20.

septembra 24, 2013

Je mi jeseň a je mi dvadsať. Je mi vysokoškolsky a je mi dobre. Život je tak nejak krajší, keď vám ráno robí v električke spoločnosť Florence (a Mašina!). Keď sa vysvetlia veci nevysvetlené. Keď si dáte na raňajky horúcu čokoládu. Keď je z vás opäť zuřivý snílek nestrácející naději.


-keď sa ku vám dostane kožený sandál z povaly až na konci leta, to je smutné dosť



-toto, toto mi chýbalo už!

- je to láska

- si strážim čas, konečne! (DW)

- zladila som rámik ku vlasom,to je čo už! Teda ďakujem firmooOvcom že sa mi starajú o optiku a taktiež za superrýchle dodanie, asi tak dva dni a ako vždy si proste dali záležať na všetkom.
Inak nechcete giveawayu?

- nové lásky od Persunmallovcov, cítim, že budeme nerozlučná trojka...

- nie je problém ktorý by nevyriešili belgické pralinky, alebo aj že narodeninové potešenie alebo aj 360 gramov lásky od babky

- je mi jeseň, ale teraz už fakt, už je to akútne


- po čom mi moje materialistické srdco nie až tak tajne piští
(1) Po presne takom túžim už asi dva roky odkedy som ho videla prvý krát tuším u Foly, no láska na prvý pohľad! Ak nie jednotka, tak aj (2) ujde a síce som trochu zaspala dobu, ale taktiež pokukujem po  "křivákoch" (3) či ako sa tomu po blogersku nadáva a ešte poľujem i na trenčkoty a tento (4) sa mi náramne páči, ani nie že sám takto o sebe, ale ako tam sú tie fotky na postave, juj!

+Kedže sa mi podarilo posunúť ďalej pár svetrov čo som nenosila (a stále tam nejaké ostali) a osudovo som oľutovala,že som nestihla ten sobíkový sveter z F&F pred dvoma či troma rokmi, tak zahajujem aj lov na sobov!
(1)   (2)   (3)   (4)   (5)
Privítala by som každý jeden v skrini, aj keď v nej nieto miesta ani pre ponožku, nieto ešte vysokú zver.

- bola u mňa bloncka tak som využila jej potenciálnu energiu a navliekla do čelenky od Citronsorbetovcov


- neviem čo od dobroty, alebo že škoda že už je jeseň, to už sa kvetiny do vlasov asi veľmi nehodia

Ako jeseňujete vy?

You Might Also Like

32 comentários

  1. oo aké všetko pekné. :) také radôstky. :)
    a kabátik prvý najviac<3

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všetko najsamlepšie prajem :)) máš krásneho psíka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuu, to je super souhrn tveho podzimniho ja :) Docela ti zavidim tu vysku, ja jsem tam mela nejlepsi cas sveho zivota (teda ted to je taky nejlepsi, ale uz nejsem tak mlada, ze :)) Ja mam na podzim nejvic umeleckou naladu, chut chodit do galerii a ujizdim si na matovo-cokoladovem caji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky, krásný text. Miluju tohle spojení na tvém blogu, jinde jsou to buď fotky nebo text, u tebe je obojí a to ve vynikající kvalitě :) Bavíš mě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasne fotky:-) spríjemnilo mi to náaladu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jsi krásná!
    a ty svetříky, jujuju ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Květiny do vlasů se hodí vždycky, stačí si je obhájit ^^
    Na hlavní stránce last.fm na mě pořád vyskakuje, jak moc máš ráda Flo ;)
    A víš, že Agnes Obel bude mít nové album? Šalalala!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi sa mi páči tvoj blog, som tvoja najväčšia fanynka (myslím si, že je to z češtiny?) z Poľska. Teším sa na každy nový post a chcela by som ta niekde stretnúť ak budem na Slovensku:) (prepáč za moje chyby:) Pozdrav!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeseňujem tak, že jeseň proste milujem. dýcham ten vzduch, čerpám z neho atmosféru a inšpiráciu. a snažím sa byť pozitívnejšia. krásny post. pohľad psíčoka je úplne naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný fotky!:)

    Zvu tě k nám na Giveaway!:) http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jéj, miluju podzim.. nejlepší období :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Si vážne krásna :3 Svetre s takýmito vzormi milujem, tiež by som si rada nejaký zaobstarala;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. úžasný random všeho možného :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Všechno nejlepší:) Krásná jsi:3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Všechno neej :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Devenko, tak ti želám hezkú dvacítku, nech sa každé ráno rozhodneš pre dobrú náladu :-*
    a túto vysokú zver by som milerada privítala aj ja na svojom zlomenom dánskom vešiačiku, ktorý nápodobne už teraz nezvláda nápor mojich svetrov, ale čo, keď potrebujem tak potrebujem !

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Momentálne som si dala jesennú dovolenku a doma si vylihujem v posteli s čajom, servítkami a všetkými možnými liekmi. Škola ma nemá rada a preto ma prinútila zostať doma. Takže jeseň si užívam cez okno.
    Mimochodom oneskorene všetko najlepšie ty vysokoškoláčka, nech ti v živote vychádza všetko podľa predstáv a dúfam, že ťa niekedy v meste (už konečne) stretnem aby som ti aj osobne mohla povedať aký je tvoj blog skvelý ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. "je mi jeseň" už si to niekde raz použila a už vtedy sa mi tá veta strašne páčila :)
    a tvoje nové boty a 4.trenčkot - áno!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. všetko najlepšie:)) spravíš aj príspevok o tom čo si dostala na narodky?:) všetky tie kabáty sú super a svetre - prvý,tretí,štvrtý:)
    jesenujem dobre zatial...:DDD
    a chceme giveaway :))!!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Really really cute outfit, you look gorgeous :-)xx

    Would love for you to check out my blog:

    www.TheOwlsVision.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Všetko najlepšie k narodeninám. Zlatý psík, pekné sandálky, yes za giveaway, merci, pralinky, čo ja viem, ale jeseň moc eee, pôjdeme loviť sobov hou hej, žúžová čelenka. Veľmi nejeseňujem, hlavne nemám v láske počasie, ale dnes a všera bolo jesenne.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. A paz de Cristo veja meu blog: willian bugiga e o site www.convertidos.com.br
    a paz.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tell me why you are so beautiful!?
    I'm a beginning fashion blogger, please check out my blog www.shawsy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Very chic...love the look.
    Love
    Aeroplaneandapparel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Jeej, horkou čokoládu na snídani ti závidím :)
    Brýlky ti moc sluší, krásně ti jdou k vlasům :)
    A všechny kabáty, které by jsi chtěla, bych okamžitě brala i já :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Na tvůj blog jsem dnes narazila poprvé a musím ti ho pochválit, opravdu krásný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Great blogg . I like it . !
    let's visit my blog about fashion ! ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Very beautiful :)

    I follow you beautiful blog on bloglovin. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. skvelé fotečky... juj mat tak znovu 20 - brala by som :) akurát do školy by sa mi teda už vrátit nechcelo :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram