I can't get no reconstruction!

augusta 23, 2013

Poznatky zo života rekonštruktérov:
- keď je na niečom napísané easy-to-install, neverte tomu
- murphy si vás vždy nájde, takže ak kúpite dva balíky arbitonu a je balený po 10 kusov pričom jeden balík stojí 16 eur, vedzte, že pri konci zistíte, že vám chýba jeden podělaný kus a vy máte v tom momente na účte 6 eur
- nikdy nekupujte drahú stavbársku pásku, lepšie povedané, nikdy nekupujte pásku Toma, strhne vám nie len farbu z čerstvo (nie až tak, ale viete, novo) vymaľovanej zárubne (mami tu prestaň čítať) a aby toho nebolo málo, aj zo steny, prečo nie
- tety v Kike sú ochotné a poradivé
- všetky tie hornbachy, baumaxy a také stavebné obchody ma fascinujú
- stena sa najlepšie šmirgluje pri tejto pesničke
- fialová v izbe je fajn
- najprv som si myslela, že tá ozvena pri silnejších zvukoch v polovici izby je děs a potom som vytiahla husle :3
- ten pocit keď po dni makačky ľahnete do postele roztiahnutého gauča a za dve sekundy spíte
- neverili by ste, koľko vecí môže mať jeden človek jedno dievča v izbe
- mať posteľ o veľkosti menšieho letiska má značné výhody
- najhorší zvuk týždňa: príklepová vŕtačka (au môj bubienok)
- napriek rôznym útrapám, murphyho nástrahám a iným zápeklitostiam sme boj s izbou vyhrali a výsledok je viac ako uspokojivý, pre mňa príjemný, pre rodičov až tak nie, no konečne mám svoj peliešok takmer podľa mojich predstáv vrámci možností, priestoru a nábytku! :)

A ako sme sa dopracovali k takémuto výsledku?  (Fotka nie celkom finálna, už mám nazad garniž, pri posteli skrinku a na parapete milión vecí, ale tak prvá pozerateľná fotka čo vznikla) Si otvorte príspevok!


 Matematik / Víťazka Miss Podlaha 2013 / Uberkjut rámček
Toto sa volá problém / Vypratávanky

Expectation / Pseudoreality / Reality

Tie dve zelené veci, to sú dve balenia arbitonu ako som spomínala v článku, žeby ste vedeli..  / Už skoro / Finále

Podlaha by bola a teraz pseudoroomarranger / Reálny roomarranger, inak fajn program / Druhý vyriant odveci
 
A teraz už výsledky:













Čo vy na to?

You Might Also Like

66 comentários

  1. úúžasná izba!! ♥ tie kačičky na okne milujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherná izba :) strašne ti závidím :) a páčia sa mi tie okrúhle fotky :) kde si to spravila?
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super! Nakoniec vyzerá perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hehe mam rovnake zrkadielko ale hnusne modro oranzove, dala si mi aspon iniciatiu ho konecne pretiret :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. modro oranžove? :D to muselo byť už raz maľované lebo takú divokú kombináciu som nevidela u nikoho ešte :D

      Odstrániť
  5. mám easy-to-install rozkladací gauč, jedna polovica sa zlomila a nedá sa na nej spať, takže viem. :D posteľ vo veľkosti letiska je naj vec, a mega fotky, lapačik snov aach.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi faajn a mame rovnaku podlahu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Keď dobre vidím tak teda melónikové hodinyyy. ♥ A keď nie tak čo už. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie kačky na okne sú úplne naj!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne vecičky v itbe máš :)
    zbožnujem fialovúú *__*
    inak ty zbieraš kačky?:DD aj Geethelouk ich zbiera:)
    (vlogerka)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďakaa :}
      no kačky zbierajú mňa skôr, sa tu proste nejako hromadia :D

      Odstrániť
  10. To je dokonalé, moment ty se učíš finsky? wow muj sen je podívat se do finska. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ajmôj ajmôj! :} no snažím sa, ale ako ťažké to je a času málo, výhovoriek veľa, ale raz to snáď dám! :)
      a keď pôjdeš do fínska, ozvi sa! :D

      Odstrániť
  11. máš nádherný pokoj :) skoro ti ho závidím ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne detaily,máš to tam veľmi pekné :) strašne sa mi páči podlaha,takú tmavú chcem aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  13. O psickovi a macicke bola moja obľúbená rozprávkova kniha! :) a ty sa ucis po fínsky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj moja :D a pripomina mi to ako som raz mala brusnu chripku a mama mi citala tu cast ako robili tortu a ja som sa pri tej predstave pozvracala :D

      Odstrániť
    2. psíček a mačička sú klasiky proste! :D
      a hej snažím sa, ale ťažko to

      Odstrániť
  14. vyzerá to super :) mňa tiež tie stavebné obchody strašne bavia! :D vždy si tam tak vykračujem pomedzi tie obklady,umývadlá,podlahy,atď.jak pani :D inak pred mesiacom sme si so sestrou vymaľovali izbu na presne takú istú farbu a neverila by si, koľko vecí dokážu mať DVE baby -_- :D celá chodba, obývačka,kuchyňa a šatník rodičov zapratané našimi vecami :D a im sa to tiež teraz nepáči :D ...p.s.lapač snov nikdy nesmie chýbať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a vieš že verila? :D predtým som mala izbu so sestru tiež a to bol bordeel oh a presne toto, že tiež som všetko vypratala do celého bytu no jedno šťastie,že rodičia boli dva týždne preč a tak to nejako prekusli :D

      Odstrániť
  15. krasna izba, super si to vymyslela ;)

    stavebne obchody nie su len pre chlapov :))
    pamatam, ako sa mi v ikea drahy smial, ze naco mi bude ten aku skrutkovac (odkedy som zistila ze take daco existuje, tak som chcela jeden mat aj ja. a ked uz bol v tej akcii...).
    cha, a aky bol stastny, ked potom nemusel skrine montovat rucne a jeho tatino aj brasko si ten skrutkovac od nas stale poziciavali :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásný pokoj!!!:)
    krásná barva, hezky uspořádané, vážně super.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. jůů vypadá to moc hezky :)

    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY, kterou plánuji již brzy ukončit!:)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. parádna. ja moc nemusím farebné steny. ale toto vyzerá cool! :)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela som biele, ale zistila som, že som na nich ešte nedorástla :D

      Odstrániť
  19. jééj,veľmi pekná izbička..podarilo sa vám to
    inak na mojom blogu je GA,tak ťa veľmi pekne pozývam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Prenádherné hniezdo si urobila :) Pobavila ma fotka s tými odtieňami farieb, tri týždne dozadu som tiež maľúvala moju chyžku a teda pôvodne som chcela farbu typu "niečo medzi bielou, ružovou, lososovou a krémovou", išla som do obchodu, dosť dlho som dumala nad tým, či chcem takú alebo kulilinček svetlejšiu (rozdiel bol minimálny, skoro žiadny), vybrala som si, keď som doma otvorila kýbel, tak som skoro dostala zrádnika lebo bol plný cukríkovo ružovej farby (dlho som sa na to zdesene pozerala, dokonca som tam pre istotu švihla kus bielej farby), keď som to natierala na stenu, tak bola brontofialová a myslím, že práve v tejto chvíli je konečne taká, akú som chcela (aj keď to je možno len tým, že už je skoro tma). Inak ma strašne bavíš. Fakt :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som chcela tiež nejakú vanilkovú a teraz to vyzerá skoro ako biela,ale tak keď už sa za to vyhodilo toľko peňazí tak som proste mávla rukou nad farbou a šľahli sme to na stenu no.. :D
      a teším sa, fakt! :3

      Odstrániť
  21. Easy to install:D A fialová v pokoji je nejlepší,máš to tam super!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. velice perfektne to tam mas, devenko !

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Vysledok je genialny!
    Ci pana, ale kolko máš ty tých náramkov :O :D :D. Nicely!
    Btw, super song!
    Cheers
    xxx

    Michelle
    siburn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ja tiež prerábam izbu, ale nie až tak detailne. Zatiaľ mám len farbu zo zelenej na bielu. A je to super, až na to, že oblečenie mám v krabiciach a všetky veci na kope. Inak som zo začiatku aj ja chcela fialovú, ale nebola som si istá, tak som radšej vzala tu bielu.

    Môžem ťa ešte zabombardovať otázkami? :DD
    1. Odkiaľ je ten biely poštár na prvej fotke?
    2. Ako sa dá spraviť tá farebná paleta? Či čo to je (pseudoreality)

    No ehm, to je asi všetko. Dúfam, že čoskoro už kúpime tú skriňu, lebo ma porazí :D. Čiže Kika, Ikea, Baumax a Hornmach hej? Inak mňa tiež fascinujú tieto dva posledné obchody, aj keď je to tam samý chlap :D. Chodíme tam kupovať vianočný stromček.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som chcela bielu, ale nevyšlo no.. :D
      a kľudne bombarduj:
      1. asi myslíš ten Right to rest-converse, tak ten je z festivalu z Poľska z converse stanu,ale tiež nie je pôvodne môj ale Jakubov, no nachádza sa tu už viac ako rok asi :D
      2. tú paletu sme si vzali z obchodu s farbami, tam ich bolo asi milión v rôznych farbách

      - presne tak tie obchody, akurát že u nás nie je IKEA čo oplakávam každý deň, ako fakt, strata roka :D

      Odstrániť
  25. Haha, taky jsem teď předělávala pokoj a zdi natírala na fialovo! :D Taky mi páska strhla kus barvy a taky jsem se divila, kolik krámů se mi vejde do tak malýho pokoje :D Zatím teda nejsem u konce, protože finance trochu pokulhávají, ale až zas bude moje peněženka v plný síle, dokoupím co potřebuji a snad už budu maximálně spokojená :)) Ale je vážně vtipný, jak moc stejný vkus máme, protože to u mě vypadá teď dost podobně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no u mňa tiež financie po tomto všetkom na tom nie sú práve naj, takže na luster a zrkadlo budem musieť počkať a zarobiť,ale raz to príde! :D
      to by som chcela vidieť! fakt :)

      Odstrániť
  26. krásna izba ;))

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. uuuplně užasný to tam máš :))
    a ty fotky !:) ČIM FOTÍŠ ??taky bych chtěla takovej foťáák jsou fakt povedený :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niektoré fotky sú fotené na iphone a tie posledné na nikon d3100+ objektív 50mm f/1,8 :)
      a ďaku

      Odstrániť
  28. Nádherné :) Pozývam ťa na moju giveaway Stačí ak klikneš na BellesFleurs BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj, chcem sa opýtať či aj nejako zarábaš prostredníctvom tohto blogu, tj. Google AdSense či máš nejakú províziu z trafficu svojho blogu prípadne z kliknuti ludi na reklamy od google. Ak áno, chcel by som sa opýtať či ide o slušný zárobok alebo tzv. "pocket cash" / "beer cash" prípadne či to dokáže plnohodnotne nahradiť brigádu atp.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, nezarábam, zdá sa mi, že na adsense ma dokonca blokli kvôli neviem čomu,ale nikdy som nezarábala blogom, čiže ani pocketcash ani nič,ale niektorým holkám to slušne vynáša, no mne to vynáša akurát tak oblečenie :D

      Odstrániť
  30. Máš strašně pěknou podlahu. :D
    A ten lapač vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Krása, já už bych si taky chtěla něco zařizovat :))

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. :O nádherna izba a celkovo máš úžasný blog <3 aký používaš foťák ? :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  34. krasne :) ♥ taky bych chtěla takový pokojík :)

    mishellife.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. tiez som si teraz prerabala izbu...viem kolko makacky za tym je... pekna izba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ta tak, milión makačky! ja mám dosť na pár rokov... :D

      Odstrániť
  36. Krásné ,též mám takový pokojíček :))))
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Hey sweets,

    I am hosting my first ever giveaway.you can win $30 worth clothes, would love if can you enter.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html

    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Pekne :) pozývam ťa na moju giveaway ,
    lenusmev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Tiež si chcem momentálne prerábať izbu, už to mám v pláne asi od marca? Samozrejme naši proste protestujú lebo tajne dúfajú, že sa už o 2-3 roky vypracem z domu, haha :D
    tiež som chcela takú podobnú fialovú do izby, no sestra je proti, ale v poslednej dobe ma strašne štve, takže keď teraz pôjde do Anglicka na 3 týždne, tak si vymalujem podla seba. Moc s tým toho potom nespraví no nie? :3
    Tá fialová vyzerá úžasne s tou tmavou podlahou! Máš to tam tak útulné :) Nechápem ako je možné že som tvoj blog objavila iba teraz :D

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ta izba je krasna! :)aj my momentalne prerabame a cely dom je hore nohami, neviem sa dockat, kedy to bude hotove.
    Vies mi prosim ta dat link na ten roommanager?
    Mas super blog, zabavne clanky, zaujimave fotky a inspirativne outfity... patris medzi moje top bloggerky, len tak dalej! Drzim palce :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram