chválím :3 Šaty jsou slaďoučké a klobouček taktéž <3

    S pozdravem
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Me encanta como tienes el diseño del blog, sigue así que llegarás muy lejos.
    Besitoos
    Pasate por mi blog, comenta y hazte miembro :))
    http://www.mirando-lasestrellas.blogspot.com
    TWITTER: @MirandoStars
    INSTAGRAM: mirandostars

    OdpovedaťOdstrániť
  11. love the colorful dress!

    Invite you to enter my giveaway with mignon mignon here

    visit my blog ^_^
    www.LuchLuchCraft.com
    My online store ^_^
    www.TokoLuchLuchCraft.biz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné fotky a opäť nejaké to múdro do života. Asi si ich začnem spisovať. :) Teraz je celkovo počasie dosť na nič... Snáď sa umúdri, ako zmena.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hi, you've got a really nice blog there. Love it.

    I also have a blog at http://dancinginmyawkwardarms.blogspot.com/ about fashion illustration, I'd love if you could check out and see if you like it or not.

    Have a lovely time!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. fotky sami velmi pačia máš krasne huste vlasy:)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Woaw very beautifull pictures!! I am happy to find out your blog! You are more than welcome to visit my blog too and maybe we could follow each other??
    Have an amazing day!! :)

    http://sokoladineavyte.blogspot.be

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram